Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk! Ik kan amper zonder slapen.
Ja,cdeze is eind 60 geloof ik.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet niet waarom![]()
Degene die boodschappen voor haar doet is stukken ouder heb ik het idee.
ja, die is 86 en deze zowat blinde vrouw is ergens in de 60quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik weet niet waarom![]()
Degene die boodschappen voor haar doet is stukken ouder heb ik het idee.
Die 2 kunnen elkaar niet uitstaan.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:01 schreef Greys het volgende:
WANNEER beseffen ze nou eens dat ze bij elkaar horen![]()
Lekker tot in lengte van dagen samen grafkankeren en ouwehoeren
Volgens mij is het wel een beetje 'Was sich liebt das neckt sich'.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die 2 kunnen elkaar niet uitstaan.
Oordopjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flat
Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja, die is 86 en deze zowat blinde vrouw is ergens in de 60
hihiquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.
Met een oog ziet ze 20% en met de andere niets.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh was ze blind? Ik zit niet goed op te letten, dat blijkt.
Nu valt het wel mee. Maar in de zomer word ik normaliter al om zes uur wakker van het licht. Vind ik net iets te vroeg. Met een slaapmasker kan ik nog een uurtje doorslapen in het donker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar is het dan zo licht in je slaapkamer? Heb wel eens een tijd met oordopjes geslapen in een gehorige flat
Ze houden van elkaar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:07 schreef Greys het volgende:
Kijk dan hoe ze elkaar vasthouden als ze die commentaargesprekjes hebben, die haten elkaar echt niet, da's vaak allemaal maar show
Daarom rolluikenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu valt het wel mee. Maar in de zomer word ik normaliter al om zes uur wakker van het licht. Vind ik net iets te vroeg. Met een slaapmasker kan ik nog een uurtje doorslapen in het donker.
Zo lelijk op een oud huisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |