abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:07:38 #251
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_132464519
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:02 schreef Grouch het volgende:

[..]

Want "blauwe huid bestaat niet" ?
Haha jij loopt te trappelen om die pas overleden smurfman te posten, he.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_132464537
Joh. Nederland bemoeit zich voortdurend met binnenlandse aangelegenheden in het buitenland. Laatst nog over homorechten in Rusland. Maar als een buitenstaander (een VN-lid bijvoorbeeld) zich met Nederlandse aangelegenheden bemoeit, is het land plots te klein.

Als je niet wil dat buitenstaander zich met Nederlandse zaken bemoeien moet Nederland zich ook niet met het buitenland bemoeien.
pi_132464541
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:02 schreef Grouch het volgende:

[..]

Want "blauwe huid bestaat niet" ?
Het is wachten op het eerste hypothermieslachtoffer wat wordt nageroepen als "Blauwe Piet! Blauwe Piet!"
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:09:45 #254
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_132464542
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef Zienswijze het volgende:
Joh. Nederland bemoeit zich voortdurend met binnenlandse aangelegenheden in het buitenland. Laatst nog over homorechten in Rusland. Maar als een buitenstaander zich met Nederlandse aangelegenheden bemoeit, is het land plots te klein.

Als je niet wil dat buitenstaander zich met Nederlandse zaken bemoeien moet Nederland zich ook niet met het buitenland bemoeien.
Troll.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:09:50 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_132464544
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef Zienswijze het volgende:
Joh. Nederland bemoeit zich voortdurend met binnenlandse aangelegenheden in het buitenland. Laatst nog over homorechten in Rusland. Maar als een buitenstaander zich met Nederlandse aangelegenheden bemoeit, is het land plots te klein.

tenzij het strafbaar is om zwart te zijn lijkt me je vergelijking wat krom
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:10:03 #256
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464547
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef Zienswijze het volgende:
Joh. Nederland bemoeit zich voortdurend met binnenlandse aangelegenheden in het buitenland. Laatst nog over homorechten in Rusland. Maar als een buitenstaander (een VN-lid bijvoorbeeld) zich met Nederlandse aangelegenheden bemoeit, is het land plots te klein.

let's not feed this troll...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Redactie Sport woensdag 23 oktober 2013 @ 09:10:51 #257
274204 crew  Mexicanobakker
pi_132464556
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:09 schreef Zienswijze het volgende:

Goede vergelijking ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_132464559
Trouwens, ook wel interessant en weet niet of iemand dat hier al eerder heeft opgemerkt...
De VN mag ook wel eens onderzoek naar Thanksgiving.

quote:
De Amerikaanse traditie associeert de feestdag met een feest dat door de Pilgrim Fathers zou zijn gevierd in 1621 toen zij in Plymouth in Massachusetts een nederzetting hadden gesticht (zie Plymouth Colony): na de barre tocht met de Mayflower vanuit Europa mislukte de oogst. Toen er, volgens deze theorie, dankzij de hulp van indianen van de Wampanoag-stam en na een Indian Summer, in november alsnog geoogst kon worden, volgde de eerste viering van Thanksgivingday.
Oftewel, dit feest, geïntroduceerd, staat eigenlijk gelijk aan het verdrijven van de indianen. Deze zelfde Pilgrim Fathers gingen niet al te liev om met de indianen en waren de introductie van sexisme, racisme etc.

Lees voor de grap eens dit:
http://hnn.us/article/15002
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_132464586
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:07 schreef Sjeen het volgende:

[..]

onder andere...
Tsja. Zoals gezegd; daarmee geef je de tegenstanders dus in feite deels gelijk - je kind ziet Piet als een echt mens met zwarte huid.

quote:
En ook de vraag waarom er ineens geen zwarte piet meer is, wat voor haar een vast gegeven is. En dus mag ik haar gaan uitleggen dat er mensen zijn die zwarte piet linken aan slavernij en vinden dat het niet meer van deze tijd is.
Sterkte. Als het hele feest wegvalt wordt dat nog een stapje erger...
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:13:08 #260
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464591
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:10 schreef ThePlaneteer het volgende:
Trouwens, ook wel interessant en weet niet of iemand dat hier al eerder heeft opgemerkt...
De VN mag ook wel eens onderzoek naar Thanksgiving.

[..]

Oftewel, dit feest, geïntroduceerd, staat eigenlijk gelijk aan het verdrijven van de indianen. Deze zelfde Pilgrim Fathers gingen niet al te liev om met de indianen en waren de introductie van sexisme, racisme etc.

Lees voor de grap eens dit:
http://hnn.us/article/15002
de VN moet zich bezig houden met belangrijke zaken en volkstradities met rust laten.
pi_132464593
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik de reacties van de sommige voorstanders even belachelijk vind.

Van alles en nog wat wordt erbij gehaald.

- Sommigen weten op de een of andere manier moslims erbij te betrekken en moslims de schuld te geven.
- Anderen beginnen al te schuimbekken op het moment dat iemand ook maar even niet hard genoeg meeschreeuwt dat Zwarte Piet moet blijven.
- Weer anderen zien het als reden om meteen even lekker hun frustraties te uiten over zwarten of buitenlanders in het algemeen, dit terwijl volgens mij zelfs de meerderheid van de zwarten aan heeft gegeven helemaal geen problemen te hebben met de Zwarte Piet en het daarnaast sowieso een relatief kleine groep zwarten en autochtonen is die kritiek heeft op de Zwarte Piet.

Nee, ik zie een discussie die door een hoop schreeuwlelijkerds op ongelofelijk achterlijke onbeschofte wijze wordt gevoerd.
En nog wat anders: hoe zijn die negers in Amerika en de Carabische wereld eigenlijk christelijk geworden? Hebben de Europeanen de lokale Afrikaanse cultuur van hen tenietgedaan en hen christelijk gemaakt? Met andere woorden, hebben de Europeanen zich met de Afrikaanse cultuur bemoeid?

Het afschaffen van het Sinterklaasfeest gaat wel heel erg ver. Maar aan de andere kant hebben Europeanen zich ook met de Afrikaanse cultuur bemoeid. Dus ja, beide partijen hebben geen schone handen.
pi_132464601
quote:
10s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha jij loopt te trappelen om die pas overleden smurfman te posten, he.
Ssssst :P
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:14:32 #263
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464608
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:01 schreef Individual het volgende:
550.000 likes op pietitie: https://www.facebook.com/pietitie

18 uur sinds de oprichting. :)
20.000 likes erbij inmiddels. in 13 minuten tijd.
pi_132464618
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:13 schreef Danny het volgende:

[..]

de VN moet zich bezig houden met belangrijke zaken en volkstradities met rust laten.
Dit is gewoon een speciale afdeling binnen de VN waarvan ik het bestaan gewoon terecht vind.
pi_132464624
quote:
14s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:07 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

:D

Maar als die nu gaat roeptoeteren dat wij ook discrimineren wordt dat ook weer een leuke rel :')
Die kans is er natuurlijk. "Hoe durven jullie de heilige Nicolai zo te vernederen !" Ofzo.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:15:57 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132464634
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:16:20 #267
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_132464636
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:14 schreef Danny het volgende:

[..]

20.000 likes erbij inmiddels. in 13 minuten tijd.
Zou de miljoen gehaald worden binnen 24 uur? Het loopt storm iig. :Y
reset
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:17:40 #268
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_132464658
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 02:09 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Goed plan :)

En als we dan toch bezig zijn:

;)

:')
Ik ben inmiddels overleden
pi_132464660
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Dit inderdaad natuurlijk. Vraag me af waarom de VN niet de mensenrechten van andere landen behandelt, want in veel landen zijn die nogal discutabel.
pi_132464690
Ach ja hoeveel discussies er ook plaatsvinden en hoeveel figuren er ook lopen te kwaken in programma's als pauw en witteman, feit is dat er niets zal veranderen in de sinterklaastraditie door al deze nonsens en dat is maar goed ook.

De enige verandering die je ziet is een geleidelijke evolutie van de karakters, sinterklaas die meer een soort dommige verstrooide oude man is geworden en de pieten als slimme helpers enzo.
٩๏̯͡๏)۶
pi_132464699
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:17 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Dit inderdaad natuurlijk. Vraag me af waarom de VN niet de mensenrechten van andere landen behandelt, want in veel landen zijn die nogal discutabel.
De VN is niet hetzelfde als een 4-koppige commissie op een afdeling dat gaat over culturele minderheden en racisme...

Argumenten als 'jaaa de VN moet zich bezig houden met Syrië' vind ik ook vrij onzinnig. Wees blij dat zulke commissies er zijn.
pi_132464722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Ach ja hoeveel discussies er ook plaatsvinden en hoeveel figuren er ook lopen te kwaken in programma's als pauw en witteman, feit is dat er niets zal veranderen in de sinterklaastraditie door al deze nonsens en dat is maar goed ook.
Ik denk dat veel mensen het Sinterklaasfeest juist extra grootschalig gaan vieren.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:23:06 #273
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_132464727
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

De VN is niet hetzelfde als een 4-koppige commissie op een afdeling dat gaat over culturele minderheden en racisme...

Argumenten als 'jaaa de VN moet zich bezig houden met Syrië' vind ik ook vrij onzinnig. Wees blij dat zulke commissies er zijn.
Waarom moet ik daar in godsnaam blij mee zijn? Daar is die fucking lobbyclub toch niet voor?

En waarom mag de moslimpiet wel?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Admin woensdag 23 oktober 2013 @ 09:24:43 #274
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_132464744
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:21 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

prima als ze zich bezig houden met racisme. met de dingen waarbij mensen met een bepaald ras daadwerkelijk worden geslachtofferd. Maar je bezig houden met een eeuwenoude volkstraditie die nog nooit iemand kwaad heeft gedaan? Nee, dan maak je jezelf compleet belachelijk en bemoei je je met zaken waar je je neus helemaal niet in moet steken.
pi_132464751
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:24 schreef Danny het volgende:

[..]

prima als ze zich bezig houden met racisme. met de dingen waarbij mensen met een bepaald ras daadwerkelijk worden geslachtofferd. Maar je bezig houden met een eeuwenoude volkstraditie die nog nooit iemand kwaad heeft gedaan? Nee, dan maak je jezelf compleet belachelijk en bemoei je je met zaken waar je je neus helemaal niet in moet steken.
Er je mee bezig houden is altijd nog wat anders dan het veroordelen.
Laten we eerst het rapport eens afwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')