Oh dacht feedbackquote:
Ja stiekem moest je lachen hè? hè? hè?quote:
Alles.quote:
ohhhh naja. 149 bij de aldi zaterdagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alles.Bepaald de snelheid nogal
doe danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
ik zou mijn biertjes graag willen ruilen voor wiet trouwens
dat doe ik dan ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je af en toe iets doet beter iets sterkers
Prima deal. De mijne heeft een heel prima cameraatje en ook nog energiebesparing. Dan zet hij die processor dus wat lager, dan verbruikt ie minderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ohhhh naja. 149 bij de aldi zaterdag
Ja, je kunt vast veel zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dacht feedback
Leuke facebook heb je :s
hoe duur is die van jou?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima deal. De mijne heeft een heel prima cameraatje en ook nog energiebesparing. Dan zet hij die processor dus wat lager, dan verbruikt ie minderLange accuduur
Macquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart's kapsel, mede mogelijk gemaakt door MacDonald's
sorry stu
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stuart's kapsel, mede mogelijk gemaakt door MacDonald's
sorry stu
200. Ook beter accu. Want als je hier kijkt:quote:
Leuke scheiding in het midden welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Stuwie had toch een paddestoel kapsel?
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef essnhills het volgende:
Stuwie had toch een paddestoel kapsel?
Oooh wacht, ik snap het nu welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja, die grote M.
Je kapsel
Paddestoelquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik snap de grap geloof ik niet though
Dan ben ik zeker raarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een Mquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat is balenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik mis hier een goeie grap geloof ik
Ik ben niet helemaal wakker meer geloof ikquote:
Ja, ik snap hem nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een M
wtf ik heb nu echt een hele rare voorstelling in mn hoofd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Op een van je foto's (die ik ook kan zien, misschien iets met gemeenschappelijke vrienden). Lijkt je kapsel erg op een M
Dat klopt wel ongeveer danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wtf ik heb nu echt een hele rare voorstelling in mn hoofd.
Ik heb vorige week nog verse champignonsoep gemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |