is bij keta ben je toch dromerigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat voor een effect heeft keta eigenlijk in vergelijking tot bijvoorbeeld molly? Is ook stimulerend toch?
Hoiquote:
welke heb ik? zit mobielquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil jij een andere UI aannemen? Bedankt.
''Heb je meloenen gekocht of ben je blij me te zien?''quote:De borsten van een vrouw kunnen tot 30% opzwellen wanneer ze opgewonden wordt #seksfeiten
Ja, wel okay thanks, met jou ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Oke danAlles goed deze avond?
Waarom grappig?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja, vandaag was wel een grappige dag
prima billen wel, van wie ze ook zijnquote:
Ze is zelf een plank.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
prima billen wel, van wie ze ook zijn
Ze heeft best vast vlees aan zich hangen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
En de leukstequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef richolio het volgende:
[..]
De enige woensdag van de week ook
En de eerste. En de laatste.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze heeft best vast vlees aan zich hangen hoorslechte matige grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel zo spel 7 days to die en dat is zo zombie spel maar dit gebeurde dus vandaag:quote:
Nog meer van Tjacka houden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef richolio het volgende:
Gelukkig nieuwe dag iedereen. Nog nieuwedagvoornemens?
Ik was een leuke newbiequote:
Hahahahaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik speel zo spel 7 days to die en dat is zo zombie spel maar dit gebeurde dus vandaag:
Eerst vinden we een autokerkhof, snachts rennen de zombies dus wij schuilden op het dak, stort dat ding opeens in vallen we allebei dood![]()
Daarna hebben we een goed gebouw vonden en willen we een auto ter verdediging tegen door voorkaant, daar staan ook stokken die zombies killen dus wij die auto slaan en hij maakt het af, ik loop mee dus die auto komt op die spikes, hij schreeuwt zo: DE AUTO STAAT IN DE FI... en toen ontplofte die en ging hij weer dood
keta kopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:02 schreef richolio het volgende:
Gelukkig nieuwe dag iedereen. Nog nieuwedagvoornemens?
Flauwquote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je ex tegen komen op hot or not
Maar dat laaste gebouw is half kapot door de zombies en wij zijn het dus aan het herbouwen, maar het is veel werkquote:
Klinkt wel leuk dat spel thoughquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Maar dat laaste gebouw is half kapot door de zombies en wij zijn het dus aan het herbouwen, maar het is veel werk
HAHAHAHHA, als mij dat overkomt dan zou ik zoooo hard lachenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je ex tegen komen op hot or not
Wel leuk dat je het nu al kan/mag spelen danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja het is alleen nog in de alpha dus nog een beetje glitchy maar het is een leuk idee
Ik schrok me echt de pleuris. Niks aan gedrukt, app verwijderdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
HAHAHAHHA, als mij dat overkomt dan zou ik zoooo hard lachen
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik schrok me echt de pleuris. Niks aan gedrukt, app verwijderd
Ja hij zit nu op 1.1 en 2 zal binnenkort uit komen. Maar dan word het moeilijker, klimmende en vliegende zombies dus dan moet je je gebouwen nog sterker maken, het is eigenlijk een strategisch spelquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel leuk dat je het nu al kan/mag spelen dan
Ik doe hem er op nieuwe op. Want je kan niet overslaan. Ik wil geen ja en geen nee drukken, weet niet of ik anders ook bij haar te voorschijn kom.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |