abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:28:30 #276
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464797
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:25 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Er je mee bezig houden is altijd nog wat anders dan het veroordelen.
Laten we eerst het rapport eens afwachten.
de persoon die het onderzoek leidt geeft - op persoonlijke titel - al aan dat het absoluut racistisch is en een terugkeer naar de slavernij. Ik denk niet dat we een kristallen bol nodig hebben om de uitkomst van dat onderzoek te voorspellen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:31:13 #277
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464842
quote:
Ik stel voor: op 5 december gaat iedereen die Piet steunt verkleed als zwarte piet de straat op. Bij de intochten staan geen ouders met kun kinderen, maar zwarte pieten met hun kinderpieten. Als je ooit een simpel maar duidelijk statement wilde maken en op een niet-vermoeiende wijze in protest wilde gaan is dit een prachtkans.
https://www.facebook.com/danny.roodbol?hc_location=timeline
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:31:31 #278
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132464851
quote:

[..]

Rapport voor?
een schoorsteen veger? bevrijde slaaf?een hulpje van sinterklaas?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_132464860
quote:

[..]

Maar als alle 4 de leden zwart zijn en bovendien 1 lid reeds voor haar beurt heeft geoordeeld, is dat rapport niet bepaald objectief te noemen he.
pi_132464877
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:28 schreef Danny het volgende:

[..]

de persoon die het onderzoek leidt geeft - op persoonlijke titel - al aan dat het absoluut racistisch is en een terugkeer naar de slavernij. Ik denk niet dat we een kristallen bol nodig hebben om de uitkomst van dat onderzoek te voorspellen.
En dan kunnen we allemaal rustig slapen en als er dan weer tegenstanders zijn zeggen we met z'n allen 'o maar lees dat VN onderzoek maar hoor' en gaan we weer vrolijk strooien met pepernoten.

Oftewel, laten we eens rustig reageren ipv hersenloze kreten als "VN HEEFT NIKS BETERS TE DOEN?!" of "EN IN SYRIE WORDEN KINDJES VERMOORD EN DAAR DOET DE VN OOK NIKS AAN!!"
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:33:05 #281
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464887
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar als alle 4 de leden zwart zijn en bovendien 1 lid reeds voor haar beurt heedt geoordeeld, is dat rapport niet bepaald objectief te noemen he.
dat wordt een 'wij van wc-eend'. de dame in kwestie was ook nog eens voorzitter oid van de organisatie die graag graties geld wil van Nederland vanwege dingen die honderden jaren geleden zijn gebeurd en die geen levend mens ooit heeft meegemaakt.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:34:38 #282
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132464920
Mevrouw Shepherd had een excuus nodig om een reisje naar Nederland te krijgen op kosten van de VN. Haar ideetje is in haar gezicht opgeblazen en kan zelfs haar baan kosten.

Het is ook wel een heel mooi vrij land met prachtige tradities.
reset
pi_132464956
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:33 schreef Danny het volgende:

[..]

dat wordt een 'wij van wc-eend'. de dame in kwestie was ook nog eens voorzitter oid van de organisatie die graag graties geld wil van Nederland vanwege dingen die honderden jaren geleden zijn gebeurd en die geen levend mens ooit heeft meegemaakt.
Dat geeft inderdaad alleen maar aan hoe bevooroordeeld deze dame in kwestie en dat rapport niet objectief te noemen valt.
pi_132464977
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:34 schreef Individual het volgende:
Mevrouw Shepherd had een excuus nodig om een reisje naar Nederland te krijgen op kosten van de VN. Haar ideetje is in haar gezicht opgeblazen en kan zelfs haar baan kosten.

De mevrouw komt uit Jamaica, waarschijnlijk wil ze gewoon hierheen om te blowen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:37:21 #285
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132464991
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

En dan kunnen we allemaal rustig slapen en als er dan weer tegenstanders zijn zeggen we met z'n allen 'o maar lees dat VN onderzoek maar hoor' en gaan we weer vrolijk strooien met pepernoten.

Oftewel, laten we eens rustig reageren ipv hersenloze kreten als "VN HEEFT NIKS BETERS TE DOEN?!" of "EN IN SYRIE WORDEN KINDJES VERMOORD EN DAAR DOET DE VN OOK NIKS AAN!!"
Dit laat maar weer eens zien dat de VN een slappe dweil is die haar prioriteiten helemaal niet op orde heeft.

Dit doet niet alleen schade aan de VN in Nederland, maar rond de wereld: http://www.huffingtonpost(...)acist_n_4140871.html
reset
pi_132465006
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:32 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Maar als alle 4 de leden zwart zijn en bovendien 1 lid reeds voor haar beurt heedt geoordeeld, is dat rapport niet bepaald objectief te noemen he.
Dat dus, er mag van mij best een commissie naar kijken, maar dan wel een commissie die gewoon zonder vooroordelen een onderzoek uitvoert. Je kan er nu al op wachten dat ze naar een bepaalde conclusie toewerken.

Overigens is er in Amerika ook elk jaar een discussie over het gebruik van "Redskins" door het NFL team in Washington, de Washington Redskins.
Get it and Bet it
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:39:18 #287
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132465037
reset
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:40:05 #288
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132465055
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:37 schreef Individual het volgende:

[..]

Dit laat maar weer eens zien dat de VN een slappe dweil is die haar prioriteiten helemaal niet op orde heeft.

Dit doet niet alleen schade aan de VN in Nederland, maar rond de wereld: http://www.huffingtonpost(...)acist_n_4140871.html
ik had de huff altijd wel hoog zitten, maar in dat bericht staat echt een boel kul.
pi_132465056
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:34 schreef Individual het volgende:

Moet haar zelfs haar baan kosten.
Ze is immers niet objectief, terwijl je dat bij een dergelijk onderzoek ALTIJD moet zijn.

8}
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:41:12 #290
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132465088
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:40 schreef Danny het volgende:

[..]

ik had de huff altijd wel hoog zitten, maar in dat bericht staat echt een boel kul.
Kijk naar de reacties, die zijn veel leuker te lezen. ;)
reset
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:41:20 #291
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132465090
Iedereen pieten pak aan en naar den haag gaan ..
beetje V for vendetta stijl :D
pi_132465138
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:41 schreef theguyver het volgende:
Iedereen pieten pak aan en naar den haag gaan ..
beetje V for vendetta stijl :D
Dat is me te ver, maar 19 november organiseert de Sint de intocht van deze jongens:

The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132465141
hehe weet niet of deze hier al langs was gekomen:

quote:
Niet alleen Nederland kent een Zwarte Piet. Ook in het Midden-Oosten verschijnt een soortgelijk figuur één keer per jaar in de straten. De VN heeft deze Hajji Firuz al uitgeroepen tot een beschermde traditie. Nederland is in alle staten na het pleidooi van VN-rapporteur professor Verene Shepherd om het sinterklaasfeest af te schaffen.

Als mensen zich zouden verdiepen in het Sinterklaasfeest, zouden ze zien dat het niet racistisch is. Het is een feest voor iedereen. In die traditie past geen racisme
VVD-kamerlid Arno Rutte

Zwarte Piet is 'een terugkeer naar de slavernij'

Mee eens, met de sinterklaasviering uiten we het verkeerde beeld

Gedeeltelijk mee eens, aan het uiterlijk van Zwarte Piet kan gesleuteld worden

Mee oneens, deze traditie moet in stand gehouden worden

\0020resultaat \0020
Lees ook
VN: 'Nederland moet stoppen met sinterklaasfeest'

Firuz speelt vooral in Iran een grote rol tijdens de viering van het nieuwe jaar volgens de Perzische Kalender, rond 20 maart. De zwartgeschminkte figuur met felrode lippen is gehuld in rode kleren. Hij speelt tamboerijn en zingt voor kinderen en hun ouders. Er zijn enkele verklaringen voor Hajji Firuz. Een verklaring luidt dat de figuur stamt uit de tijd dat zwarte slaven door de steden trokken om te zingen voor de bevolking. In 2009 werd het feest vermeld op de Lijst van Meesterwerken van het Orale en Immateriële Erfgoed van de Mensheid. In 2010 werd de feestdag ook erkend door de VN. Daarmee wordt hij beschermd door de VN
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_132465142
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:40 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit inderdaad :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 oktober 2013 @ 09:46:51 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_132465198
quote:
HW :*
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:50:15 #296
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132465252
quote:
17s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:46 schreef Sjeen het volgende:

[..]

HW :*
Sjeentje :*.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:54:40 #297
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_132465355
btw heeft iemand een foto van een negeroide man die.
Kroes haar heeft zo zwart is als zwarte piet in een glanzend pak en een hoedje met een veer en knalrode lippen?
Dan vind ik wel dat we ff hem moeten vragen of hij er problemen mee heeft :P
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:55:51 #298
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132465387
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
Kroes haar heeft zo zwart is als zwarte piet in een glanzend pak en een hoedje met een veer en knalrode lippen?

Beter krijg ik niet.
pi_132465442
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:54 schreef theguyver het volgende:
Als je een veer op de hoed van mevrouw Shepherd zelf zet kom je al een heel eind. Wat waarschijnlijk ook een van de redenen voor haar felle reactie is ;)

woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:57 #300
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_132465467
Dus als Piet zogenaamd een neger moet voorstellen, is dit waarschijnlijk de populairste neger van Nederland!

De grotendeels witte bevolking van NL wil dat Piet blijft, opzouten met die subsidievretende niksnutten die zonodig weer ergens racisme willen bestrijden.

Laat de VN trouwens maar de echte slavernij gaan bestrijden, die in de hele wereld voorkomt en slachtoffers van alle kleuren kent :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')