Leest hij mee ja? Sorry Niklas, ik grol maar wat. Ik heb altijd in je geloofd, jij wordt de nieuwe Van Persie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als je zo negatief over hem blijft doen gaat hij sowieso niet beter voetballen.
Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het in de rust wel tijd voor een paar gifjes.
GOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
Dankzij het commentaar van johannes_vermeer heb ik toch een beetje het idee dat ik bij de wedstrijd ben.
Thiago Silva geblesseerd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
PSG: Sirigu; Van der Wiel, Alex, Marquinhos, Maxwell; Verratti, Thiago Motta, Matuidi; Cavani, Lavezzi, Ibrahimović.
Anderlecht: Kaminski; Mbemba, Kouyaté, Nuytinck, N’Sakala; Tielemans, Kljestan; Gillet, Praet, Suárez; Mitrović.
Deze ook maar even kijken.
Klopt beide ja. Silva een spierblessure opgelopen eind september.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Thiago Silva geblesseerd?
En RVP ook? ik ben echt niet op de hoogte geloof ik...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef TheArt het volgende:
0-2 Ibra, weer assist van Van der Wiel
De 3e is ter compensatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Rosario het volgende:
Twee zeldzame spitsengoaltjes van Ibra.
Een van de outsiders achter favorieten Bayern, Borussia, Barcelona, Real Madrid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Leuk team heeft dat PSG wel, het is meer dan een bijeen gekocht zooitje. Blanc heeft er een goed voetballend team van gemaakt met natuurlijk een kanjer als Ibra in de spits.
Nuytinck doet eigenlijk weinig fout. Vooral Kouyate laat hem constant lopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij hier al spijt van hebben?
En Suarez verdedigt nog geen molshoop, aldus Boskamp op de Belgische tv.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nuytinck doet eigenlijk weinig fout. Vooral Kouyate laat hem constant lopen
Van der Wiel heeft vrij baan ja, heerlijke wedstrijd voor hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Suarez verdedigt nog geen molshoop, aldus Boskamp op de Belgische tv.
Sowieso waren ze vorig jaar ook al erg sterk in de CL dus snap niet dat men verbaasd isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Een van de outsiders de favoriet achter favorieten Bayern, Borussia, Barcelona, Real Madrid.
Is hij geblesseerdquote:
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Zondag verliezen en vd Brom kan vertrekken.
Dit Anderlecht is wel een stuk slechter dan Ajax hoor. Zit totaal geen voetbal in, dat kun je van Ajax niet zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.
Verschil is dat Sjon er geen hol van kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.
Frank de Boer zou smeken om gasten als Praet en Tielemans in z'n ploeg te hebben hoor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dit Anderlecht is wel een stuk slechter dan Ajax hoor. Zit totaal geen voetbal in, dat kun je van Ajax niet zeggen.
Praet en Tielemans zijn niet zo dan je denkt hoor...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frank de Boer zou smeken om gasten als Praet en Tielemans in z'n ploeg te hebben hoor.
Klopt, maar Sjon slaagt erin om zelfs die 2 kut te laten presterenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Frank de Boer zou smeken om gasten als Praet en Tielemans in z'n ploeg te hebben hoor.
Nee, hij is met Bazoer ook tevreden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Praet is een talent, al had ik meer van hem verwacht. Tieleman kan me nog niet echt bekoren, beetje gehyped ventje. Neemt niet weg dat er totaal geen voetbal zit in dit Anderlecht.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ah joh. Praet misschien wel, maar Tielemans nog totaal niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Tsja, de Zeeuw schijnt helemaal niks te zijn, dus speelt hij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ah joh. Praet misschien wel, maar Tielemans nog totaal niet.
0-5
Dat denk ik niet hoor.quote:
( hij werkt niet bij Ajax )quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.
Bij Ajax misschien wel ( Ajax is vele beter) maar bij Anderlecht niet.
Het is maar een voorbeeldquote:
Precies, die voorzitter zat hem ook vurig te verdedigen bij Extra Time. Sowieso zal een verlies tegen PSG niet veel uitmaken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet hoor.
Bij Ajax misschien wel ( Ajax is vele beter) maar bij Anderlecht niet.
Hoe staat ie erop in de media daar, maken ze hem af? Raakt geen knikker meer dit seizoen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Burak
Echt een teringmongool is dat. Gewoon een 1 op 1 kans met de keeper die er 110% in moeten mist ie
Ik volg de Turkse voetbal media niet zo maar wat ik van hem zie is dat hij er echt niks van bakt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe staat ie erop in de media daar, maken ze hem af? Raakt geen knikker meer dit seizoen.
en dat verschil zie je dus ook terug in de scorequote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
EchtDie lucas die erin is gekomen bij PSG is 43 miljoen waard dat is gelijk aan het volledige waarde van RSCA
Behalve zijn laatste transfer dan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik volg de Turkse voetbal media niet zo maar wat ik van hem zie is dat hij er echt niks van bakt.
Gewoon 1 op 1 kansen kan hij gewoon niet scoren. Maar goed die gozer is zo vaak van club verwisseld omdat hij steeds was mislukt dat ik niet veel meer van hem verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat voor record doel je op?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:21 schreef Rosario het volgende:
Kom op Zlatan, nog één goal dan evenaar je het record van Messil....
Een bestuurder die je in de pers openlijk staat te verdedigen is voor n trainer meestal t eerste teken dat er over je ontslag gepraat wordt ...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Precies, die voorzitter zat hem ook vurig te verdedigen bij Extra Time. Sowieso zal een verlies tegen PSG niet veel uitmaken.
meeste goals in een cl wedstrijdquote:
Een CL duel haal je niet zo makkelijk inquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:37 schreef Hermanna het volgende:
Ik snap niet dat Benfica - Olymp. niet afgelast is.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:36 schreef tompsv18 het volgende:
Ibra is de beste speler van de wereld. Enorme baas.
Ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi toch dat hij in het verleden voor Ajax heeft gespeeld.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Mooi toch dat hij in het verleden voor Ajax heeft gespeeld.
quote:Ibrahimovic verpest de verjaardag van Kaminski
“Stel je voor dat we met 0-5 verliezen. Dat zou mijn verjaardag wel serieus verpesten”, zei Anderlecht-doelman Thomas Kaminski vanmiddag nog. En zo geschiedde: via vier goals van Ibrahimovic en eenmaal Cavani rolde Paris Saint Germain de Belgen op. Ibrahimovic’ ene goal was nog mooier dan de andere, terwijl ook de Nederlander Gregory van der Wiel goed speelde voor de Franse club.
Hij heeft al tijden kleine pijntjes en wil eigenlijk rust nemen. Maar zondag Arsenal dus dat zal hij wel willen spelen en daarna interlands die hij wel zal laten schieten.quote:
Injured.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:53 schreef Tranquilize het volgende:
Robben ook op de bank, zal niet veel meer gaan spelen voor Bayern lijkt het.
Kan ook prima hier toch? Ik post over elke wedstrijdquote:Op dinsdag 5 november 2013 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
VBL / [CL] Juventus v Real Madrid #1 Spoken in Turijn?
Kan, is niet de bedoeling dacht ik.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kan ook prima hier toch? Ik post over elke wedstrijd
Kan inderdaad, is niet verboden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Kan, is niet de bedoeling dacht ik.
Schijnbaar Elzas, waar de grenslijn zeer dun en variabel is. Leerde pas op zijn zevende frans volgens wikiquote:
Vandaag moeten ze zittenquote:Op woensdag 6 november 2013 20:42 schreef alors het volgende:
Blijft een tof stadion, dat van Dortmund, echt een muur van publiek
1-1quote:
Kan het niveau van Reus en Mkhitaryan echt niet aan, krijgt inderdaad straks roodquote:Op woensdag 6 november 2013 21:21 schreef Eppie_NL het volgende:
Arteta kan je nu maar beter wisselen.
6-0 schoten op doelquote:Op woensdag 6 november 2013 21:31 schreef Tranquilize het volgende:
Arsenal heeft volgens mij nog een enkel schot op goal gehad.
2e helft is echt heel vermakelijk.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:14 schreef sylvietjoo het volgende:
Begint nu echt los te komen in Dortmund geloof ik...
Sierdquote:
Ik blijf maar denken wat als RVP gebleven wasquote:Op woensdag 6 november 2013 22:29 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hoop echt dat Arsenal in de winter een fatsoenlijke spits koopt/huurt.
Denk dat Napoli, Dortmund en Arsenal straks 12 punten hebben na 6 wedstrijden...quote:Op woensdag 6 november 2013 22:44 schreef Slobeend het volgende:
Had liever Dortmund en Napoli doorgehad in die groep. Nu zal Napoli wel af vallen.
Denk niet dat Arsenal van Napoli gaat verliezen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:48 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Denk dat Napoli, Dortmund en Arsenal straks 12 punten hebben na 6 wedstrijden...
Er wordt dan gekeken naar onderling resultaat en daarna doelsaldo.
Giroud is meer dan een fatsoenlijke spits hoor. Speelt erg goed dit seizoen.quote:Op woensdag 6 november 2013 22:29 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hoop echt dat Arsenal in de winter een fatsoenlijke spits koopt/huurt.
quote:Op dinsdag 26 november 2013 20:47 schreef Tranquilize het volgende:
briljant nog nooit zo snel klaargekomen tijdens een wedstrijd
Dat was wel knullig ja.quote:Op dinsdag 26 november 2013 21:03 schreef Tranquilize het volgende:
Ozil kan niet meer zo goed voetballen volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |