Stanley_Climbfallquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Van wie is WilsonBekwaam een kloon
Ik herinner me jou nog welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:38 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik ben Claudia, ben hier wel eerder geweest. Maar ik kom niet veel op dit forum.
Okay ik haak afquote:
Als ik Hare Majesteit mag behagen, uw afstandsbediening graag.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
U is één van mijn onderdanen?
Alexander ligt nog op bed.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik Hare Majesteit mag behagen, uw afstandsbediening graag.
Kijk daar is Willem's hartediefquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:41 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
U is één van mijn onderdanen?
vergeet je niet iemand?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou Natalee H nog en we zijn compleet![]()
Haha!!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef P.iet het volgende:
[..]
Kijk daar is Willem's hartedief
Een prachtig koppie voor op een brief
Maar jij bakt P.iet echt geen poets
Jij krijgt volgend jaar een pepernoot naar je koets
P.iet, gij zwart van roetquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:46 schreef P.iet het volgende:
[..]
Kijk daar is Willem's hartedief
Een prachtig koppie voor op een brief
Maar jij bakt P.iet echt geen poets
Jij krijgt volgend jaar een pepernoot naar je koets
Aangenaam U eens te ontmoeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef Reine_Claudje het volgende:
Ik kom geloof ik wel op het goede moment binnen.
Goedenmiddag. Uw avonturen plezieren mij ten zeerste.quote:
Aangezien Alexander nog op bed ligt onder het Twister dekbedhoes. Blieft u een slinger te geven aan het draaiwiel voor een kleur en arm/been?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Doen jullie niet mee met de spelletjes hier?
Ik zit te wachten dat er weer iemand iets doet bij een spelletje, maar er gebeurd niets.
Ik heb een tijdje terug geprobeerd weer mee te gaan doen met de AKQ, maar dat is alweer lichtelijk gestrandquote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:18 schreef Reine_Claudje het volgende:
Doen jullie niet mee met de spelletjes hier?
Ik zit te wachten dat er weer iemand iets doet bij een spelletje, maar er gebeurd niets.
Door dat gaatje in Uw broek?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje terug geprobeerd weer mee te gaan doen met de AKQ, maar dat is alweer lichtelijk gestrand
Jorge.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 12:04 schreef Maxima_Zorreguieta het volgende:
[..]
Van wie bent U een kloon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |