Ik vind dat behoorlijk consequent.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
pff stelletje hypocrieten hierjullie kankeren ook op de hele wereld en zijn moeder
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:18 schreef Rickario het volgende:
Hij praat zoals een konijn in een tekenfilm zou praten
prima. link ook even naar mijn uitleg wil je.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort reacties kunnen gewoon niet door te beugel. Ik heb het derhalve ook gemeld bij de moderators.
Nu een Vermeerquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu doe je weer een Zipportal!
En andersom meestal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrouwen met stijl haar willen dus krullen. Weer wat geleerd.
Als ik je punt niet had begrepen dan had ik wel geen reactie gegeven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
[..]
Jullie kunnen wel lachen. Maar luister maar eens met je ogen dicht.
Ondertussen in Eindhoven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
Ze zou gewoon keihard een vuist moeten maken en zeggen 'wij beschermen snowden' maar nee, zij vertikt het ook om lef te tonen en verschuilt zich achter de restkotsmisselijk word ik ervan. iedereen in de EU heeft die attitude. Alles om amerika te bevredigen. vandaar dat ik zei 'kuthoer',
De 'echte' captain is ook doodquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sinds ze die campagne gestopt hebben koop ik niks meer van Iglo.
Ik vergelijk het met een vakantie in Zeeland.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Ik vergelijk een goed huwelijk altijd met een pan erwtensoep. Als het begint te pruttelen moet de worst erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |