Ik probeerde het met een mop, maar niemand moest lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:25 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Russische klimmers.![]()
Moet ik nou weer dit topic uit het slob trekken?
Om de mijne ook niet... mineminemineminemineminemineminequote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik probeerde het met een mop, maar niemand moest lachen.
Ik heb het gevoel dat deze mop iets anders ging. Maar ik moest best wel lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vergelijk het met een vakantie in Zeeland.
De hele tijd ellende totdat de mossel open gaat.
Ik val nu pas binnen. Excuses.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:26 schreef Eenskijken het volgende:
Meh.. ik mis de oude garde. daar kon je nog fatsoenlijk een discussie mee voeren tijdens de show. nu gaat het alleen over uiterlijk van de gasten en over allerlei nonzin.
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat deze mop iets anders ging. Maar ik moest best wel lachen.
D69.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik val nu pas binnen. Excuses.
Was het wijvenpraat ?
Die kut op DollarDirk top show in Katwijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.
Het kwettert maar en het kwettert maar totdat je er wat zaad ingooit.
Ik dacht dat ze altijd met een draaiend vuistje slaan? Dat zie ik altijd in films die over die tijd gaan...quote:
Deze kende ik al, maar ik moest toch weer lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ah je weet toch Mani, een vrouw is net als een papegaai.
Het kwettert maar en het kwettert maar totdat je er wat zaad ingooit.
Ik zag er laatst ook al beelden van, van een meisje/vrouw die op de grond lag te spartelenquote:
En sneller zoals bij the comedy capers.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze altijd met een draaiend vuistje slaan? Dat zie ik altijd in films die over die tijd gaan...
Ik vroeg laatst ook aan een hoertje wat ze voor Sinterklaas vroeg.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Deze kende ik al, maar ik moest toch weer lachen.
Ik knikkebol al als ik 5 minuten in de trein zit, maar dit is toch wat anders. Bizar.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag er laatst ook al beelden van, van een meisje/vrouw die op de grond lag te spartelenecht bizar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |