quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
niets
sommige mensen hebben dat gewoon
De oplossing voor de Pieten-discussie van Danny.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:04 schreef Danny het volgende:
Zit erover te denken om in de AV op te nemen dat je met het gebruik maken van en posten op FOK! akkoord gaat met het feit dat Zwarte Piet moet Blijven
mja, verder dan zo'n header als er nu meedraait zal het niet snel komen vrees ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De oplossing voor de Pieten-discussie van Danny.
Einde gezeur en je bent gelijk de grootste aids van fok! kwijt.
Nooit meer remlof of koos
Ja, mensen met een chemische inbalans in hun hersenen inderdaad. En als die vervolgens de juiste antidepressiva krijgen, dan zijn ze net zo gelukkig als ieder ander mens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
niets
sommige mensen hebben dat gewoon
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef Kun-Aguero het volgende:
Moet diegene maar niet 4/5 keer achter elkaar posten.
Ik had hem gezien en wou hem hier ook plaatsen, maar ik kon de pic niet opslaan of via google vinden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:36 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, verder dan zo'n header als er nu meedraait zal het niet snel komen vrees ik
En hoe lang speelt dit al dan? Echt al altijd?quote:
Kan, kan ook nog dat je door die drugs van de dokter een zombie wordt omdat alles afgevlakt wordt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:37 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, mensen met een chemische inbalans in hun hersenen inderdaad. En als die vervolgens de juiste antidepressiva krijgen, dan zijn ze net zo gelukkig als ieder ander mens.
Een vriendin van mij heeft dat.
Die vriendin van mij heeft dat al zolang ik haar ken (vanaf 12 jarige leeftijd) Ik heb haar 2 jaar depressief meegemaakt tot ze op haar 14e antidepressiva kreeg. Toen was ze gewoon een normale energieke vrolijke meid/vrouw. Heb haar ook meerdere keren meegemaakt dat ze haar medicatie niet genomen had en dan is ze binnen een dag een lusteloos en depressief persoon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan, kan ook nog dat je door die drugs van de dokter een zombie wordt omdat alles afgevlakt wordt.
Dan liever extreme ups and downs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |