Leest hij mee ja? Sorry Niklas, ik grol maar wat. Ik heb altijd in je geloofd, jij wordt de nieuwe Van Persie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:29 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Als je zo negatief over hem blijft doen gaat hij sowieso niet beter voetballen.
Ik zou het niet doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:36 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het in de rust wel tijd voor een paar gifjes.
GOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:37 schreef GGMM het volgende:
Dankzij het commentaar van johannes_vermeer heb ik toch een beetje het idee dat ik bij de wedstrijd ben.
Thiago Silva geblesseerd?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:00 schreef j0rdiiii het volgende:
PSG: Sirigu; Van der Wiel, Alex, Marquinhos, Maxwell; Verratti, Thiago Motta, Matuidi; Cavani, Lavezzi, Ibrahimović.
Anderlecht: Kaminski; Mbemba, Kouyaté, Nuytinck, N’Sakala; Tielemans, Kljestan; Gillet, Praet, Suárez; Mitrović.
Deze ook maar even kijken.
Klopt beide ja. Silva een spierblessure opgelopen eind september.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:23 schreef opreis het volgende:
[..]
Thiago Silva geblesseerd?
En RVP ook? ik ben echt niet op de hoogte geloof ik...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:06 schreef TheArt het volgende:
0-2 Ibra, weer assist van Van der Wiel
De 3e is ter compensatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:16 schreef Rosario het volgende:
Twee zeldzame spitsengoaltjes van Ibra.
Een van de outsiders achter favorieten Bayern, Borussia, Barcelona, Real Madrid.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Pedroso het volgende:
Leuk team heeft dat PSG wel, het is meer dan een bijeen gekocht zooitje. Blanc heeft er een goed voetballend team van gemaakt met natuurlijk een kanjer als Ibra in de spits.
Nuytinck doet eigenlijk weinig fout. Vooral Kouyate laat hem constant lopenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:31 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Zou hij hier al spijt van hebben?
En Suarez verdedigt nog geen molshoop, aldus Boskamp op de Belgische tv.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nuytinck doet eigenlijk weinig fout. Vooral Kouyate laat hem constant lopen
Van der Wiel heeft vrij baan ja, heerlijke wedstrijd voor hem.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En Suarez verdedigt nog geen molshoop, aldus Boskamp op de Belgische tv.
Sowieso waren ze vorig jaar ook al erg sterk in de CL dus snap niet dat men verbaasd isquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:39 schreef Nober het volgende:
[..]
Een van de outsiders de favoriet achter favorieten Bayern, Borussia, Barcelona, Real Madrid.
Is hij geblesseerdquote:
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:52 schreef Pedroso het volgende:
Zondag verliezen en vd Brom kan vertrekken.
Dit Anderlecht is wel een stuk slechter dan Ajax hoor. Zit totaal geen voetbal in, dat kun je van Ajax niet zeggen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.
Verschil is dat Sjon er geen hol van kanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk het niet, Anderlecht heeft dezelfde problemen als Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |