quote:
ik ben bobber, bobbernaut1 in GTAOquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Wie is bobber in GTAO en wat doet ie dan?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:17 schreef Snoepje5 het volgende:
Stop aub eens met die onzin bobbernaut?
quote:
quote:
?quote:
Heb net 2 oliebollen opquote:
Dat je moest Kappen met die herriequote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
ik ben bobber, bobbernaut1 in GTAO
[..]
[..]
[..]
[..]
?
Hahah was je nog bezig joh, ik sta al bij de mcdonaldsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:34 schreef Marco001 het volgende:
Ben maar gekapt.. Om nou 5 uur over 1 race te doen....
quote:
jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
iemand al die weet waarom er 1 na een missie 2x meer krijgt dan de rest? Als ze het allemaal voor het eerst d oen?
Ja dat is echt gierig, gister met z'n 3en Base Invaders gedaan, krijgen er 2 man 12,5K en de laatste 25K.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:18 schreef poker4lifee het volgende:
iemand al die weet waarom er 1 na een missie 2x meer krijgt dan de rest? Als ze het allemaal voor het eerst d oen?
In 'n echte keuken thuis dus ;pquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oh sorry, ben pannannkoeken aan het bakken in de keuken ;p
Krijg hongerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha oh sorry, ben pannannkoeken aan het bakken in de keuken ;p
Jaaaaaaaaaa! Leuk ideequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:00 schreef Roemeen013 het volgende:
Is het misschien een idee om een lijst in de OP te zetten met een beschrijving van de leden? Zou wel leuk zijn om iets leuks te schrijven over iemand anders waar we vaak mee spelen toch?
Is wel een leuk idee!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa! Leuk idee![]()
![]()
![]()
Oh nee, toch niet
Bij t FIFA topic deden ze t pas na 1,5 jaar dacht ik, beetje vroeg misschien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:05 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel gerust doen samen met kensei, painore en de commissioners.
quote:
ja als je het voor de 2e keer doet wordt het wel gehalveerd. maar snap n iet waarom dat blijkbaar ook soms zo is voor mensen die hem voor het eerst doenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:41 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ja dat is echt gierig, gister met z'n 3en Base Invaders gedaan, krijgen er 2 man 12,5K en de laatste 25K.
Keer daarna met 2 man gedaan, allebei 12,5K
Er is toch wel duidelijk wie er zowel online als op het FOK!forum actief is toch? Kunnen we daar wat over schrijven, is wel leuk.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:06 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Bij t FIFA topic deden ze t pas na 1,5 jaar dacht ik, beetje vroeg misschien?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:12 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wil wel mooie bijnamen zien.
Painore "Laten we rallyrace doen, dan kan ik even roken" aka Panini
Ja klopt ook welquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:08 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Er is toch wel duidelijk wie er zowel online als op het FOK!forum actief is toch? Kunnen we daar wat over schrijven, is wel leuk.
wil je mijn oliebollen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:34 schreef Pizzapuntje het volgende:
Oh bobbert, nu krijg ik ook zin in oliebollen
quote:Bobbernaut, raptalent, maker van de bangalijst, baas.
botsen bedoel je?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
GTA online is geen zak aan meer alleen maar losertjes die niet eerlijk kunnen winnen en daarom gaan boosten.
Klaagbaakquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:24 schreef BozeHaas het volgende:
GTA online is geen zak aan meer alleen maar losertjes die niet eerlijk kunnen winnen en daarom gaan boosten.
eenschquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
botsen bedoel je?
Ook in onze crew zijn een aantal daar erg goed in.
Ik beuk iedereen van de weg af expres.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
botsen bedoel je?
Botsten is ook hinderlijk ja, doe het zelf ook wel eens als ik pissig ben lol, maar als ik een race wil joinen kom ik enkel bij Criminal Records uit, en word ik ook nog eens vaak gekicked.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
botsen bedoel je?
Waarom join je ons dan nietquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Botsten is ook hinderlijk ja, doe het zelf ook wel eens als ik pissig ben lol, maar als ik een race wil joinen kom ik enkel bij Criminal Records uit, en word ik ook nog eens vaak gekicked.
GAM / [GTA V SC] #163: JanCees is een baasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geef liever mn PSN niet want echte naam en shitHeb mn account al sinds mn 16e ofzo.
?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:35 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
GAM / [GTA V SC] #163: JanCees is een baas
Voor haters
Pascaldenijs ben jij dat???quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:33 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Geef liever mn PSN niet want echte naam en shitHeb mn account al sinds mn 16e ofzo.
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
surequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:26 schreef FritsFlits het volgende:
Ergens vanavond een keer deathmatch ipv racen voor de verandering?
oja hoor,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef PicoMMP het volgende:
Niels mag ik je bounty? Deel ik hem daarna met je
GORE HOOOEERRRR!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Jouw oliebollen lust ik wel ja
Hopen dat je d'r in blijft!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:57 schreef Marco001 het volgende:
Ik zet de PS ook weer aan.waarschijnlijk ben ik over een uur wel online.
Akkoord, graag invitequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:58 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga ff niels killen en daarna host in een race.
Affirmitive!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:02 schreef PicoMMP het volgende:
Ik kom er niet in niels, is fulllllll.
Ik start ff een crew session, join mij. Tess ook
Nee ik wacht op Nielsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zit nu in 'n sessie met je , maar je bent nog niet bezig met race hosten?
Jij wilt hier aan mijn oliebollen sabbelenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:56 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Hee, jullie mam vind het niet leuk als je zo over d'r praat. Beetje respect voor d'r
Hallon Hallonquote:
quote:
quote:
Ik zal volgende keer meer geven!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja, heerlijk hoor, maar niet heuss
Div is een rustige jongenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:27 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon Hallon
Triathlon en badminton
Beide iets
Waar ik niets van kon.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:33 schreef kensei het volgende:
[..]
Div is een rustige jongen
Bij hem voel je je nooit aangedrongen
Je entity is nu lelijk blauw
Dus verander het aub gauw
Want zonder Chrome
Is alles maar een droom
Ik invite jequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:36 schreef Muto het volgende:
Ik ben er. Gaat mij uitnodigen jullie wat te ver?
Moet ik nog meer rijmen? Of bij Tessa slijmen?
Jawel, heb je mijn gezicht niet gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
Is er geen zwarte pieten schmink in het spel?
Ik probeer het zelf wel andersquote:
Gewoon een apenmasker opdoen, is precies hetzelfdequote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
Nope, te racistischquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:41 schreef Divje het volgende:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon een apenmasker opdoen, is precies hetzelfde
quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]![]()
WE HEBBEN EEN MEISJE WE HEBBEN EEN MEISJE
Nope, maar ik heb nog nooit zoveel duitsers bij elkaar gezien.quote:
quote:
Vanavond ff gamen gasten?quote:
Wel leuk gehad ga ik vanuit?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef ManageTheAnger het volgende:
Nope, maar ik heb nog nooit zoveel duitsers bij elkaar gezien.
De hele week ben ik ook voor duitsers aangezien, en gingen ze hier automatisch vanuit.
Ze hadden Oktoberfest nu daar, met twee hele grote gebouw/tentachtige plekken waar het elke avond volzat, en allemaal lekkere wijven op de tafels aan het dansen waren.
Ik sprak uiteraard de Hongaarse aan, dat dan weer wel
[..]
Vanavond ff gamen gasten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |