100% mee eens.quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:01 schreef Tchock het volgende:
Rolling Stone noemt VU de invloedrijkste Amerikaanse band ooit. Eens? Oneens?
quote:...gemaakt door producent Warhol zelf in 1966. De ‘documentaire’ over de samenwerking van The Velvet Underground met het Duitse model Nico is niet zozeer een docu als wel een dialoogloze jamsessie. Voor de échte fans:
Ja die heb ik eens geprobeerd uit te kijken. Is niet geluktquote:
Meh beetje te prijzig.quote:Op zondag 27 oktober 2013 10:57 schreef Dagoduck het volgende:
Kerftminister nog naar de Melkweg dinsdag?
quote:Op zondag 27 oktober 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
Platen ging toen ook per boot de oceaan over moet je weten
quote:
nee, ze hebben een paar ep's voor het album maar daar is lastig aan te komen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 23:27 schreef Fegalund het volgende:
Ranja, ken jij de EP van Jezabels? In mijn zoektocht naar storm-gerelateerde muziek op Spotify kwam ik op hun EP "Dark Storm" terecht.
Mooi! Ik herinner me mijn eerste keer Reed ook nog, in 2005. Ik zat voor "Last Days" in Cinerama in Rotterdam, ik hoorde "Venus in Furs" en keek naar de homoseks op het doek.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik merk dat zijn overlijden me veel doet, meh. Die eerste plaat van VU betekent echt veel voor me...even een eigen citaat uit het VU-topic:
[..]
Die hebben "Sister Ray" nog zeer verdienstelijk gecoverd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:58 schreef Moody het volgende:
[..]
True. Zonder Velvet Underground geen Joy Division.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk hetquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Norrage het volgende:
Nieuwe van Typhoon?? En dat zeg je zo tussen neus en lippen door?
Dat klinkt al meer als een Moody band.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Nee joh, Typhoon is ook een geitenwollensokkenband uit Portland
Dat einde van Oh Orpheus is het mooiste stuk van de plaat inderdaad.quote:Op maandag 28 oktober 2013 18:58 schreef Tchock het volgende:
Ik krijg steeds kippenvel bij 'Oh Orpheus/Eurydice, it's over too soon'Sowieso altijd mijn favoriete Romeinse mythe geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |