Ja precies, ze zijn eigenlijk al getrouwd.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
WANNEER beseffen ze nou eens dat ze bij elkaar horen
Lekker tot in lengte van dagen samen grafkankeren en ouwehoeren

Lekker kibbelen samenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

Die maken over 20 jaar nog samen programma's.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

Heerlijk! Ik kan amper zonder slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n oogmasker
 .
  .

Ik heb het 1x geprobeerd...het zit echt verrot!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zou echt niet kunnen slapen met zo'n oogmasker

Was volgens mij in het begin al van het budget afgehaald.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Krijgen ze eigenlijk ook rekeningen thuisgestuurd van gas water licht enzo?

ChipsZak.

ChipsZak.

Dat is al verrekend, volgens mij. Dat geld dat ze hebben gekregen is al zonder g/w/e..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Krijgen ze eigenlijk ook rekeningen thuisgestuurd van gas water licht enzo?

Ik ook niet en ik weet niet waaromquote:

Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik kan amper zonder slapen.

Ja,cdeze is eind 60 geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet niet waarom
Degene die boodschappen voor haar doet is stukken ouder heb ik het idee.

ja, die is 86 en deze zowat blinde vrouw is ergens in de 60quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet niet waarom
Degene die boodschappen voor haar doet is stukken ouder heb ik het idee.

Die 2 kunnen elkaar niet uitstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:

Volgens mij is het wel een beetje 'Was sich liebt das neckt sich'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die 2 kunnen elkaar niet uitstaan.

Oordopjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flat

Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, die is 86 en deze zowat blinde vrouw is ergens in de 60

hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.

Met een oog ziet ze 20% en met de andere niets.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.

Nu valt het wel mee. Maar in de zomer word ik normaliter al om zes uur wakker van het licht. Vind ik net iets te vroeg. Met een slaapmasker kan ik nog een uurtje doorslapen in het donker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flat

Ze houden van elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Kijk dan hoe ze elkaar vasthouden als ze die commentaargesprekjes hebben, die haten elkaar echt niet, da's vaak allemaal maar show

Daarom rolluikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Maar in de zomer word ik normaliter al om zes uur wakker van het licht. Vind ik net iets te vroeg. Met een slaapmasker kan ik nog een uurtje doorslapen in het donker.

Zo lelijk op een oud huisquote:

Niet zo erg hoor dat je er nog niet geweest bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:50 schreef KingRoland het volgende:
o wacht ik ben wel een keer aan zee geweest. middelbare school kamp als dat mee telt.

En ze kan heel moeilijk haar benen bijelkaar houdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
En Paay had inmiddels toch weer een bloedhekel aan Joling?

ChipsZak.

ChipsZak.

Neejoh! Ze heeft de hele situatie bij Koffietijd (quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:

) uitgelegd. Viel allemaal wel mee.

Maar dat wist ze tijdens de opnames nog nietquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Greys het volgende:

Oh nou gelukkig maarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Neejoh! Ze heeft de hele situatie bij Koffietijd (

minstensquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:18 schreef W00fer het volgende:
4 en een halve ton. Zouden ze dat de man gekregen hebben?

Zoals mijn huis nu naar de zuurkool, denk ik.quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

Maar Geer zag wel op tegen de beledigingen van Goor!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:23 schreef Greys het volgende:
Zie zie zie, zelfs Geer zijn vriendinnen zien dat ze van elkaar houden

ChipsZak.

ChipsZak.

!
!

Ik vind haar bij HgT ook altijd leukquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb een zwak voor Patries, vind d'r wel grappig
!

En dat terwijl Geer & Goor toch bekend staan om hun hoogstaande humor en verfijnde bon motsquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |