Uh, nee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
CR7 = Real Madrid = Adidas =/ Nike
quote:
Die vindt ook dat je ongeduldig bent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee moet je maar opschieten, met je vogel.
Ik deed er ooit 2 minuten over.quote:
Hij is inmiddels in de moeilijkere levels doorgedrongen van Candy Crush.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef Specularium het volgende:
Heeft Studio Sjek inmiddels al een Tweet de wereld ingestuurd over dit item?
Iemand vroeg of hij zwarte piet is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
ik wil weten waarover de neger aan het lachen is.. lijkt me veel interessanter dan dit item
Ronaldo is Nike.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Real Madrid Nike
Hij is vast geen voetbalpiet, ik zie weinig interessequote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iemand vroeg of hij zwarte piet is.
Onterechte klacht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
FB / Is FOK! te groot geworden ?
Nou zo'n ramp is het ook weer niet, dat ik er een topic over ga openenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
FB / Is FOK! te groot geworden ?
Real Madrid. Dus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En bij welke club speelt Ronaldo?
En wat is de kledingsponsor van Real Madrid?quote:
Goedkoop proberen te scoren met het VI format.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef OProg het volgende:
Dit gesprek is vooral leuk voor in de kroeg.
En dat lukt deze niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goedkoop proberen te scoren met het VI format.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is de kledingsponsor van Real Madrid?
Welk merkje staat op de Cristiano Ronaldo shirtjes die wereldwijd per honderdduizenden verkocht worden?
Adidas of Nike?
Misschien moet hij naar de wc.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Iemand in de zaal zat zijn hand op te steken. Zou hij zo de beurt krijgen?
Misschien is hij de opnameleider.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Messi.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zou er ter wereld meer verkocht worden?
Moet hij even aan de toiletgeitenbreier vragen.quote:
Was toch een ontgroeningsstunt of zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]dat was wel leuk toen in P&W
Ja geloof het ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Was toch een ontgroeningsstunt of zo?
In die zelfde wedstrijd toch nog een?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef wdn het volgende:
Oh en Zlatan heeft er zoveel die mooi zijn
Ronaldo niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef wdn het volgende:
Oh en Zlatan heeft er zoveel die mooi zijn
Ja en zondag die was ook mooi. Tussen 2 man een hakbal op 1 meter hoog.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
In die zelfde wedstrijd toch nog een?
Niet zoveelquote:
Gelukkig Claudia niet, stel je voor dat die een pottenshow zou willen starten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk had Poetin nu tafelheer moeten zijn.
Omdat het verschillig is?quote:
Afgelopen zondag (sorry voor de muziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |