Waarom?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Die moet RTL7 maar eens uitzenden.
engelandqquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:37 schreef Webschip het volgende:
Waar was dat, met die mijter in de zapservice?
Je kent Ali niet. Ken je George Foreman ?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali was de beste van zijn tijd maar kon niet op tegen Tyson. Tyson had een ongekende combo van snelheid en kracht
Ruud TerWeiden heeft legendarische reportages gemaakt met Ali.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef Zipportal het volgende:
Sier de Vos commentator bij boksen:
[insert] Boem koekoek. Zoooo [/uitsert]
Ik geniet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat een passie heeft deze man.
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harder dan Tyson.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je kent Ali niet. Ken je George Foreman ?
Bij Brazzers schijnen ze ook hard te kunnen stoten?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harden dan Tyson.
Ali kon 8 keer per seconden stoten. En is de grootste takticus ooit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ali kon hard rennen maar Tyson kon vier keer per seconde stoten. Foreman kon hard slaan maar lang niet zo vaak als Tyson en hooguit net wat harder dan Tyson.
quote:
quote:
quote:
boh het lijkt meer dat de politie dat hoofdstuk heeft geslotenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Iedereen in de mainstream media blijft de verdachtmaking van de ouders zelf moedwillig verbergen.
uitgebreid in dwdd geweest.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef waxmask het volgende:
Iedereen in de mainstream media blijft de verdachtmaking van de ouders zelf moedwillig verbergen.
Peter R de Vries.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
uitgebreid in dwdd geweest.
Ze was dus lelijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe weet Jaap of het een heel lief meisje is?
Verdacht?
Was het douchewater een beetje warm vandaag?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verdacht?
Ik dacht hetzelfdequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Verdacht?
Ik moet nog. Als ik nu ga, beloof je dan dat je er nog bent als ik klaar ben?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Was het douchewater een beetje warm vandaag?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik moet nog. Als ik nu ga, beloof je dan dat je er nog bent als ik klaar ben?
Daarom vroeg ik of je Foreman kent. Ali lag alleen in zijn nadagen op de grond. Op Frazier na. Die brak zijn kaak. Ali bokste wel de wedstrijd uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
. Aan taktiek heb je overigens niet veel als je al na drie rondes op de grond ligt
Door Jongbloed werden we geen wereldkampioen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien moet Jongbloed eens een item besteden aan de voetbalkwaliteiten van Maher.
Loopt wel de marathon in twee uur dertig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |