Ik pinkte ook even een traantje weg hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
awwh wat lief. ik raak er een beetje geėmotioneerd van.
Maar mijn naam ontbrakquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pinkte ook even een traantje weg hoor.
Wat voor soort bier is dat eigenlijk?quote:
Hij staat in m'n fobo nu hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik pinkte ook even een traantje weg hoor.
Dat is morgen toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef badschaap het volgende:
jesus wat n tokkies bij camping powned
Kan ik op zijn tijd wel waarderen. Heb er ook 2 cd's van. Maar heel vaak draai ik die niet.quote:
Belgisch pilsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor soort bier is dat eigenlijk?
Belgisch bierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor soort bier is dat eigenlijk?
Arctics hebben daar goed naar gekeken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik op zijn tijd wel waarderen. Heb er ook 2 cd's van. Maar heel vaak draai ik die niet.
[..]
Belgisch pils
Ik drink eigenlijk geen bierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan ik op zijn tijd wel waarderen. Heb er ook 2 cd's van. Maar heel vaak draai ik die niet.
[..]
Belgisch pils
I las hetquote:
Is goedquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oke, wel wat minder cliché want Tjacka en inso staan op een gedeelde eerste plek.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrouwen horen ook geen bier te drinken.
Oh shit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat een opluchtingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prr prrquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wat is 1.0 dan?quote:
Welk nummer?quote:
quote:
Jij zit toch helemaal niet in het land van Maas en Waal??quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef essnhills het volgende:
Onder de purperen hemel in de bruine zon speelt nog steeds het harmonieorkest in een grote regenton
Ben jij dan mijn grote GRTD-zus?quote:
Heul nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen mogen gerust bier drinken. Niks mis mee
Nee, het ligt ook achter die hoge bergen..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij zit toch helemaal niet in het land van Maas en Waal??
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Vrouwen mogen gerust bier drinken. Niks mis mee
Correctie, hier op FOK! is het famfare.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
Dan blaast er de fanfare, ter ere van de schaar.
Die trouw met de vingerhoed ze houden van elkaar.
Ehh.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben jij dan mijn grote GRTD-zus?
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Correctie, hier op FOK! is het famfare.
[..]
Ehh.
Is brabant. toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet helemaal niet waar land van maas en waal is.
Hipsterquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
!!!! ik kende een kanaal dat VA nog niet kende !!!!
quote:
Kedvesemquote:
Oh god, is het zo belangrijk het hier te melden ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
!!!! ik kende een kanaal dat VA nog niet kende !!!!
Ik heb de liefde voor bier van mijn moeder geėrfd. Pa is meer van de wijnquote:
JA !!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh god, is het zo belangrijk het hier te melden ja?![]()
Als je het te heet krijgt moet je wat uittrekkenquote:
Okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je het te heet krijgt moet je wat uittrekken
Maas en waal lopen toch vooral door brabant?quote:
Koel je alweer wat af?quote:
De Maas wel, de Waal nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maas en waal lopen toch vooral door brabant?
Waar de Maas en de Waal lopenquote:
Ik ben in Nijmegen geborenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:29 schreef Bos81 het volgende:
Kan zijn dat een stuk van Brabant wel tot Maas en Waal wordt gerekend, maar het is vooral Nijmegen en Tiel dat tot dat deel genoemd worden (dacht ik)
Sommige mensen gaan batshit crazy en willen haar ddossenquote:
Wat is dezen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan batshit crazy en willen haar ddossen
wie zegt ze misschien in DM
mijn 'ex' wil me ddossen omdat ik geen contact meer met hem wilquote:
Ja wilquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn 'ex' wil me ddossen omdat ik geen contact meer met hem wil
koelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn 'ex' wil me ddossen omdat ik geen contact meer met hem wil
Ja weet niet. Hij gaat het morgen doen zegt ie ;squote:
neequote:
gedaanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef xcachet het volgende:
Ik heb wat voor je. Pak maar vast een zakdoek.
Zeg maar dat David van FOK! hem succes wenst.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet niet. Hij gaat het morgen doen zegt ie ;s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zeg maar dat David van FOK! hem succes wenst.
Gr gr,YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik had niet verwacht dat je er een zou hebben of kunnen maken ofzo
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ja dan moet ik eerst kijken hoe dat moet. geen zin inquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die mijn gouden tips negeren om gewoon terug te ddosen
Ik heb er een ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
YAYik had niet verwacht dat je er een zou hebben of kunnen maken ofzo
gewoon als eerste zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die mijn gouden tips negeren om gewoon terug te ddosen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dm zn IP maar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dan moet ik eerst kijken hoe dat moet. geen zin in
nee ik bedoel een voor mij.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb er een ja.Ik kan er in 5 minuten een aanmaken.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
[..]okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
als hij het morgen doet dan doe ik dat wel jaquote:
Zolang je openvpn kan instaleren op een mac kan het.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:35 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik bedoel een voor mij.
heb wel mac he
quote:
ik vind alleen kut dat de rest van internet er ook uit ligt in huis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zolang je openvpn kan instaleren op een mac kan het.
quote:
quote:
Iemand moet toch een beetje balans biedenquote:
Oh.quote:
Je zei niksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr.
Doe eens lievquote:
Ach,niks om echt sorry voor te zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:39 schreef d4v1d het volgende:
Mijn geweldige CSS skills.Ik zie mezelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gr gr.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Was grapje hoorquote:
Ik ookquote:
Lievquote:
Omgquote:
Nee, weet niets te melden eigenlijkquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, weet niets te melden eigenlijk![]()
quote:
quote:
Nee, bezig op FBquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:45 schreef essnhills het volgende:
[..]Was je een beetje aan het meelurken?
ik ben jaloersquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schrijf ook een briefje voor newbie maar weet niks grappigs
Nog steeds spanning en sensatie?quote:
De FBIquote:
Welnee joh, eigenlijk niets aanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog steeds spanning en sensatie?
quote:
ik ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:48 schreef xcachet het volgende:
Zag vandaag wel wiet lolly's. Maar vind wiet niks.
Wat?quote:
Opzich prima. Processor zou ik iets krachtiger willen hebben, maar voor die prijs zeker goed. Weet niet hoe de camera enzo zijn, maar dat moet je maar belangrijk vindenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef supersof het volgende:
deze mobiel is wel goed toch
http://wolfgangmobile.com/at-as45d1/
wat doet een processorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Opzich prima. Processor zou ik iets krachtiger willen hebben, maar voor die prijs zeker goed. Weet niet hoe de camera enzo zijn, maar dat moet je maar belangrijk vinden
Oh dacht feedbackquote:
Ja stiekem moest je lachen hč? hč? hč?quote:
Alles.quote:
ohhhh naja. 149 bij de aldi zaterdagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles.Bepaald de snelheid nogal
doe danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
ik zou mijn biertjes graag willen ruilen voor wiet trouwens
dat doe ik dan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je af en toe iets doet beter iets sterkers
Prima deal. De mijne heeft een heel prima cameraatje en ook nog energiebesparing. Dan zet hij die processor dus wat lager, dan verbruikt ie minderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhh naja. 149 bij de aldi zaterdag
Ja, je kunt vast veel zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dacht feedback
Leuke facebook heb je :s
hoe duur is die van jou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima deal. De mijne heeft een heel prima cameraatje en ook nog energiebesparing. Dan zet hij die processor dus wat lager, dan verbruikt ie minderLange accuduur
Macquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart's kapsel, mede mogelijk gemaakt door MacDonald's
sorry stu
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart's kapsel, mede mogelijk gemaakt door MacDonald's
sorry stu
200. Ook beter accu. Want als je hier kijkt:quote:
Leuke scheiding in het midden welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Stuwie had toch een paddestoel kapsel?
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Stuwie had toch een paddestoel kapsel?
Oooh wacht, ik snap het nu welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, die grote M.
Je kapsel
Paddestoelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik snap de grap geloof ik niet though
Dan ben ik zeker raarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een Mquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat is balenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis hier een goeie grap geloof ik
Ik ben niet helemaal wakker meer geloof ikquote:
Ja, ik snap hem nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een M
wtf ik heb nu echt een hele rare voorstelling in mn hoofd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een M
Dat klopt wel ongeveer danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf ik heb nu echt een hele rare voorstelling in mn hoofd.
Ik heb vorige week nog verse champignonsoep gemaaktquote:
is bij keta ben je toch dromerigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor een effect heeft keta eigenlijk in vergelijking tot bijvoorbeeld molly? Is ook stimulerend toch?
Hoiquote:
welke heb ik? zit mobielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil jij een andere UI aannemen? Bedankt.
''Heb je meloenen gekocht of ben je blij me te zien?''quote:De borsten van een vrouw kunnen tot 30% opzwellen wanneer ze opgewonden wordt #seksfeiten
Ja, wel okay thanks, met jou ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke danAlles goed deze avond?
Waarom grappig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, vandaag was wel een grappige dag
prima billen wel, van wie ze ook zijnquote:
Ze is zelf een plank.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prima billen wel, van wie ze ook zijn
Ze heeft best vast vlees aan zich hangen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En de leukstequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
De enige woensdag van de week ook
En de eerste. En de laatste.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft best vast vlees aan zich hangen hoorslechte matige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel zo spel 7 days to die en dat is zo zombie spel maar dit gebeurde dus vandaag:quote:
Nog meer van Tjacka houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef richolio het volgende:
Gelukkig nieuwe dag iedereen. Nog nieuwedagvoornemens?
Ik was een leuke newbiequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik speel zo spel 7 days to die en dat is zo zombie spel maar dit gebeurde dus vandaag:
Eerst vinden we een autokerkhof, snachts rennen de zombies dus wij schuilden op het dak, stort dat ding opeens in vallen we allebei dood![]()
Daarna hebben we een goed gebouw vonden en willen we een auto ter verdediging tegen door voorkaant, daar staan ook stokken die zombies killen dus wij die auto slaan en hij maakt het af, ik loop mee dus die auto komt op die spikes, hij schreeuwt zo: DE AUTO STAAT IN DE FI... en toen ontplofte die en ging hij weer dood
keta kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef richolio het volgende:
Gelukkig nieuwe dag iedereen. Nog nieuwedagvoornemens?
Flauwquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je ex tegen komen op hot or not
Maar dat laaste gebouw is half kapot door de zombies en wij zijn het dus aan het herbouwen, maar het is veel werkquote:
Klinkt wel leuk dat spel thoughquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dat laaste gebouw is half kapot door de zombies en wij zijn het dus aan het herbouwen, maar het is veel werk
HAHAHAHHA, als mij dat overkomt dan zou ik zoooo hard lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je ex tegen komen op hot or not
Wel leuk dat je het nu al kan/mag spelen danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja het is alleen nog in de alpha dus nog een beetje glitchy maar het is een leuk idee
Ik schrok me echt de pleuris. Niks aan gedrukt, app verwijderdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHAHHA, als mij dat overkomt dan zou ik zoooo hard lachen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de pleuris. Niks aan gedrukt, app verwijderd
Ja hij zit nu op 1.1 en 2 zal binnenkort uit komen. Maar dan word het moeilijker, klimmende en vliegende zombies dus dan moet je je gebouwen nog sterker maken, het is eigenlijk een strategisch spelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het nu al kan/mag spelen dan
Ik doe hem er op nieuwe op. Want je kan niet overslaan. Ik wil geen ja en geen nee drukken, weet niet of ik anders ook bij haar te voorschijn kom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |