Het spijt me, maar het is verre van mijn ideaalbeeld als ik ook deze discussie weer zo lees. Ik ontken het dus, vanuit mezelf. Sowwyquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef Peter het volgende:
[..]
Tssss. tuurlijk ben ik perfect en moet iedereen zich aan mij spiegelen.Beetje dat ontkennen
.
Het is toch ook saai als iedereen dezelfde fouten, zwakheden en kwaliteiten zou hebben als ik?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het spijt me, maar het is verre van mijn ideaalbeeld als ik ook deze discussie weer zo lees. Ik ontken het dus, vanuit mezelf. Sowwy
En dat terwijl jij mij wel eens verwijt dat ik altijd een oordeel klaar heb, bv bij foto's e.d. die gepost worden. Frappantquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik houd er wel van om dat te delen. Dan krijg je discussie, das vermakelijk.
Het ging nog helemaal niet over erotische foto's, noch over het doel van het plaatsen van zo'n foto. JIJ gaat er vanuit dat het zo'n foto is want DN, en jij gaat er vanuit dat de reden dan is om in contact te komen met iemand.quote:[..]
Ik vind met kijken ook niets mis. Fantaseren ook niet. Maar voor mij ligt de grens wel bij het plaatsen van erotische foto's met als doel met anderen over jouw lichaam/geilheid in contact te komen. Dan ga je namelijk seksuele/erotische interactie aan met iemand buiten je relatie.
Zeker in mijn topicquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Het is toch ook saai als iedereen dezelfde fouten, zwakheden en kwaliteiten zou hebben als ik?.
Precies, die smeuïge verhalen van jou en je veroveringen zijn leuk om te lezenquote:
Yep, en je mag mij net zo hard verwijten van het hebben van vooroordelen. Die heb ik immers ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat terwijl jij mij wel eens verwijt dat ik altijd een oordeel klaar heb, bv bij foto's e.d. die gepost worden. Frappant
Die associatie heb ik met DN.. naaktfoto's. Klopt.quote:[..]
Het ging nog helemaal niet over erotische foto's, noch over het doel van het plaatsen van zo'n foto. JIJ gaat er vanuit dat het zo'n foto is want DN, en jij gaat er vanuit dat de reden dan is om in contact te komen met iemand.
Je vult in vanuit je eigen kleine hokje en opvattingen.
En dan nog. Al zijn t naaktfoto's. Je gaat er dus vanuit dat iemand ze er op zet om in contact te komen met iemand.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Peter het volgende:
[..]
Yep, en je mag mij net zo hard verwijten van het hebben van vooroordelen. Die heb ik immers ook
[..]
Die associatie heb ik met DN.. naaktfoto's. Klopt.
O nu ineens welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:06 schreef Peter het volgende:
[..]
Precies, die smeuïge verhalen van jou en je veroveringen zijn leuk om te lezenWaarom denk je dat er zoveel response op komt
.
Tuurlijk! Jij doet dingen die ik niet meemaak. Ben ik veel te verlegen voor en bovendien ben ik blij met mijn ventquote:
Ja, daar is die hele site voor gebouwd. Of zie ik dat helemaal verkeerd?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog. Al zijn t naaktfoto's. Je gaat er dus vanuit dat iemand ze er op zet om in contact te komen met iemand.
Daar gaat hij mij niet om, overigens. Wat ik ook in mijn DN profiel heb staan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog. Al zijn t naaktfoto's. Je gaat er dus vanuit dat iemand ze er op zet om in contact te komen met iemand.
Doe je het weer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, daar is die hele site voor gebouwd. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ongeacht het feit waar een site wel of niet voor gebouwd is zegt dat nog niet waar alle users hem voor gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:12 schreef Peter het volgende:
[..]
Ja, daar is die hele site voor gebouwd. Of zie ik dat helemaal verkeerd?
Ruk. Ik wilde net vragen of je kon verplaatsen, omdat ik een licht dominante versatile top zocht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Daar gaat hij mij niet om, overigens. Wat ik ook in mijn DN profiel heb staan.
Wat. vertellen hoe ik iets zie en vragen of je dat kunt bevestigen of ontkennen zodat ik mijn beeld mogelijkerwijze kan bijstellen? Ja dat zal ook nog wel vaker gebeuren..quote:
Je gooit je eigen (voor)oordeel naar buiten, en dan is het maar aan ons om jou te overtuigen? Waarom zouden we die moeite eigenlijk moeten nemen? Laat jij je maar eerst eens open en zonder vooroordeel naar de wereld om je heen kijken. En als je dan dingen opvalt, dan kun je die als vraag stellen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat. vertellen hoe ik iets zie en vragen of je dat kunt bevestigen of ontkennen zodat ik mijn beeld mogelijkerwijze kan bijstellen? Ja dat zal ook nog wel vaker gebeuren..
Dudequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen inderdaad andere idealen
Dat was ook mijn opmerking laatst tegen Wonderer toen ze zei dat we een voorbeeld konden nemen aan de lange relatie van Des en Peter. Hoezo is dat HET ideaalbeeld?
Nou vertel!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je gooit je eigen (voor)oordeel naar buiten, en dan is het maar aan ons om jou te overtuigen? Waarom zouden we die moeite eigenlijk moeten nemen? Laat jij je maar eerst eens open en zonder vooroordeel naar de wereld om je heen kijken. En als je dan dingen opvalt, dan kun je die als vraag stellen.
Je had bijvoorbeeld ook kunnen vragen: "Waarom heb je een DN profiel? Of waarom niet?" Of "met welk doel is die site eigenlijk gebouwd? Waarvoor gebruiken de meeste mensen hem?"
Open vragen, vanuit nieuwsgierigheid en interesse in de wereld om je heen waarin mensen leven die zich niet exact gedragen als jijzelf, die andere dingen leuk vinden en anders tegen de wereld kijken dan jezelf.
Hoe denk je dat ik bijhoud wat jij in de badkamer uitvreetquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ho ho iedereen heeft toch een DN account?
Niet tijdens kantoorurenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:27 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ik bijhoud wat jij in de badkamer uitvreet
sorry, macht der gewoonte. Sluipt er af en toe nog inquote:
ah, met twee maten meten binnen de relatiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:22 schreef wizarddragon het volgende:
Ho ho iedereen heeft toch een DN account?
En? Bevallen de foto's van Des?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ah, met twee maten meten binnen de relatieideaal!!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou vertel!
"Waarom heb je een DN profiel? Of waarom niet?" Of "met welk doel is die site eigenlijk gebouwd? Waarvoor gebruiken de meeste mensen hem?"
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:38 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je gooit je eigen (voor)oordeel naar buiten, en dan is het maar aan ons om jou te overtuigen? Waarom zouden we die moeite eigenlijk moeten nemen?
Liever met drie matenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ah, met twee maten meten binnen de relatieideaal!!!
Geen idee. Niet gekeken. Is toch niks nieuws onder de zon?quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:42 schreef Ambiguiteit het volgende:
Volgens mij is het wel voorbij nu.
Onweer? Oh willikook!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ang3l zit nu stijf van angst weggekropen achter zijn bank.
(Enorm onweer)
ik had repetitie, dus heb er niets van meegekregenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Ambiguiteit het volgende:
Ang3l zit nu stijf van angst weggekropen achter zijn bank.
(Enorm onweer)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |