SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon elke kans die hij pakken kan
Foto's!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het waait wel flink. Met de fotoshoot danste mijn haar heel leuk in de wind
Buuf, je haar danstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het waait wel flink. Met de fotoshoot danste mijn haar heel leuk in de wind
Is net gerenoveerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders, Vin vertel eens wat meer over je huisje?
Dat is altijd een pluspuntquote:
quote:
Krijg vanavond of morgen de foto's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Buuf, je haar danst
Wanneer zien we het resultaat?
Succes met je autoquote:
kan z'n moeder lekker onverwachts op bezoek komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verder dacht ik 2 kamers en niet zo ver van waar hij nu woont
iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zegt helaas niets over hoe het werk gedaan is
Ik vind dat we er vanuit mogen gaan dat het een verbetering is geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zegt helaas niets over hoe het werk gedaan is
Veel plezier met sleutelenquote:
Laterquote:
Tegenwoordig kijk ik er niet meer van op als het toch nog slechter is gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat we er vanuit mogen gaan dat het een verbetering is geweest
Wat zij zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders, Vin vertel eens wat meer over je huisje?
Beetje vertrouwen hebben joh in de bouwvakker Pool van tegenwoordig!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later
[..]
Tegenwoordig kijk ik er niet meer van op als het toch nog slechter is geworden
"Ik ben niet thuuuihuis!"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan z'n moeder lekker onverwachts op bezoek komen
[..]
iddweet er alles af, bouw is goed gedaan, maar de afwerking
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zij zeggen.
L-vormige huiskamer met een soort van "poort". Is iets van 30 m2. Slaapkamer is 11m2 geloof ik.
Is net gerenoveerd inderdaad, en aan de achterkant zitten kunststof kozijnen.
Tegenwoordig zijn het Ieren toch, polen maken tenminste het werk nog afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben joh in de bouwvakker Pool van tegenwoordig!!
Dat kan je een keer doenquote:
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?
Ieren?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het Ieren toch, polen maken tenminste het werk nog af
[..]
Dat kan je een keer doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?
7 november als het goed is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?
[..]
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?
Dat is al bijna johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 november als het goed is.
Mn ma vond het leuk voor me en liet niks merken, maar ik weet heus wel dat ze het er moeilijk mee heeft.
[..]
Zullen we een poule openen?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we een poule openen?
Binnen 3 dagen heeft ze de sleutel
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als iedereen daarop inzet wint er ook niemand hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ma moet ook gewoon werken en ik ben geen klein kindquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.
Onder het mom van: "dan kan jij spullen gaan kopen om te klussen en ga ik wel vast schoonmaken in het huisje"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.
Dat weten wij, dat weet jij, weet je moeder dat ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma moet ook gewoon werken en ik ben geen klein kind
Die neemt vrij en is gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weten wij, dat weet jij, weet je moeder dat ook?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis schoonmaken waar nog niks in gedaan isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder het mom van: "dan kan jij spullen gaan kopen om te klussen en ga ik wel vast schoonmaken in het huisje"
Iets wat moeders altijd als eerste doen in een nieuwe woning
Ik had een nieuw huis en zelfs daar moest ik schoonmakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis schoonmaken waar nog niks in gedaan is
Uhuh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oe of dat randje boven het stopcontact wat toch altijd achter de kast verstopt zatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.
En geloof me, genoeg mensen die al heeeeel lang dat kleine plintje daar niet hebben gezien.
Daarom vrouwen uitnodigen wanneer er nog niets in huis staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Is een vrouwentic. Die beginnen direct met het aanrecht schoonmaken, de vensterbanken en vaak ook nog de ramen.
Dit doen ze na het klussen dan nog een keer.
Vage logica
En ook als de meubels er staanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom vrouwen uitnodigen wanneer er nog niets in huis staat.
Hmm wel handig als ik dat niet hoef te doen dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Is een vrouwentic. Die beginnen direct met het aanrecht schoonmaken, de vensterbanken en vaak ook nog de ramen.
Dit doen ze na het klussen dan nog een keer.
Vage logica
Boven de deurposten is het ook altijd smerig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe of dat randje boven het stopcontact wat toch altijd achter de kast verstopt zat
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin, stiekem blijf je gewoon een heerlijk naief joch
Achter de koelkast!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boven de deurposten is het ook altijd smerig.
Er moet in de woonkamer nog laminaat gelegd worden. Dus ook plintjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.
En geloof me, genoeg mensen die al heeeeel lang dat kleine plintje daar niet hebben gezien.
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook als de meubels er staan
Dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin, stiekem blijf je gewoon een heerlijk naief joch
Hoax!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er moet in de woonkamer nog laminaat gelegd worden. Dus ook plintjes
Vooral het bed he, vooral het bed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..
Alles inwijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..
Alleen het bed is belangrijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat jij een kloon van faxie bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik wil wel eens daten met Faxie
Mijn MI, in 1 keer naar de klote.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles inwijden![]()
Al raad ik hem niet aan om dat met zijn moeder te doen
Goed leggen, valt het niet eens opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoax!!
Onderaan een muur zit altijd een houten plint!
Want daar gebeurt zoveel actie op?quote:
Hij biedt gelijk zn pener aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn MI, in 1 keer naar de klote.
Schattig als iemand nog zo naief isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles inwijden![]()
Al raad ik hem niet aan om dat met zijn moeder te doen
O okeee, maar ik wil hem best wel tips geven enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat jij een kloon van faxie bent
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O okeee, maar ik wil hem best wel tips geven enzo.
Spuit 11quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schattig als iemand nog zo naief is
Wij noemen het liever wanhopigquote:
Tips van jou? Nou daar moet hij blij mee zijn zeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb ook nog tips nodigquote:
Aaaaw wat schattig dit, ga je hem bemoederen? Net wat ie nodig heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij noemen het liever wanhopig
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want daar gebeurt zoveel actie op?
[..]
Was ff weg van Fokquote:
Dat is nooit goed, dat merkt zelfs een zwakbegaafde nog. Misschien dat het daarom niet wil vlotten met de meisjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij noemen het liever wanhopig
Zulks een afwijzingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je bij Letsstaytogether zijn blijkbaar
quote:
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat is nooit goed, dat merkt zelfs een zwakbegaafde nog. Misschien dat het daarom niet wil vlotten met de meisjes.
Wel thuisquote:
Knap dat je dat merkt hoor meid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat is nooit goed, dat merkt zelfs een zwakbegaafde nog. Misschien dat het daarom niet wil vlotten met de meisjes.
Wow, ik heb hetzelfde. Maar geen spanning en sensatie hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik weet morgen pas of mn date door gaat of niet.
Zulks een spanning
Maak je groentetaartjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef PeuRac het volgende:
Goed, bedenken wat we gaan eten vandaag
Hoezo, is er iemand ziek?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een spanning
Nee jij hebt een vriend, dat is anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wow, ik heb hetzelfde. Maar geen spanning en sensatie hier.
Leuk op het laatste momentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een spanning
Gezien het feit dat ik het idee heb dat je een zielige kloon bent ga ik je negeren tot ik bewijs heb dat je dat niet bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:55 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Wow, ik heb hetzelfde. Maar geen spanning en sensatie hier.
Dat is meer iets voor bij een diner, niet mijn schrok 5minquote:
iets met rustig aan doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Zulks een spanning
Ja in verband met werk kan dat niet andersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee jij hebt een vriend, dat is anders.
[..]
Leuk op het laatste moment
Het was wel een gezellig etentje!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor bij een diner, niet mijn schrok 5min
Ik doe heel rustig aan!!quote:
ik ken jouw soort mensen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was wel een gezellig etentje!!
[..]
Ik doe heel rustig aan!!
Ik weet nog niet eens of ik wel wil dat die date door gaat
Mwa, niet om negatief te doen of iets dergelijks maar zie dat zelf altijd meer als een bullshit excuus. Dan maak je tijd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja in verband met werk kan dat niet anders
Een van de betere Sinterklaas avondenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het was wel een gezellig etentje!!
Ik krijg bijna het idee dat je met de spits van Ajax op date gaat, zo spannend maak je hetquote:[..]
Ik doe heel rustig aan!!
Ik weet nog niet eens of ik wel wil dat die date door gaat
Ik ookquote:
Hij krijgt wel vaker op het werk te horen dat hij die avond nog naar Duitsland ofzo moetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, niet om negatief te doen of iets dergelijks maar zie dat zelf altijd meer als een bullshit excuus. Dan maak je tijd.
Was dat met sinterklaas? Ik dacht juist tussen sint en kerst in.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de betere Sinterklaas avonden
[..]
Ik krijg bijna het idee dat je met de spits van Ajax op date gaat, zo spannend maak je het
Klopt, de meeste zijn ergerquote:
Vrouwquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij krijgt wel vaker op het werk te horen dat hij die avond nog naar Duitsland ofzo moet![]()
En aangezien ik al een jaar nee zeg maar nu in aangeschoten toestand ja had gezegd zou ik dat niet eens zo heel erg vinden denk ik
Playing hard to get!!quote:
Nee, was zondag 5 december, ik zou nl de avond ervoor naar mn ouders rijden voor Sinterklaas, maar toen was er zoveel sneeuw en ging mijn auto kapotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was dat met sinterklaas? Ik dacht juist tussen sint en kerst in.
MissB was er niet bij toch? Wel littledrummergirl en ik had Engel opgepiktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, was zondag 5 december, ik zou nl de avond ervoor naar mn ouders rijden voor Sinterklaas, maar toen was er zoveel sneeuw en ging mijn auto kapotdus toen was ik alleen, Evie en Snuitebol ook, jij, MissB en dan nog dat stelletje wat net opgebroken had
En Engel volgens mij ook? Waren toen in de SC aan het praten en toen kwam er een spontane dinner meet uit voort.
En dan achteraf hier uithuilen als hij heeft afgezegdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Playing hard to get!!
Ik kan dat wel
Nee hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dan achteraf hier uithuilen als hij heeft afgezegd
ooh dan haal ik MissB en Engel door elkaar. LDG bedoelde ik inderdaad, met d'r ex-date, die gast welke tot die tijd ook eeuwig in Single rond hingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
MissB was er niet bij toch? Wel littledrummergirl en ik had Engel opgepikt
REALZEUS!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh dan haal ik MissB en Engel door elkaar. LDG bedoelde ik inderdaad, met d'r ex-date, die gast welke tot die tijd ook eeuwig in Single rond hing
Die ja, ben zo slecht in namen van mensen die me niet boeienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
REALZEUS!!
Oh ja. die faalhaas
hups welquote:
Nee, ben vrijgezel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee jij hebt een vriend, dat is anders.
[..]
Leuk op het laatste moment
Wat was het nou met hem?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ja, ben zo slecht in namen van mensen die me niet boeien![]()
Stil nou!! En ga naar Anouk jijquote:
Stel je aan en neem jezelf niet zo serieus. Ik ben gewoon een normale user. Maar prima.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezien het feit dat ik het idee heb dat je een zielige kloon bent ga ik je negeren tot ik bewijs heb dat je dat niet bent
LDG had hem ontmaagd toch? En toen werd hij smoor verliefd, terwijl zij blij was dat eindelijk iemand een piemel in d'r stopte of zo. Toen ze een betere piemel vond, was hij helemaal gebroken en zo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat was het nou met hem?
Een 40 year old virgin ofzo?
Zoiets ja. Geen idee, is echt al lang geleden!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LDG had hem ontmaagd toch? En toen werd hij smoor verliefd, terwijl zij blij was dat eindelijk iemand een piemel in d'r stopte of zo. Toen ze een betere piemel vond, was hij helemaal gebroken en zo.
ik zit toch in de trein te wachten op de rest van het plebs?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil nou!! En ga naar Anouk jij
Ja, heel sure eigenlijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yeah sure.
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar als puntje bij paaltje komt
Ze heeft dit weekend dus geen sex gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Stil nou!! En ga naar Anouk jij
2010quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets ja. Geen idee, is echt al lang geleden!
Ghehequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit toch in de trein te wachten op de rest van het plebs?
Geen eikel tegen d'r huig aan gerost blijkbaar neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft dit weekend dus geen sex gehad?
is hups soms erger dan ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Yeah sure.
[..]
Dat zeggen ze allemaal, maar als puntje bij paaltje komt
Ja dat zeg ik, lang geleden!quote:
Geen idee, ik hou mij niet bezig met haar sekslevenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft dit weekend dus geen sex gehad?
Nooit!!quote:
Geen idee, daar ben ik niet bekend mee, was ook meer in het algemeenquote:
Misschien weer een uur van te voren, wie weet wat er allemaal in die kleedkamer gebeurdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen eikel tegen d'r huig aan gerost blijkbaar nee
Naja een voordeel, je mag nu tenminste officieel weer afspreken met andere mannenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:08 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ja, heel sure eigenlijk.
Fax, kom er maar in!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja een voordeel, je mag nu tenminste officieel weer afspreken met andere mannen
Nou en of. Niet dat het wat uitmaakt in principe.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Naja een voordeel, je mag nu tenminste officieel weer afspreken met andere mannen
Mijn dag is weer gemaaktquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh wacht!!
Ik had een blond momentje, jullie hebben het over Anouk niet over GvsE
Dat is bij mannen ook zo hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:13 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn sommige vrouwen in het echt zo leuk en op foto's zo lelijk? Andersom is nog erger trouwens. Zeker als je date op basis van wat foto's![]()
Andersom is fucking raar. Ik ken echt exemplaren die zo perfect lijken op foto's maar in het echt dan muizen zijn ofzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:13 schreef Dven het volgende:
Waarom zijn sommige vrouwen in het echt zo leuk en op foto's zo lelijk? Andersom is nog erger trouwens. Zeker als je date op basis van wat foto's![]()
Dat komt nog het meeste voor ja dankzij PS en dat er van de miljoen foto's er altijd wel eentje erg goed isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:15 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Andersom is fucking raar. Ik ken echt exemplaren die zo perfect lijken op foto's maar in het echt dan muizen zijn ofzo.
Let ik minder opquote:
quote:
Kom maar een keertje langs, kan je het beoordelenquote:
Daar hebben ze tegenwoordig al apps voorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef Dven het volgende:
Ik ben altijd lelijk. Wie mij lekker weet te photoshoppen krijgt honderdmiljoen euro's
Jij zou mij niet herkennen schatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom maar een keertje langs, kan je het beoordelen
Dat denk ik ook niet, maar schijnt positief te zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zou mij niet herkennen schat
Wat? Dat je mij niet zal herkennen of ik jou niet?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar schijnt positief te zijn
hmm, ik heb je op FB dat helptquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Dat je mij niet zal herkennen of ik jou niet?
Tegenwoordig pas ik door een deuropening heenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik heb je op FB dat helptmaar als ik op je figuur let waarschijnlijk niet.
Overigens zal dat andersom ook zo zijn denk ik
Jeetjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegenwoordig pas ik door een deuropening heen
Er is dan zelfs nog ruimte over voor nog iemandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetjeen op 1 stoel zitten ook?
Echt top!
Kom ik er de volgende keer wel even bijzittenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is dan zelfs nog ruimte over voor nog iemand
Neem je dan ook HJ mee?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kom ik er de volgende keer wel even bijzitten(weet je meteen weer wie ik ben)
Blijf dan roken. Ga je in ieder geval nog dood in stijl in plaats van in vetzuchtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen met al dat gesnoep nu ik gestopt ben met roken is de kans groot dat ik binnen een week weer gewoon 105 kilo weeg
Altijd, heb nog een dikke krat hier staanquote:
Gezelligquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Altijd, heb nog een dikke krat hier staan
het zit tussen je orenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Alleen met al dat gesnoep nu ik gestopt ben met roken is de kans groot dat ik binnen een week weer gewoon 105 kilo weeg
En in mijn buikjequote:
Zuigbehoefte moet bevredigd worden hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon iets anders in je mond stoppen.
*auw*quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
Gewoon iets anders in je mond stoppen.
Godverquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuigbehoefte moet bevredigd worden he
Ik zou het niet weten,nooit gerooktquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zuigbehoefte moet bevredigd worden he
Ook nog nooit een zuigbehoefte gehad?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten,nooit gerookt
Laatste tijd niet, wel dat ik jonger wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook nog nooit een zuigbehoefte gehad?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie niet. We zijn allemaal baby geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Noem je mij nou "het"?quote:
Ik zat even mn soep naar binnen te werken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze was even haar zuigbehoefte aan het bevredigen
Oh ja, eens bedenken wat ik moet gaan etenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zat even mn soep naar binnen te werken!
kan je niet meer bij je tepels?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is hier niets om mijn zuigbehoefte mee te bevredigen
Geen lolly's?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
Neequote:
Kan jij niet bij je eigen tepels?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:39 schreef Huppelmuts het volgende:
spuit11quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij niet bij je eigen tepels?
hehe, dat ookquote:
Voldoet altijd prima om mijn zuigbehoefte te voldoenquote:
Lollies of tepels?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voldoet altijd prima om mijn zuigbehoefte te voldoen
Tepels, duhquote:
Ja... als dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:45 schreef S95Sedan het volgende:
Je kan beter zorgen dat iemand anders er ook bij kan
Mja zal zo eens checken bij m'n maatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mogelijkheden genoeg
[..]
Avond sherlock
Ja doe eensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zal zo eens checken bij m'n maat
Whut whut whuuuuut?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
Waarom zit ik hier dan nog alleen?quote:
En dat moet ik zeggen? Jij hebt toch de tetten hier.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zit ik hier dan nog alleen?
Haiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedenavond Fax. Hoe is het?
Was geen enkel probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Held
Dit nog vinden na al mijn spam
Een date met haar tepels?quote:
Hmm, mannen, je hebt er niks aan!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat moet ik zeggen? Jij hebt toch de tetten hier.
Nee, ik ga alleen voor goede seksquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen voor goede seks
Daar staan wel tepels. Dus niet zeuren dat je niets zietquote:
U zeg je alleen tegen oude mensen. Ik ben niet oudquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is toch een beleefde aanspreekvorm?![]()
Jij dan
Ik kreeg pas nog een foto van iemand.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat sherlocken is tot daar aan toe maar dat je ook nog alles gaat quoten zonder multiquote is wel storend hoor fax!
Your lossquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen voor goede seks
Jullie klieren, ik klierenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat sherlocken is tot daar aan toe maar dat je ook nog alles gaat quoten zonder multiquote is wel storend hoor fax!
quote:
Moet ik nog moeite doen ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar staan wel tepels. Dus niet zeuren dat je niets ziet
Net al gedaanquote:
Wanneer knoop je een relatie aan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:58 schreef zeefje het volgende:
Fax is in het echt veel leuker dan op fok
Laat ons eens meekijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ik nog moeite doen ook
[..]
Net al gedaan
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer knoop je een relatie aan?
Nooit meer met iemand .quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wanneer knoop je een relatie aan?
Net zo lekker als je kontje?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet ik nog moeite doen ook
[..]
Net al gedaan
Misschien over een jaar of vijf maar voorlopig niet hoorquote:
Dat zeggen alle vrouwen nadat ze mij ontmoet hebbenquote:
Ah zolang wil faxie vast wel op je wachten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef zeefje het volgende:
[..]
Misschien over een jaar of vijf maar voorlopig niet hoor
Ervoor ook al hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen nadat ze mij ontmoet hebben
Tjah dan word je maar homo hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat zeggen alle vrouwen nadat ze mij ontmoet hebben
*wordquote:
Fax en ik zien echt niks in elkaar hoor mocht je dat denkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zolang wil faxie vast wel op je wachten.
quote:
Die zeggen dat ook alquote:
Het is slechts omdat ze mij nog niet heeft ontmoet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah zolang wil faxie vast wel op je wachten.
Ow nou hij ziet wel een gebruiksobject in je hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax en ik zien echt niks in elkaar hoor mocht je dat denken
Gelukkig praten dieren niet terug.quote:
Nee maar jij hebt standaarden enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is slechts omdat ze mij nog niet heeft ontmoet.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou hij ziet wel een gebruiksobject in je hoor
Het is gewoon pure lust?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef zeefje het volgende:
[..]
Fax en ik zien echt niks in elkaar hoor mocht je dat denken
Ha! Pics!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen idee, die kan ik zelf niet zien he
Doden ook niet, je punt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gelukkig praten dieren niet terug.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon pure lust?
En de reden waarom je anderen aan het lijntje houdt?
Te slecht. Net of jij je net meerderjarige vriendin niet zo ziet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow nou hij ziet wel een gebruiksobject in je hoor
Extreem hoge standaarden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee maar jij hebt standaarden enzo.
Ik hou toch niemand aan jeu lijntje? Pfrtquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon pure lust?
En de reden waarom je anderen aan het lijntje houdt?
Nee, dat zie ik niet want daar heb ik een relatie mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:04 schreef zeefje het volgende:
[..]
Te slecht. Net of jij je net meerderjarige vriendin niet zo ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |