SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terecht tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij pakt gewoon elke kans die hij pakken kan
Foto's!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het waait wel flink. Met de fotoshoot danste mijn haar heel leuk in de wind
Buuf, je haar danstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het waait wel flink. Met de fotoshoot danste mijn haar heel leuk in de wind
Is net gerenoveerd!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders, Vin vertel eens wat meer over je huisje?
Dat is altijd een pluspuntquote:
quote:
Krijg vanavond of morgen de foto's.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef rival het volgende:
[..]
Buuf, je haar danst
Wanneer zien we het resultaat?
Succes met je autoquote:
kan z'n moeder lekker onverwachts op bezoek komenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verder dacht ik 2 kamers en niet zo ver van waar hij nu woont
iddquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zegt helaas niets over hoe het werk gedaan is
Ik vind dat we er vanuit mogen gaan dat het een verbetering is geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zegt helaas niets over hoe het werk gedaan is
Veel plezier met sleutelenquote:
Laterquote:
Tegenwoordig kijk ik er niet meer van op als het toch nog slechter is gewordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind dat we er vanuit mogen gaan dat het een verbetering is geweest
Wat zij zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Even wat anders, Vin vertel eens wat meer over je huisje?
Beetje vertrouwen hebben joh in de bouwvakker Pool van tegenwoordig!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Later
[..]
Tegenwoordig kijk ik er niet meer van op als het toch nog slechter is geworden
"Ik ben niet thuuuihuis!"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kan z'n moeder lekker onverwachts op bezoek komen
[..]
iddweet er alles af, bouw is goed gedaan, maar de afwerking
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat zij zeggen.
L-vormige huiskamer met een soort van "poort". Is iets van 30 m2. Slaapkamer is 11m2 geloof ik.
Is net gerenoveerd inderdaad, en aan de achterkant zitten kunststof kozijnen.
Tegenwoordig zijn het Ieren toch, polen maken tenminste het werk nog afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen hebben joh in de bouwvakker Pool van tegenwoordig!!
Dat kan je een keer doenquote:
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?
Ieren?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig zijn het Ieren toch, polen maken tenminste het werk nog af
[..]
Dat kan je een keer doen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?
7 november als het goed is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wanneer sleutel? Hoe reageerde je moeder? Is er nu een tissue-tekort in Apeldoorn door alle tranen?
[..]
Daar is zover ik weet sowieso een tissue-tekort of heeft vinniiee een meidje gevonden?
Dat is al bijna johquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
7 november als het goed is.
Mn ma vond het leuk voor me en liet niks merken, maar ik weet heus wel dat ze het er moeilijk mee heeft.
[..]
Zullen we een poule openen?quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zullen we een poule openen?
Binnen 3 dagen heeft ze de sleutel
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als iedereen daarop inzet wint er ook niemand hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn ma moet ook gewoon werken en ik ben geen klein kindquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.
Onder het mom van: "dan kan jij spullen gaan kopen om te klussen en ga ik wel vast schoonmaken in het huisje"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
1, ze gaat mee om de sleutel in ontvangst te nemen en neemt er gewoon 1 mee.
Dat weten wij, dat weet jij, weet je moeder dat ook?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn ma moet ook gewoon werken en ik ben geen klein kind
Die neemt vrij en is gewoon nieuwsgierig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weten wij, dat weet jij, weet je moeder dat ook?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis schoonmaken waar nog niks in gedaan isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Onder het mom van: "dan kan jij spullen gaan kopen om te klussen en ga ik wel vast schoonmaken in het huisje"
Iets wat moeders altijd als eerste doen in een nieuwe woning
Ik had een nieuw huis en zelfs daar moest ik schoonmakenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis schoonmaken waar nog niks in gedaan is
Uhuh.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oe of dat randje boven het stopcontact wat toch altijd achter de kast verstopt zatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.
En geloof me, genoeg mensen die al heeeeel lang dat kleine plintje daar niet hebben gezien.
Daarom vrouwen uitnodigen wanneer er nog niets in huis staat.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Is een vrouwentic. Die beginnen direct met het aanrecht schoonmaken, de vensterbanken en vaak ook nog de ramen.
Dit doen ze na het klussen dan nog een keer.
Vage logica
En ook als de meubels er staanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daarom vrouwen uitnodigen wanneer er nog niets in huis staat.
Hmm wel handig als ik dat niet hoef te doen dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Is een vrouwentic. Die beginnen direct met het aanrecht schoonmaken, de vensterbanken en vaak ook nog de ramen.
Dit doen ze na het klussen dan nog een keer.
Vage logica
Boven de deurposten is het ook altijd smerig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe of dat randje boven het stopcontact wat toch altijd achter de kast verstopt zat
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin, stiekem blijf je gewoon een heerlijk naief joch
Achter de koelkast!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Boven de deurposten is het ook altijd smerig.
Er moet in de woonkamer nog laminaat gelegd worden. Dus ook plintjesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een huis wat compleet leeg is moet je JUIST schoonmaken want nu kun je nog overal makkelijk bij.
En geloof me, genoeg mensen die al heeeeel lang dat kleine plintje daar niet hebben gezien.
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ook als de meubels er staan
Dank jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin, stiekem blijf je gewoon een heerlijk naief joch
Hoax!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er moet in de woonkamer nog laminaat gelegd worden. Dus ook plintjes
Vooral het bed he, vooral het bed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..
Alles inwijdenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zodra de bank binnen is, zodra het bed binnen is, zodra de bureaustoel binnen is, zodra..
Alleen het bed is belangrijk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat jij een kloon van faxie bentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik wil wel eens daten met Faxie
Mijn MI, in 1 keer naar de klote.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles inwijden![]()
Al raad ik hem niet aan om dat met zijn moeder te doen
Goed leggen, valt het niet eens opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoax!!
Onderaan een muur zit altijd een houten plint!
Want daar gebeurt zoveel actie op?quote:
Hij biedt gelijk zn pener aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Letsstaytogether het volgende:
Ik wil wel eens daten met Faxie
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn MI, in 1 keer naar de klote.
Schattig als iemand nog zo naief isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jakkesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles inwijden![]()
Al raad ik hem niet aan om dat met zijn moeder te doen
O okeee, maar ik wil hem best wel tips geven enzo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat jij een kloon van faxie bent
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
O okeee, maar ik wil hem best wel tips geven enzo.
Spuit 11quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Schattig als iemand nog zo naief is
Wij noemen het liever wanhopigquote:
Tips van jou? Nou daar moet hij blij mee zijn zeg.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Ik heb ook nog tips nodigquote:
Aaaaw wat schattig dit, ga je hem bemoederen? Net wat ie nodig heeft.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:46 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij noemen het liever wanhopig
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want daar gebeurt zoveel actie op?
[..]
Was ff weg van Fokquote:
Dat is nooit goed, dat merkt zelfs een zwakbegaafde nog. Misschien dat het daarom niet wil vlotten met de meisjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij noemen het liever wanhopig
Zulks een afwijzingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je bij Letsstaytogether zijn blijkbaar
quote:
Joh, meen je dat nou?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:48 schreef Letsstaytogether het volgende:
[..]
Dat is nooit goed, dat merkt zelfs een zwakbegaafde nog. Misschien dat het daarom niet wil vlotten met de meisjes.
Wel thuisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |