Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.quote:
Dat is geen homo jargon.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:55 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Een wat? Ik ben niet zo bekend met homojargon.
SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Is ook meer amerikaanse slang. Gebruiken we hier niet echt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]Wie is dat?SPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:12 schreef Peter het volgende:
Even een goed gelukte toen&nu:
[ afbeelding ]DamnSPOILER: NuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
dat kind van Stuart little na wat overcompensatie.
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:52 schreef Ang3l het volgende:
Al is die "nu" foto inmiddels al weer best een tijd gelden, dus of ie er nog zo uitziet of inmiddels als een Michelin mannetje.... Who knows
Of nou ja, lelijk is weer een te groot woord. Meer een doorsnee Amerikaanse plofkop-in-wording.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Op andere foto's vind ik hem er eigenlijk vrij lelijk uit zien.
Die lijkt me ook mooiquote:
Komt omdat het een kind-sterretje was in periodes van voor jouw tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee, ik ken hem niet. Ook niet van de film.
Wel echt Amerikaans inderdaad.
Owjaaquote:
Je bent toch nog te jong voor DN?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik had persoonlijk voor die discussie nog nooit van DN gehoord
Overigens, jullie hebben smaak (vooral pagina 12 van het vorige topic)!![]()
Ik ook niet. De eerste blikken op die site doet me nou niet heel enthousiast zijn. Maar misschien moet ik wat verder doorklikken.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:32 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik had persoonlijk voor die discussie nog nooit van DN gehoord
Overigens, jullie hebben smaak (vooral pagina 12 van het vorige topic)!![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:52 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Je bent toch nog te jong voor DN?
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Inderdaad.
Niet dat het feit dat ik ergens officieel te jong voor ben in het algemeen wil zeggen dat ik er niets vanaf weet
Ik bedoel dit niet vervelend, maar waar wordt jij wel enthousiast van, eigenlijk?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. De eerste blikken op die site doet me nou niet heel enthousiast zijn. Maar misschien moet ik wat verder doorklikken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:25 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet vervelend, maar waar wordt jij wel enthousiast van, eigenlijk?
Q of Khan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:13 schreef Peter het volgende:
Picard of Janeway ?
Data of seven of nine?
Tegen wie wil je die afzetten dan? Er is gewoon geen enkel personage dat net zo irritant is.quote:
Heus welquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Tegen wie wil je die afzetten dan? Er is gewoon geen enkel personage dat net zo irritant is.
Nooooo! Deannaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heus wel.... uuuuuh.... uuuuuh... Deanna Troy?
Mooie tegenhanger voor de emotieloze Dataquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:32 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond Deanna vroeger leuk, maar in hindsight maar een zweverig zeikwijf
Ik heb alleen TNG gevolgd. Nou ja gevolgd, veel gekeken. DS9 vond ik maar weinig aan. Stond maar een beetje stil te staanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 13:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mooie tegenhanger voor de emotieloze DataIk weet niet, ik vind de hele cast van TNG geweldig. Allemaal speciale karakters met hun eigen rol, heel sprekend. Vond ik bij DS9 en VOY een stuk minder. Hoewel DS9 ook wel tof was, met Odo en Bashir en zo. Ik snapte alleen al die politieke shit nooit zo goed.
Yepquote:
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:04 schreef Ambiguiteit het volgende:
Klopt, nieuw account van een oude user.
Wie ik ben of wie ik was?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Nu is het eigenlijk de bedoeling dat je even vertelt wie je bent.
Ja!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:16 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik was Great-Expectations. Maar het is maar de vraag of je dat wel iets zegt.
Niet hard genoeg om m'n lampen van t balkon te halen, vond ik vanochtend.quote:
En vind je dit nog steeds?quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet hard genoeg om m'n lampen van t balkon te halen, vond ik vanochtend.
Misschien moet je niet zoveel snuivenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hier vliegen de auto's door de lucht, zo hard waait het.
Dan zal ik m'n loungebank straks ff bij de buren terug halenquote:Op maandag 28 oktober 2013 16:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
Hier vliegen de auto's door de lucht, zo hard waait het.
Ik maakte gebruik van het stijlfiguur overdrijving, met als doel een humoristisch effect.quote:Op maandag 28 oktober 2013 16:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien moet je niet zoveel snuiven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |