Stanley_Climbfallquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van wie is WilsonBekwaam een kloon
Ik herinner me jou nog welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ben Claudia, ben hier wel eerder geweest. Maar ik kom niet veel op dit forum.
Okay ik haak afquote:
Als ik Hare Majesteit mag behagen, uw afstandsbediening graag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
U is één van mijn onderdanen?
Alexander ligt nog op bed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik Hare Majesteit mag behagen, uw afstandsbediening graag.
Kijk daar is Willem's hartediefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
U is één van mijn onderdanen?
vergeet je niet iemand?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou Natalee H nog en we zijn compleet![]()
Haha!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef P.iet het volgende:
[..]
Kijk daar is Willem's hartedief
Een prachtig koppie voor op een brief
Maar jij bakt P.iet echt geen poets
Jij krijgt volgend jaar een pepernoot naar je koets
P.iet, gij zwart van roetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef P.iet het volgende:
[..]
Kijk daar is Willem's hartedief
Een prachtig koppie voor op een brief
Maar jij bakt P.iet echt geen poets
Jij krijgt volgend jaar een pepernoot naar je koets
Aangenaam U eens te ontmoeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik kom geloof ik wel op het goede moment binnen.
Goedenmiddag. Uw avonturen plezieren mij ten zeerste.quote:
Aangezien Alexander nog op bed ligt onder het Twister dekbedhoes. Blieft u een slinger te geven aan het draaiwiel voor een kleur en arm/been?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Doen jullie niet mee met de spelletjes hier?
Ik zit te wachten dat er weer iemand iets doet bij een spelletje, maar er gebeurd niets.
Ik heb een tijdje terug geprobeerd weer mee te gaan doen met de AKQ, maar dat is alweer lichtelijk gestrandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Doen jullie niet mee met de spelletjes hier?
Ik zit te wachten dat er weer iemand iets doet bij een spelletje, maar er gebeurd niets.
Door dat gaatje in Uw broek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug geprobeerd weer mee te gaan doen met de AKQ, maar dat is alweer lichtelijk gestrand
Jorge.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Van wie bent U een kloon?
hier ook bijna weekendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:58 schreef Etcetera het volgende:
Het drong zonet ineens door dat ik morgen vrij ben
Nog steeds druk, maar goed
Bij ons in Baarn heb je een hertenkamp en daar mag je sinds kort ook niet meer bij de beesten komen. Er liggen ook van die desinfecteimatten terwijl je dus niet meer bij de hokken mag komen. Zal wel voor het personeel zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 13:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik werd vanmorgen weggestuurd uit de geitenwei bij een kinderboerderij hier in de buurt. Je mag niet meer bij de geitjes vanwege het risico op de verspreiding van ziektes.Aaien vanachter het hek mag wel gewoon.
Er stonden bankjes middenin de wei en nergens een bordje te bekennen dus ik dacht: dat mag gewoon. Mooi niet dus
en de mini had net dikke pret want zo'n geit voelt grappig.
Inspiratiequote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Precies. Moet allemaal niet te makkelijk zijn.
Howdy! Hoe gaat het met jou dan?quote:
Lekkâh!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:54 schreef Lotusss het volgende:
Hele kip in de oven, gevuld met cherry tomaatjes, mozzarella bolletjes en verse basilicum en ingepakt in parmaham![]()
Jij denkt dat ER de hele dag op PS wacht?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Howdy! Hoe gaat het met jou dan?
Ik heb ER geappt dat je naar hem vraagtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar hij krijgt vanzelf een alert als ie er weer eens is, en het leek me wel zo aardig om even te vragenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat ER de hele dag op PS wacht?
Al gesolliciteerd?
Vanzelf een alert? Ik heb dat uitstaan, wordt je toch knettergek van al die pop-ups.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee, maar hij krijgt vanzelf een alert als ie er weer eens is, en het leek me wel zo aardig om even te vragenben trouwens wel echt benieuwd.
en ja, al bij drie bedrijven.En straks een gesprek met een familie om te babysitten 2 dagen/week
Ja jij bent ook zo popi, ik niet! Heb er dus weinig last van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanzelf een alert? Ik heb dat uitstaan, wordt je toch knettergek van al die pop-ups.
Mooi van je sollicitaties. Levert dat babysitten iets op of is dat pocketmoney?
Ik ben niet popi, ik post veel en hoef dat niet allemaal terug te zien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja jij bent ook zo popi, ik niet! Heb er dus weinig last van.
En het levert hopelijk net genoeg op voor boodschappen enzo
ik ook!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben niet popi, ik post veel en hoef dat niet allemaal terug te zien.
Maar wat ik bedoelde, ga er niet van uit dat iedereen het aan heeft staan...
Hoop dat je snel iets meer gestructureerd werk krijgt...
O, dat laatste zeker.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Etcetera het volgende:
ER weet het nou ook dankzij Lotusss natuurlijkik ben ook wel benieuwd hoet het met hem gaat trouwens
Scheelt dat veel? Bij elke loonsverhoging lijkt het wel of ik minder krijg...quote:Fijn mailtje van m'n uzb: loonsverhoging vanuit de CAO wordt met terugwerkende kracht (vanaf 1 juli) uitgekeerd
Ja goedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |