dankjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef timmmmm het volgende:
Dat vind ik echt de lelijkste kerstboomkleur
Oranje is lelijkerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef timmmmm het volgende:
Ja en half paars half goude ballen ook. Daarom doet geen mens het, dus vond ik het niet echt een optie in mijn hoofd waardquote:
Blauwe kerstboom?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef timmmmm het volgende:
Van die glimslingers of kralenkettingen?quote:
Blauwgroen bestaat wel, zo'n eentje waarvan men claimt dat er geen naald uitvalt...en ondertussen loop je tot je enkels door de afgevallen naalden.quote:
Glimslingers om te shinen!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Van die glimslingers of kralenkettingen?
quote:
Een plastic nepboom mag wel?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Snoepie85 het volgende:
als je erover nadenkt, is een versierde dode boom in je huis sowieso vrij weird
Met de Tour de France zet ik ook altijd een fiets in de huiskamer, en tijdens het WK tientallen ballen aan het plafond en voor de ramen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:26 schreef Snoepie85 het volgende:
als je erover nadenkt, is een versierde dode boom in je huis sowieso vrij weird
Fijn, aangezien er straks hier weer eentje staat...een mini-exemplaar ook nog.quote:
Ik durf niet te vragen hoe vol je huis staat met de Olympische Spelen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:39 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Met de Tour de France zet ik ook altijd een fiets in de huiskamer, en tijdens het WK tientallen ballen aan het plafond en voor de ramen.
aww miniquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:40 schreef trovey het volgende:
[..]
Fijn, aangezien er straks hier weer eentje staat...een mini-exemplaar ook nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |