Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.quote:
Dat is geen homo jargon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.
SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Is ook meer amerikaanse slang. Gebruiken we hier niet echt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]Wie is dat?SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]DamnSPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Al is die "nu" foto inmiddels al weer best een tijd gelden, dus of ie er nog zo uitziet of inmiddels als een Michelin mannetje.... Who knows
Of nou ja, lelijk is weer een te groot woord. Meer een doorsnee Amerikaanse plofkop-in-wording.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.
Die lijkt me ook mooiquote:
Komt omdat het een kind-sterretje was in periodes van voor jouw tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik ken hem niet. Ook niet van de film.
Wel echt Amerikaans inderdaad.
Owjaaquote:
Je bent toch nog te jong voor DN?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik had persoonlijk voor die discussie nog nooit van DN gehoord
Overigens, jullie hebben smaak (vooral pagina 12 van het vorige topic)!![]()
Ik ook niet. De eerste blikken op die site doet me nou niet heel enthousiast zijn. Maar misschien moet ik wat verder doorklikken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik had persoonlijk voor die discussie nog nooit van DN gehoord
Overigens, jullie hebben smaak (vooral pagina 12 van het vorige topic)!![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je bent toch nog te jong voor DN?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet dat het feit dat ik ergens officieel te jong voor ben in het algemeen wil zeggen dat ik er niets vanaf weet
Ik bedoel dit niet vervelend, maar waar wordt jij wel enthousiast van, eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. De eerste blikken op die site doet me nou niet heel enthousiast zijn. Maar misschien moet ik wat verder doorklikken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet vervelend, maar waar wordt jij wel enthousiast van, eigenlijk?
Q of Khan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Peter het volgende:
Picard of Janeway ?
Data of seven of nine?
Tegen wie wil je die afzetten dan? Er is gewoon geen enkel personage dat net zo irritant is.quote:
Heus welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegen wie wil je die afzetten dan? Er is gewoon geen enkel personage dat net zo irritant is.
Nooooo! Deannaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus wel.... uuuuuh.... uuuuuh... Deanna Troy?
Mooie tegenhanger voor de emotieloze Dataquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Deanna vroeger leuk, maar in hindsight maar een zweverig zeikwijf
Ik heb alleen TNG gevolgd. Nou ja gevolgd, veel gekeken. DS9 vond ik maar weinig aan. Stond maar een beetje stil te staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooie tegenhanger voor de emotieloze DataIk weet niet, ik vind de hele cast van TNG geweldig. Allemaal speciale karakters met hun eigen rol, heel sprekend. Vond ik bij DS9 en VOY een stuk minder. Hoewel DS9 ook wel tof was, met Odo en Bashir en zo. Ik snapte alleen al die politieke shit nooit zo goed.
Yepquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Klopt, nieuw account van een oude user.
Wie ik ben of wie ik was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nu is het eigenlijk de bedoeling dat je even vertelt wie je bent.
Ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik was Great-Expectations. Maar het is maar de vraag of je dat wel iets zegt.
Niet hard genoeg om m'n lampen van t balkon te halen, vond ik vanochtend.quote:
En vind je dit nog steeds?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet hard genoeg om m'n lampen van t balkon te halen, vond ik vanochtend.
Misschien moet je niet zoveel snuivenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hier vliegen de auto's door de lucht, zo hard waait het.
Dan zal ik m'n loungebank straks ff bij de buren terug halenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hier vliegen de auto's door de lucht, zo hard waait het.
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel snuiven
Mijn sarcasme wordt ook wel eens niet begrepen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.
Misschien had je dan beter gebruik kunnen maken van een andere smiley...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.
Leuk! Ben blij dat ik al kaarten heb. (Tenminste, ik ga mee met iemand die al kaarten heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaa, de eerste RENT voorstellingen zijn uitverkocht. BAM! Gas op die lollie!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leuk! Ben blij dat ik al kaarten heb. (Tenminste, ik ga mee met iemand die al kaarten heeft.)
Was dat forum al niet enigszins overleden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Peter het volgende:
Hunks gezocht!
Eindelijk is B&H opgedeeld in Babes en Hunks!
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/100
Nu nog de topics.
Ow .... dan heb je de understudy van Tom Collins te pakken.quote:
Er was geen filter voor hunks en babes.. dus stonden er alleen babes in.. Nu kun je dus ook de hunks terugvinden tussen de berg vrouwenplaatjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Was dat forum al niet enigszins overleden?
Zolang jij maar wel speelt. Anders vraag ik m'n geld terug!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow .... dan heb je de understudy van Tom Collins te pakken.
En ik hou van de eerste bTom vanwege onze klik samen!
Met de understudy heb ik zelfs nog niet 1x samen gezongen noch gespeeld.
Ben benieuwd!
Jepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zolang jij maar wel speelt. Anders vraag ik m'n geld terug!
Waar zie je een leuk iemand?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die Huub Smit van Popoz een lekker ding vindt?![]()
Hoi!quote:
Het zijn rare, spannende tijden, maar wel leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!Ja ik heb opeens tijd over dus ik denk ik zeg eens wat en kijken wat er gebeurt!
Hoe gáát het?!
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanoudsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!Ja ik heb opeens tijd over dus ik denk ik zeg eens wat en kijken wat er gebeurt!
Hoe gáát het?!
Ja wat leuks, wat leuks... Nou ja.... Ik ben zó veel ouder en wijzer nu dat ik wel even 1-2-3 nadenk voordat ik wat op een forum pleur dat in 2040 nog te lezen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanouds
Vertel eens wat leuks.
Ja dat herken ik wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het zijn rare, spannende tijden, maar wel leuk.
En gaat het met jou?
Ik mis je verhaaltjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja wat leuks, wat leuks... Nou ja.... Ik ben zó veel ouder en wijzer nu dat ik wel even 1-2-3 nadenk voordat ik wat op een forum pleur dat in 2040 nog te lezen is.
Maar leuk is dat ik ehhh... ehhh... Nou ja, gezónd ben!Jij ook? Meneer de Koekepeer, zoals we tegenwoordig moeten zeggen?
Ja ach, dat had ik in 2002 moeten bedenkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je kunt ook een kloon aanmaken, waarbij niet direct de link te leggen is naar je echte persoon.
Ja, ik snap het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel.Cryptisch gezegd. Héle spannende tijden. Hééééle spannende tijden, als het kwartje valt. Brieven schrijven zeg maar. ;-) Maar met de rug recht en de kin omhoog hoor.
Vooralsnog.
Mja nou die had je gewóón kunnen lezen als je niet zo eigenwijs naar Duitsland zou verhuizen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis je verhaaltjes![]()
Ik ben ook wel gezond ja, afgezien van het chronische gebrek aan mannelijke hormonenOp zoek naar een baan, dus als je iets weet...
Ik ben heel benieuwd..! 'Het zijn rare tijden', is een cliché-uitspraak. Ik pleit voor een miniminiminiminimeet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.Voor mij is het vergelijkbaar, maar anders.
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja nou die had je gewóón kunnen lezen als je niet zo eigenwijs naar Duitsland zou verhuizen.
Hey maar qua baan als jij iets weet...Etwas tolles oder so zum beispiel dan wurde das super sein das weist du wohl 'ne?
Ach, met deze kloon kan ik natuurlijk wat meer vrijuit spreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd..! 'Het zijn rare tijden', is een cliché-uitspraak. Ik pleit voor een miniminiminiminimeet.![]()
Oh ja, herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik maar kan schrijven. En verder kan het me geen fuck schelen hoe of wat of waar.
Oh, daar liggen wel de kansen..! Wat gaaf! En ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes zal worden, met zoveel kennis en kunde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, met deze kloon kan ik natuurlijk wat meer vrijuit spreken.
Maar ik ben bezig met een tech start-up, we starten in januari. Heel spannend.
En een minininininimeet is een goed idee.
Nou ja, ik beheers beide talen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaarHoe is je Engels cq Duits?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, daar liggen wel de kansen..! Wat gaaf! En ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes zal worden, met zoveel kennis en kunde.
Het is best leuk hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik beheers beide talen.Maar zou serieus alles *plop* laten vallen voor een leuk buitenland. Waar je als homofiel wel als dusdanig zonder problemen geaccepteerd wordt.
Graag..!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Maar als ik tegen kom, dan tip ik je wel.
Ja het is een relaxt land, ik ken het door omstandigheden wel een beetje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is best leuk hier![]()
Freelancen niks?
Oeh, dank je wel. Goed idee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
Tip: maak Google Alerts aan voor werk dat je leukt lijkt.
Oh, haken en ogen zijn onhandig. Succes in ieder geval.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja het is een relaxt land, ik ken het door omstandigheden wel een beetje.Freelancen is zeker iets, maar er zitten in mijn geval wat haken en ogen aan.
Het is soms wat tweaken voor het kiezen van de goede trefwoorden, maar het kan heel goed werken.quote:
Ik ga er mee aan de slag als ik weer terugben en als het niet lukt weet ik je te vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het is soms wat tweaken voor het kiezen van de goede trefwoorden, maar het kan heel goed werken.
Dat zijn slechts stuiptrekkingen vanwege een incidentele rel of dramaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanouds
Vertel eens wat leuks.
http://www.expreszo.nl/2013/vacature-adjunct-hoofdredactiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag..!Dankjewel! Het is een spannende, maar tegelijkertijd ook doodenge tijd.
Vrijwilligersfunctie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.expreszo.nl/2013/vacature-adjunct-hoofdredactie
?
Oh, echt? Dat had ik gemistquote:
Ik zie nergens iets staan over salaris of CAO.. en het is een vrijwilligersclub. (CDP heeft er ook voor geschreven toch?)quote:
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan over salaris of CAO.. en het is een vrijwilligersclub. (CDP heeft er ook voor geschreven toch?)
Ik eigenlijk ook, totdat ik zag dat er nergens iets staat over uren, CAO, dienstverband, gevraagde ervaring etc. etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.
Nou als t van de expreszo is, dan gok ik wellicht een bijdrage, maar geen top salaris.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.
Topic is idd weer dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn slechts stuiptrekkingen vanwege een incidentele rel of drama
Meer uitzondering dan regel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Jij geeft ook niet het goede voorbeeld zo te zien...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Peter het volgende:
Tja, hier plaatsen mensen geen naaktfoto's van hunzelf bij hun communicatie
Een week lang zijn er in Eindhoven kunstwerken met licht te zien. Ik kan het proberen uit te leggen in woorden, maar je kunt beter hier even kijken.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Met Glow gaan ze toch al die gebouwen in Eindhoven verlichten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |