Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel snuiven
Mijn sarcasme wordt ook wel eens niet begrepen.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.
Misschien had je dan beter gebruik kunnen maken van een andere smiley...quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.
Leuk! Ben blij dat ik al kaarten heb. (Tenminste, ik ga mee met iemand die al kaarten heeft.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 14:57 schreef Ang3l het volgende:
Whaaaa, de eerste RENT voorstellingen zijn uitverkocht. BAM! Gas op die lollie!
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:09 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Leuk! Ben blij dat ik al kaarten heb. (Tenminste, ik ga mee met iemand die al kaarten heeft.)
Was dat forum al niet enigszins overleden?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:46 schreef Peter het volgende:
Hunks gezocht!
Eindelijk is B&H opgedeeld in Babes en Hunks!
http://forum.fok.nl/rde/list_forumfilter/100
Nu nog de topics.
Ow .... dan heb je de understudy van Tom Collins te pakken.quote:
Er was geen filter voor hunks en babes.. dus stonden er alleen babes in.. Nu kun je dus ook de hunks terugvinden tussen de berg vrouwenplaatjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:02 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Was dat forum al niet enigszins overleden?
Zolang jij maar wel speelt. Anders vraag ik m'n geld terug!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow .... dan heb je de understudy van Tom Collins te pakken.
En ik hou van de eerste bTom vanwege onze klik samen!
Met de understudy heb ik zelfs nog niet 1x samen gezongen noch gespeeld.
Ben benieuwd!
Jepquote:Op donderdag 31 oktober 2013 18:25 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zolang jij maar wel speelt. Anders vraag ik m'n geld terug!
Waar zie je een leuk iemand?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 20:42 schreef Pulzzar het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik de enige die Huub Smit van Popoz een lekker ding vindt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |