SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Spelletjes meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door muhahaha op 23-10-2013 16:33:18 ]
hey wat leuk!! gefeliciteerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vanmorgen bezichtiging gehad van woning. Geaccepteerd, dus nu moeten die lui financiële gedeelte nog controleren als dat goedgekeurd is contract tekenen
genoeg mogelijkhedenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Nog de mogelijkheid een andere richting in te gaan of zit je er al te diep in?
ken alleen de zuipkeetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kiet, Brabantse benaming voor woning.
Keet is zo een bouwvakkersapparaat.
Bedoel je het niet andersom? Dat je graag in keet wil komen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zij mag wel in mijn keet/kiet/whatevah komen
Heet dat mens zo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bedoel je het niet andersom? Dat je graag in keet wil komen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heet dat mens zo?
/edit: oh wacht
Maar als je een leuke studie doet gaat dat hartstikke snelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:01 schreef Evie het volgende:
[..]
genoeg mogelijkhedenDuurt alleen nog zo lang allemaal
Lekker bezig, gefeliciteerd alvastquote:Vanmorgen bezichtiging gehad van woning. Geaccepteerd, dus nu moeten die lui financiële gedeelte nog controleren als dat goedgekeurd is contract tekenen
Hahaha dat is waar...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je een leuke studie doet gaat dat hartstikke snel
En rustig aan, je hebt straks nog tijd zat om volledig te werken
Nice. Gefeliciteerd! Geniet ervan!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
Thanks allemaal
@Buurmeisje: Jup, gewoon in Apeldoorn.
Dan niet hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:19 schreef rival het volgende:
[..]
toon je eens belangstelling is het weer niet goed
Roy heeft een vriendinnetje?quote:
Dan heb jij dus ook samengewoond met Huppelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Roy woont niet samen, maar zit en slaapt daar wel elke dag.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb jij dus ook samengewoond met Huppel
Die discussie hebben we eerder gevoerd, het is een hele simpele formule "meerdan of gelijk aan 4 nachten per week bij elkaar slapen, is gelijk aan samenwonen"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die discussie hebben we eerder gevoerd, het is een hele simpele formule "meerdan of gelijk aan 4 nachten per week bij elkaar slapen, is gelijk aan samenwonen"
Kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb jij dus ook samengewoond met Huppel
Nee hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
Daar weet ik niks (meer) van. Ik ontken allesquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die discussie hebben we eerder gevoerd, het is een hele simpele formule "meerdan of gelijk aan 4 nachten per week bij elkaar slapen, is gelijk aan samenwonen"
NIet perse met jou, maar in het algemeenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar weet ik niks (meer) van. Ik ontken alles
Kutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Deed je toen ook
Dit is veel makkelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:55 schreef S95Sedan het volgende:
Makkelijk dat daar tegenwoordig formules voor zijn.
Vroegah waren daar namen en rugnummers voor nodig.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Wat?
Hebben vin en hups samengewoond???
Jeetje en ik maar denken dat Vinnie degene was welke onder een steen woondequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Wat?
Ik woon onder meerdere stenen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje en ik maar denken dat Vinnie degene was welke onder een steen woonde
Nee, ik woon onder een enkele laag stenen en veel hout.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik woon onder meerdere stenen.
Jij woont in een plaggen hut?
Klopt, maar dat is niet meer mogelijk danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoewel het zien van ontkenning ook altijd wel grappig blijft
Inderdaad. Zeker als iemand het eerder ontkende en precies dezelfde situatie nu herkent. Haha!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeker. Hoewel het zien van ontkenning ook altijd wel grappig blijft
Backfire op mn eigen commentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:57 schreef muhahaha het volgende:
Wat?
|quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker als iemand het eerder ontkende en precies dezelfde situatie nu herkent. Haha!
quote:
Net op het moment dat ik even geen leven hebquote:
Ja flauw he.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik even geen leven heb
Iedereen is weggevlucht blijkbaar.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Net op het moment dat ik even geen leven heb
Oooh lekkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik ga even naar 20 paaldansende dames kijken.
Tot vanavond
Dan moeten wij het maar even met zn 2en doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iedereen is weggevlucht blijkbaar.
Jij was aan het opruimen en mailenquote:
Telaatquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moeten wij het maar even met zn 2en doen
Kwartetje met Peu en Lola vind ik ook niet ergquote:
Geen dakpannen? (zijn ook van steen he)quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik woon onder een enkele laag stenen en veel hout.
Ik kan wel af en toe op fok kijkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij was aan het opruimen en mailen
1 worst tegelijk in bed is genoegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kwartetje met Peu en Lola vind ik ook niet erg
Dat is de enige laag stenenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Geen dakpannen? (zijn ook van steen he)
Worstquote:
uh whutquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heet het nu alweer andersquote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Onschuldig huisje boompje beestjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heet het nu alweer anders
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
trio met jou en LoLa noem ik niet saaiquote:
Ik zie het alweerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trio met jou en LoLa noem ik niet saai
Is dat een spel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Onschuldig huisje boompje beestje
Top, maar ik ben niet de TSquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef Royco1 het volgende:
Oh peu zet mij er ook maar bij op de spelletjesmeet
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zie het alweer
[..]
Is dat een spel?
Wil je Royco ff erbij zetten voor de spelletjes meet? En kom jij ook trouwens?quote:
hoe weet jij dat.....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
trio met jou en LoLa noem ik niet saai
Done en ik kan helaas niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wil je Royco ff erbij zetten voor de spelletjes meet? En kom jij ook trouwens?
Educated guessquote:
Jammer, ben jij er vrijdag wel bij?quote:
Nee johquote:
Euh welke vrijdag?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer, ben jij er vrijdag wel bij?
Nou het moet ook niet teveel gaan worden natuurlijk!quote:
Deze vrijdag, in Amersfoort?quote:
Hm dat gaat niet lukken, moet om 3:25 opstappen (ja, in de nachtquote:
kwestie van uitproberenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou het moet ook niet teveel gaan worden natuurlijk!
Wat ga je doen/waar ga je heen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:38 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hm dat gaat niet lukken, moet om 3:25 opstappen (ja, in de nacht).
Denk niet dat ik een nacht ga doorhalen maar eerder naar bed ga.
Meeste vrouwen zijn erg blij met de wordt die ik ze voorschotelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:39 schreef S95Sedan het volgende:
Goed idee Peu, vrouwen worst voorschotelen
Als je het goed schrijft welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meeste vrouwen zijn erg blij met de wordt die ik ze voorschotel
Tjah dan zou ik net zo goed op mijn zolderkamertje kunnen blijven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Frankrijk
Een hekel aan, niet zozeer om aan de stad maar om aan de bewoners.
Serieus, 2e keer dat ik het verkeerd schrijfquote:
Chillquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dagje Parijs.
Geboekt via een organisatie, we worden in het centrum gedropt en opgehaald
+1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Frankrijk
Een hekel aan, niet zozeer om de stad maar om de bewoners.
Er komt een punt dat je het vervelend gaat vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
wel waar. aan poesjes zit geen limiet daarintegen
Inteelt meetquote:
Dat doe ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah dan zou ik net zo goed op mijn zolderkamertje kunnen blijven.
de planning is ALTIJD sex!quote:
Bij mij niet hoorquote:
Als je echt goed geneukt bent, kan je echt even niet meer. Doet echt zeer danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:44 schreef rival het volgende:
[..]
wel waar. aan poesjes zit geen limiet daarintegen
+1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Maar zijn wel mooiere plekken waar de bevolking een stuk minder arrogant is
Net waar je van houdt dat wel.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je echt goed geneukt bent, kan je echt even niet meer. Doet echt zeer dan
Laatste verpest het voor mij ook inderdaad. 2 keer geweest.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
4 keer in Parijs geweest, mooie gebouwen absoluut, en daar hebben ze de trap uitgevonden. Maar verder de taalde mensen en het OV
Ongeplande wilde seksquote:
Het OV is nog niet zo erg, als je er eens met de auto bent geweestquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
+1
4 keer in Parijs geweest, mooie gebouwen absoluut, en daar hebben ze de trap uitgevonden. Maar verder de taalde mensen en het OV
quote:
Dat sowiesoquote:
Probeer eens een bevallingquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Probeer eens een bevalling
DAT doet pas zeer
+1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT doet pas zeer
er komt eerder ruimtegebrek denk ikquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er komt een punt dat je het vervelend gaat vinden
Ja dan ga je de seks plannen met je minnaar/minnaresquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas nadat je getrouwd bent toch?
Geen idee, zolang was ik niet getrouwdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is pas nadat je getrouwd bent toch?
Daar wacht ik nog wel even mee..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
DAT doet pas zeer
De maan? Mars? Vertel het onsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doe ik ook
Maar zijn wel mooiere plekken waar de bevolking een stuk minder arrogant is
Net waar je van houdt dat wel.
Ja dan pak ik het volgende poesjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zuid-oost europaquote:
Ik zou niet durvenquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee, zolang was ik niet getrouwd
Dan neuk je niet écht goed. Dan is dat niet meer mogelijk namelijk.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er komt een moment dat je pener pijn gaat doen.
Dus als 1 poesje pijnlijk is en niet meer geneukt kan worden kan de man geen volgend poesje neuken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan neuk je niet écht goed. Dan is dat niet meer mogelijk namelijk.
Zie posts hierboven.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als 1 poesje pijnlijk is en niet meer geneukt kan worden kan de man geen volgend poesje neuken?
NEXTquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als 1 poesje pijnlijk is en niet meer geneukt kan worden kan de man geen volgend poesje neuken?
Ik ben verbaasd!!quote:
Jajoh. Ga de boel lekker verdraaienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd!!
Leer ik opeens dat een poesje en een lul tegelijk pijn gaan doen en dan is het einde seks
Geen idee, ik hoor er net van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef rival het volgende:
maar ff serieus... wat voor meet? Amersfoort is best in de buurt namelijk
Nee jij danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jajoh. Ga de boel lekker verdraaien
Niet tegelijk nee, maar een lul kan wel degelijk pijn doen, tot op het punt dat ik em niet eens meer uit mn broek durf te halen als t moetquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd!!
Leer ik opeens dat een poesje en een lul tegelijk pijn gaan doen en dan is het einde seks
Heb je geen zin in spelletjes?quote:
Stoppen met roken valt zwaar? Ik verdraai niets. Jij vult dingen in die ik niet bedoelquote:
Is een prive dingetje bij iemand die Muhahaha ook kentquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef rival het volgende:
maar ff serieus... wat voor meet? Amersfoort is best in de buurt namelijk
Ghehe zo dat de vellen eraan hangen enz?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet tegelijk nee, maar een lul kan wel degelijk pijn doen, tot op het punt dat ik em niet eens meer uit mn broek durf te halen als t moet
Dat is na een paar keer klaarkomen pas het geval.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan neuk je niet écht goed. Dan is dat niet meer mogelijk namelijk.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is na een paar keer klaarkomen pas het geval.
en dat kan ik toch al niet meer
Ik heb geen zin in meetsquote:
Nee hoor, gaat me best goed afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Stoppen met roken valt zwaar? Ik verdraai niets. Jij vult dingen in die ik niet bedoel
oh oke....quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is een prive dingetje bij iemand die Muhahaha ook kent
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is na een paar keer klaarkomen pas het geval.
en dat kan ik toch al niet meer
Ik hoor wel eens iets. Wees gerust, ik heb geen enkele reden om je in de gaten te houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe weet jij dat ik aan het stoppen ben met roken? Wat is de reden om mij in de gaten te houden tgnd?
Ga je stoppen met roken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
En hoe weet jij dat ik aan het stoppen ben met roken? Wat is de reden om mij in de gaten te houden tgnd?
facebook wellicht?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil weten wat en van wie. Dan weet ik wie ik van mn FB af moet flikkeren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hoor wel eens iets. Wees gerust, ik heb geen enkele reden om je in de gaten te houden.
Ik ken geen angstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
Hoe is het met de prestatieangst trouwens.
Ik heb haar niet op FBquote:
Stop de persen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
Heeej een post op 17:00:00 exact
Ik kan datquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I know
Heeej een post op 17:00:00 exact
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weten wat en van wie. Dan weet ik wie ik van mn FB af moet flikkeren.
Ik doe lief, wil alleen weten wie er aan het lullen is zodat ik die kan verwijderenquote:
Jij zekerquote:
Nee ok, anders ga ik meppenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe lief, wil alleen weten wie er aan het lullen is zodat ik die kan verwijderen
quote:
Wat ben je vijandig zeg. Wat heb ik je ingodsnaam ooit aangedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wil weten wat en van wie. Dan weet ik wie ik van mn FB af moet flikkeren.
Ow niet het idee dat het al 11 jaar elke dag 17:00:00 op FOK! is?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kranten zijn over een paar jaar toch wel verdwenen.
De wasbak volgekotstquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ben je vijandig zeg. Wat heb ik je ingodsnaam ooit aangedaan?
Jonge, lola poste precies om 17:00:00quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow niet het idee dat het al 11 jaar elke dat 17:00:00 op FOK! is?
Ja dat was mij mede dankzij jouw opmerkzaamheid niet ontgaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jonge, lola poste precies om 17:00:00
Past dat op een CD dan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor net van K dat je vrienden kan kopiëren.
Voor als je het nog niet wist
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat ben je vijandig zeg. Wat heb ik je ingodsnaam ooit aangedaan?
Alsof ik dat zo erg vondquote:
Precies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja dat was mij mede dankzij jouw opmerkzaamheid niet ontgaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor net van K dat je vrienden kan kopiëren.
Voor als je het nog niet wist
Ik toen iets minderquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies.
Heeeej een post om 17:06:28SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat faxie ding werkt ook in de signature he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oke. Het is niet alsof die persoon dat met kwade bedoelingen vertelde. We hadden het toevallig over het een en ander. Zelf ben ik ook gestopt en toen kwamen we daar op de een of andere manier op. Ik denk echt niet dat je je er zo druk om moet maken hoorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Iemand die zelfs zoiets triviaals als stoppen met roken aan jan en allemaal gaat doorvertellen heb ik liever niet op mijn facebook.
Dat mag toch?
[..]
Alsof ik dat zo erg vond
Wat pesten jullie die arme jongen tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat faxie ding werkt ook in de signature he.![]()
Wie is K eigenlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kreeg ik niet, kwam van uit het niets, ik moest lachen....
Zal die leuk vindenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gemeen jijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Cruciale info dit als je het mij vraagt!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oke. Het is niet alsof die persoon dat met kwade bedoelingen vertelde. We hadden het toevallig over het een en ander. Zelf ben ik ook gestopt en toen kwamen we daar op de een of andere manier op. Ik denk echt niet dat je je er zo druk om moet maken hoor![]()
Wat vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk?
Waar een mens zich druk om kan makenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cruciale info dit als je het mij vraagt!!
Serieus?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat pesten jullie die arme jongen toch
[..]
Wie is K eigenlijk
Zo nu en dan denk ik er niet eens meer aan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat pesten jullie die arme jongen toch
Ik zal zijn reactie imiteren:quote:
quote:
Waarom niet? Het is en blijft gewoon grappigquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo nu en dan denk ik er niet eens meer aan.
[..]
Ik zal zijn reactie imiteren:![]()
![]()
[..]
Echt héquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo nu en dan denk ik er niet eens meer aan.
[..]
Ik zal zijn reactie imiteren:![]()
![]()
[..]
Ik bedoel dat ik mijn signature nog wel eens vergeet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is en blijft gewoon grappig
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cruciale info dit als je het mij vraagt!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn signature nog wel eens vergeet.
Overal waar ik schijt komt hij nu te weten, ik voel me een BN'er.
Dat kan beter, gewoon een lange sig nemen en dan een woord met faxie vervangenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik mijn signature nog wel eens vergeet.
Overal waar ik schijt komt hij nu te weten, ik voel me een BN'er.
HUh watquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben opeens heel blij dat ik zo doorzeurde over dat roken![]()
Mooi dit!!
Nee, ik ben lui.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan beter, gewoon een lange sig nemen en dan een woord met faxie vervangen
Kloon aanmaken en dan faxie in de nickname doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Of in posts een random faxie vervangen door faxiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Faxie is hotquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kloon aanmaken en dan faxie in de nickname doen.
En dan in OUD gaan posten
Uhm nee.quote:
Je kan ook te ver gaan hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kloon aanmaken en dan faxie in de nickname doen.
En dan in OUD gaan posten
quote:
Lege agenda dit dat allesquote:
Dat dan weer welquote:
Nou, voor faxie moet ze haar afspraak maar afzeggen... Bedoel, hij pleurt mij ook aan de kant voor een vrouw.quote:
Sherlock werkt niet meer zo goed.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
En heel schattig als ie straks weer gaat sherlocken
Ik bedoelde dat fax lege agenda heeft!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, voor faxie moet ze haar afspraak maar afzeggen... Bedoel, hij pleurt mij ook aan de kant voor een vrouw.
Zij wel, hij nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat fax lege agenda heeft!!
Heeft hij dat gedaan?![]()
De lul!!
Ow hij hangt toch wel regelmatig aan een kite toch?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat fax lege agenda heeft!!
Heeft hij dat gedaan?![]()
De lul!!
NAHquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, voor faxie moet ze haar afspraak maar afzeggen... Bedoel, hij pleurt mij ook aan de kant voor een vrouw.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik geloof dat ik morgen een date heb
Nee, met een mannelijke manquote:
Nee dan had ik wel "met een smurfelijke smurf" gezegd hequote:
quote:
Ja dat is waarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel "met een smurfelijke smurf" gezegd he
Hij pakt gewoon elke kans die hij pakken kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |