Brazilië is wel een heerlijk land, om maar te zwijgen over de leuke dames daar maar dit geheel terzijde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een ticket boeken om Robben te volgen naar Brazilië. Lekker aan de copa cabana enzo

Nou ja als je er echt ver vanaf woont. Kan ik me het wel voorstellen dat je nog nooit op het strand bent geweest hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Adelante het volgende:
Ieder kind is door zijn ouders toch wel eens meegenomen met de trein naar Zandvoort of Scheveningen met een grote koelbox, doorgezakte klapstoelen en veel te veel badhanddoeken?

FOK!tv, bestaat dat?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien iets voor een tv programma: nog nooit aan zee geweest

Nee eigenlijk niet. Ik hou meer van om dingen te doen, ik zou me dood vervelen om urenlang in het zand te zitten. Dan loop ik liever door een onbekende stad heen waar ik dingen zie gebeuren.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar (sorry dat ik zo doorzeur hoor, maar ik wist niet eens dat het bestond zeg maar) heb je in die bijna dertig jaar ook zelf nooit de neiging gehad om de trein te pakken en richting Zandvoort ofzo te gaan? Ik kan me er zo weinig bij voorstellen, op die leeftijd nog nooit de zee gezien hebben.

In Nederland is niks ver. Als je in Polen woont oké, maar zelfs vanuit Oldenzaal ben je met twee uurtjes aan het strandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja als je er echt ver vanaf woont. Kan ik me het wel voorstellen dat je nog nooit op het strand bent geweest hoor.

Je hoeft toch niet op het strand te gaan zitten. Even ernaar toe lopen en dat het stadje in. Of de duinen of zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik hou meer van om dingen te doen, ik zou me dood vervelen om urenlang in het zand te zitten. Dan loop ik liever door een onbekende stad heen waar ik dingen zie gebeuren.

We mailt John Williams ffquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Misschien iets voor een tv programma: nog nooit aan zee geweest

Kom op, we wonen in Nederland.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
Nou ja als je er echt ver vanaf woont. Kan ik me het wel voorstellen dat je nog nooit op het strand bent geweest hoor.

Op het strand zie je ook genoeg gebeurenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet. Ik hou meer van om dingen te doen, ik zou me dood vervelen om urenlang in het zand te zitten. Dan loop ik liever door een onbekende stad heen waar ik dingen zie gebeuren.

Omdat het haar vaak veel dunner en minder wordt op hogere leeftijd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef static het volgende:
Waarom hebben die oudjes bijna allemaal een pittig kort kapsel?

En beestjes in je onderbroekquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Je kleren in een boom gooienStraks zit er allemaal troep aan.

Vanwege het gemak denk ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef static het volgende:
Waarom hebben die oudjes bijna allemaal een pittig kort kapsel?

Ja is het zo'n boom waar van dat plakkerige spul uitkomt, kleding gelijk weer in de was.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:52 schreef Karina het volgende:
Je kleren in een boom gooienStraks zit er allemaal troep aan.

wat is een orekruiper? O.oquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms als ik mijn was buiten had gehangen zaten er orekruipers in

Nu probeer je te hard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja is het zo'n boom waar van dat plakkerige spul uitkomt

Oorwurm ^^quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oorkruiper dus, ik noemde het altijd orekruiper

Ook wel oorwurm genoemdquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
[ afbeelding ]

Nee, ik was serieus.quote:

Oorwurmen kruipen niet echt je oor in, hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]

Nee weet ik wel hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oorwurmen kruipen niet echt je oor in, hoor.

Eh jawelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]

Dat was wel één van de angsten uit mijn kinderjarenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Copycat het volgende:
[..]

Weten is beterquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Nee weet ik wel hoor.
Ik hoop het niet trouwens
 .
 .

Iedereen kan bestellen bij http://www.apetito.nl/Seiten/Default.aspx. Daar zijn deze maaltijden ook van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
Dit lijkt me ook wel wat eigenlijk. Is dat er ook voor niet-bejaarden?

Dat dus!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
Zo meneer Wilhelm heeft flink wat beeldjes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |