Ik denk dat het je vooral opvalt als het gebeurt, en je al die keren dat het niet gebeurt meteen weer vergeet. Ik heb in ieder geval het idee dat het wel meevalt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:13 schreef Federer-fan het volgende:
Set Federer: 6-2.![]()
Federer mag als eerste serveren in de derde.
En begint met een DF.Daar slaat hij er veel van de laatste tijd heb ik het idee.
Ik niet, omdat hij ze op cruciale momenten slaat.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vooral opvalt als het gebeurt, en je al die keren dat het niet gebeurt meteen weer vergeet. Ik heb in ieder geval het idee dat het wel meevalt.
Drie in één game.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:17 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Ik denk dat het je vooral opvalt als het gebeurt, en je al die keren dat het niet gebeurt meteen weer vergeet. Ik heb in ieder geval het idee dat het wel meevalt.
We zitten hier niet op de universiteit ja.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:24 schreef Rosario het volgende:
123nogwat is gewoon een Federer-apologeet.
[...]
Jij hebt daar wel gezeten, toch? Die indruk krijg ik altijd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:26 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
We zitten hier niet op de universiteit ja.
Ja. Je bedoelt door mijn vergissingen? Het niveau van de Nederlandse universiteiten is inderdaad beroerd.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:29 schreef Rosario het volgende:
[..]
Jij hebt daar wel gezeten, toch? Die indruk krijg ik altijd.
Nee, het was juist als compliment bedoeld.quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Je bedoelt door mijn vergissingen? Het niveau van de Nederlandse universiteiten is inderdaad beroerd.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 16:32 schreef Rosario het volgende:
[..]
Nee, het was juist als compliment bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |