Ik probeerde het met een mop, maar niemand moest lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Russische klimmers.![]()
Moet ik nou weer dit topic uit het slob trekken?
Om de mijne ook niet... mineminemineminemineminemineminequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeerde het met een mop, maar niemand moest lachen.
Ik heb het gevoel dat deze mop iets anders ging. Maar ik moest best wel lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met een vakantie in Zeeland.
De hele tijd ellende totdat de mossel open gaat.
Ik val nu pas binnen. Excuses.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Meh.. ik mis de oude garde. daar kon je nog fatsoenlijk een discussie mee voeren tijdens de show. nu gaat het alleen over uiterlijk van de gasten en over allerlei nonzin.
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat deze mop iets anders ging. Maar ik moest best wel lachen.
D69.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik val nu pas binnen. Excuses.
Was het wijvenpraat ?
Die kut op DollarDirk top show in Katwijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.
Het kwettert maar en het kwettert maar totdat je er wat zaad ingooit.
Ik dacht dat ze altijd met een draaiend vuistje slaan? Dat zie ik altijd in films die over die tijd gaan...quote:
Deze kende ik al, maar ik moest toch weer lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.
Het kwettert maar en het kwettert maar totdat je er wat zaad ingooit.
Ik zag er laatst ook al beelden van, van een meisje/vrouw die op de grond lag te spartelenquote:
En sneller zoals bij the comedy capers.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd met een draaiend vuistje slaan? Dat zie ik altijd in films die over die tijd gaan...
Ik vroeg laatst ook aan een hoertje wat ze voor Sinterklaas vroeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik al, maar ik moest toch weer lachen.
Ik knikkebol al als ik 5 minuten in de trein zit, maar dit is toch wat anders. Bizar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag er laatst ook al beelden van, van een meisje/vrouw die op de grond lag te spartelenecht bizar.
Rumble in the junglequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ook nog wel een tiental boksfilms die gewoon goed zijn hoor
Ik begin nu net, bij dit item...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ik knikkebol al als ik 5 minuten in de trein zit, maar dit is toch wat anders. Bizar.
Mooi woord trouwens, knikkebollenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik begin nu net, bij dit item...
Stallone is een mietje.quote:
No way.quote:
Dat was zijn slavennaam. hij noemde zich daarna Mohammed. Een tegenstander noemde hem voor de wedstrijd steeds Cassius. Hij sloeg hem niet knock Down. Hij liet hem 12 ronden lijden. Bij elke stoot vroeg ie 'Whats mu name ?'quote:
Die moet RTL7 maar eens uitzenden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beste film ooit...
[ afbeelding ]
Ali was de beste van zijn tijd maar kon niet op tegen Tyson. Tyson had een ongekende combo van snelheid en krachtquote:
The Italian Job.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beste film ooit...
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet RTL7 maar eens uitzenden.
engelandqquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Webschip het volgende:
Waar was dat, met die mijter in de zapservice?
Je kent Ali niet. Ken je George Foreman ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali was de beste van zijn tijd maar kon niet op tegen Tyson. Tyson had een ongekende combo van snelheid en kracht
Ruud TerWeiden heeft legendarische reportages gemaakt met Ali.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Sier de Vos commentator bij boksen:
[insert] Boem koekoek. Zoooo [/uitsert]
Ik geniet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een passie heeft deze man.
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harder dan Tyson.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent Ali niet. Ken je George Foreman ?
Bij Brazzers schijnen ze ook hard te kunnen stoten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harden dan Tyson.
Ali kon 8 keer per seconden stoten. En is de grootste takticus ooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harder dan Tyson.
quote:
quote:
quote:
boh het lijkt meer dat de politie dat hoofdstuk heeft geslotenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Iedereen in de mainstream media blijft de verdachtmaking van de ouders zelf moedwillig verbergen.
uitgebreid in dwdd geweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Iedereen in de mainstream media blijft de verdachtmaking van de ouders zelf moedwillig verbergen.
Peter R de Vries.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
uitgebreid in dwdd geweest.
Ze was dus lelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe weet Jaap of het een heel lief meisje is?
Verdacht?
Was het douchewater een beetje warm vandaag?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verdacht?
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verdacht?
Ik moet nog. Als ik nu ga, beloof je dan dat je er nog bent als ik klaar ben?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was het douchewater een beetje warm vandaag?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog. Als ik nu ga, beloof je dan dat je er nog bent als ik klaar ben?
Daarom vroeg ik of je Foreman kent. Ali lag alleen in zijn nadagen op de grond. Op Frazier na. Die brak zijn kaak. Ali bokste wel de wedstrijd uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
. Aan taktiek heb je overigens niet veel als je al na drie rondes op de grond ligt
Door Jongbloed werden we geen wereldkampioen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien moet Jongbloed eens een item besteden aan de voetbalkwaliteiten van Maher.
Loopt wel de marathon in twee uur dertig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |