Hoi!quote:
Het zijn rare, spannende tijden, maar wel leuk.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!Ja ik heb opeens tijd over dus ik denk ik zeg eens wat en kijken wat er gebeurt!
Hoe gáát het?!
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanoudsquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoi!Ja ik heb opeens tijd over dus ik denk ik zeg eens wat en kijken wat er gebeurt!
Hoe gáát het?!
Ja wat leuks, wat leuks... Nou ja.... Ik ben zó veel ouder en wijzer nu dat ik wel even 1-2-3 nadenk voordat ik wat op een forum pleur dat in 2040 nog te lezen is.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanouds
Vertel eens wat leuks.
Ja dat herken ik wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:09 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het zijn rare, spannende tijden, maar wel leuk.
En gaat het met jou?
Ik mis je verhaaltjesquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja wat leuks, wat leuks... Nou ja.... Ik ben zó veel ouder en wijzer nu dat ik wel even 1-2-3 nadenk voordat ik wat op een forum pleur dat in 2040 nog te lezen is.
Maar leuk is dat ik ehhh... ehhh... Nou ja, gezónd ben!Jij ook? Meneer de Koekepeer, zoals we tegenwoordig moeten zeggen?
Ja ach, dat had ik in 2002 moeten bedenkenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:22 schreef Ambiguiteit het volgende:
Je kunt ook een kloon aanmaken, waarbij niet direct de link te leggen is naar je echte persoon.
Ja, ik snap het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel.Cryptisch gezegd. Héle spannende tijden. Hééééle spannende tijden, als het kwartje valt. Brieven schrijven zeg maar. ;-) Maar met de rug recht en de kin omhoog hoor.
Vooralsnog.
Mja nou die had je gewóón kunnen lezen als je niet zo eigenwijs naar Duitsland zou verhuizen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik mis je verhaaltjes![]()
Ik ben ook wel gezond ja, afgezien van het chronische gebrek aan mannelijke hormonenOp zoek naar een baan, dus als je iets weet...
Ik ben heel benieuwd..! 'Het zijn rare tijden', is een cliché-uitspraak. Ik pleit voor een miniminiminiminimeet.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:27 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ja, ik snap het.Voor mij is het vergelijkbaar, maar anders.
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja nou die had je gewóón kunnen lezen als je niet zo eigenwijs naar Duitsland zou verhuizen.
Hey maar qua baan als jij iets weet...Etwas tolles oder so zum beispiel dan wurde das super sein das weist du wohl 'ne?
Ach, met deze kloon kan ik natuurlijk wat meer vrijuit spreken.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd..! 'Het zijn rare tijden', is een cliché-uitspraak. Ik pleit voor een miniminiminiminimeet.![]()
Oh ja, herkenbaarquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Als ik maar kan schrijven. En verder kan het me geen fuck schelen hoe of wat of waar.
Oh, daar liggen wel de kansen..! Wat gaaf! En ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes zal worden, met zoveel kennis en kunde.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ach, met deze kloon kan ik natuurlijk wat meer vrijuit spreken.
Maar ik ben bezig met een tech start-up, we starten in januari. Heel spannend.
En een minininininimeet is een goed idee.
Nou ja, ik beheers beide talen.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, herkenbaarHoe is je Engels cq Duits?
Ik hoop het.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh, daar liggen wel de kansen..! Wat gaaf! En ik heb er alle vertrouwen in dat het een succes zal worden, met zoveel kennis en kunde.
Het is best leuk hierquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja, ik beheers beide talen.Maar zou serieus alles *plop* laten vallen voor een leuk buitenland. Waar je als homofiel wel als dusdanig zonder problemen geaccepteerd wordt.
Graag..!quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:40 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik hoop het.![]()
Maar als ik tegen kom, dan tip ik je wel.
Ja het is een relaxt land, ik ken het door omstandigheden wel een beetje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is best leuk hier![]()
Freelancen niks?
Oeh, dank je wel. Goed idee.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:48 schreef Ambiguiteit het volgende:
Tip: maak Google Alerts aan voor werk dat je leukt lijkt.
Oh, haken en ogen zijn onhandig. Succes in ieder geval.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja het is een relaxt land, ik ken het door omstandigheden wel een beetje.Freelancen is zeker iets, maar er zitten in mijn geval wat haken en ogen aan.
Het is soms wat tweaken voor het kiezen van de goede trefwoorden, maar het kan heel goed werken.quote:
Ik ga er mee aan de slag als ik weer terugben en als het niet lukt weet ik je te vindenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Het is soms wat tweaken voor het kiezen van de goede trefwoorden, maar het kan heel goed werken.
Dat zijn slechts stuiptrekkingen vanwege een incidentele rel of dramaquote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk een weekje te laat. Toen hadden we weer een topic per dag zoals vanouds
Vertel eens wat leuks.
http://www.expreszo.nl/2013/vacature-adjunct-hoofdredactiequote:Op donderdag 31 oktober 2013 23:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Graag..!Dankjewel! Het is een spannende, maar tegelijkertijd ook doodenge tijd.
Vrijwilligersfunctie?quote:Op vrijdag 1 november 2013 10:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://www.expreszo.nl/2013/vacature-adjunct-hoofdredactie
?
Oh, echt? Dat had ik gemistquote:
Ik zie nergens iets staan over salaris of CAO.. en het is een vrijwilligersclub. (CDP heeft er ook voor geschreven toch?)quote:
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zie nergens iets staan over salaris of CAO.. en het is een vrijwilligersclub. (CDP heeft er ook voor geschreven toch?)
Ik eigenlijk ook, totdat ik zag dat er nergens iets staat over uren, CAO, dienstverband, gevraagde ervaring etc. etc.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.
Nou als t van de expreszo is, dan gok ik wellicht een bijdrage, maar geen top salaris.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik ging ervanuit dat een hoge positie als adjunct-hoofdredacteur wel betaald zou zijn, eigenlijk.
Topic is idd weer dood.quote:Op vrijdag 1 november 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn slechts stuiptrekkingen vanwege een incidentele rel of drama
Meer uitzondering dan regel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Jij geeft ook niet het goede voorbeeld zo te zien...quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:55 schreef Peter het volgende:
Tja, hier plaatsen mensen geen naaktfoto's van hunzelf bij hun communicatie
Een week lang zijn er in Eindhoven kunstwerken met licht te zien. Ik kan het proberen uit te leggen in woorden, maar je kunt beter hier even kijken.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 november 2013 12:04 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Met Glow gaan ze toch al die gebouwen in Eindhoven verlichten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |