Even lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dieuwertje Blok afgevoerd, ja leuk.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Celtic - Ajax #1: Kampioen tegen kampioen
Arsenal - Dortmundquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Celtic - Ajax #1: Kampioen tegen kampioen
Hij gaat als speculaaspop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Morgen Specularium als Zwarte Piet bij DWDD.
Het was weer hilarisch hilaristisch met zijn megalomanie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef alors het volgende:
Louis zou Louis niet zijn als hij zijn eigen werk nog even promootte
Wow, dan ga ik kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Morgen Specularium als Zwarte Piet bij DWDD.
Een tafelheer aan wie Matthijs gaat vragen hoe ze in Parijs kijken naar de Zwarte Piet discussie.quote:'Guilty Pleasures': Waylon en Ntjam Rosie‘Guilty pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. Vanavond doen we dat met Waylon en Ntjam Rosie.
Tafelheer: Wilfred de Bruijn
Z'n zoon Tsjerk was international.quote:
Basketbal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n zoon Tsjerk was international.
En we hebben een nieuwe Nederlandse held in Amerika.
Toronto is zijn favoriete club.
Hij haat voetbal.
15 jaar Armstrong als vriend beschouwd en beschermd tegen de beschuldigingen.
Kijken of Mathijs kritisch is en of La Smeets weer agressief wordt.
Moet ie wel vragen stellen over Bonds, Rodriquez, McWire en andere dopingzondaars.
Zeg maar de Ben Johnsons, Lance Armstrongs en Berry van Aerles van het honkbal.
Smeets was er matig in.quote:
Als jij zou komen zou ik het opnemen en achter elkaar blijven kijken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik deze post las dacht ik dat ikzelf vanavond zou komen.
Z'n zoon Tjerk is wel teammanager van Ajax!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n zoon Tsjerk was international.
Hij haat voetbal.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
En ja hoor, ze hebben weer een terugkerend itempje
Ga je nu weer zeggen dat je er gestudeerd hebt?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb al die chique winkels gek genoeg altijd overgeslagen.
Holaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
Oh hij....hopelijk is hij deze keer niet zo saai.
Jaaaaa daar wil ik heen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Cavaliers het volgende:
In ander nieuws: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)naar-Malieveld.dhtml
Dat van gister voor de aliens gaat ook een item wordenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
En ja hoor, ze hebben weer een terugkerend itempje
Ja, want ik hoop dat Ties meeleest want die stoort zich er aanquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga je nu weer zeggen dat je er gestudeerd hebt?
Ja dat zei ik ook al, het wordt een columnsprogramma.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
Dat van gister voor de aliens gaat ook een item worden
Toch wel met een tattoo he?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jaaaaa daar wil ik heen.
Mij wel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:31 schreef alors het volgende:
Lekker belangrijk, dit interesseert me echt geen kut, Mart nog minder.
Ntjam Rosie met haar bazenhaarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Je zult maar achter die negeres zitten, dan zie je geen ene moer met al dat haar.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Je zult maar achter die negeres zitten, dan zie je geen ene moer met al dat haar.
Jawel, een neger nog wel, maar zijn naam weet ik zo niet. Of het was American football, dat kan ook.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Zouden er uberhaupt homo's in het baseball spelen?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:29 schreef Modus het volgende:
Mijn god, deze debiel vraagt er toch ook gewoon om in elkaar gebeukt te worden..
Alleen maar. Heb je die broekjes van die ventjes wel eens gezien?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Bearforce 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Football was dat dacht ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef alors het volgende:
[..]
Jawel, een neger nog wel, maar zijn naam weet ik zo niet. Of het was American football, dat kan ook.
Waarom denk je dat ik weleens kijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Alleen maar. Heb je die broekjes van die ventjes wel eens gezien?
Daar kan je een gemiddeld Afrikaans gezin een jaar van voeden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:35 schreef Karina het volgende:
Dat vond ik trouwens niet echt een mooie baard.
Barry was eerderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die honkballers hadden natuurlijk dit gezien.
[ afbeelding ]
Uit het vuistjequote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:38 schreef marcodej het volgende:
Die gast in het publiek zit zijn cola te drinken als een gastje van 5.
Er werden toch 3 vingers terug gewezen naar hem. Oh wacht.. Ik denk een paar miljoen.quote:
Uw muziekmoderatorquote:
hip baardje hoorquote:
Aparte voorkeur heb je.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:40 schreef tong80 het volgende:
Nu een item voor homo's en smakeloze wijven.
Is dat die kerel die toen in elkaar was geslagen?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:41 schreef Gnittoo het volgende:
Blegh weer die nietszeggende Franse tafeldame
Spannendquote:
Ik ben kinkie.quote:
Hij is er stil van.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Die snor vindt het wel interessant.
Ik moest aan de Feyenoord Rob Baan denkenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Rob Baan? Dat is toch ook zo'n idioot?
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Rob Baan? Dat is toch ook zo'n idioot?
Die idioot dus ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Ik moest aan de Feyenoord Rob Baan denken
Je hebt VI niet gekeken blijkbaar.quote:
Afgelopen maandag niet inderdaad.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt VI niet gekeken blijkbaar.
Hehe smaakt ie?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik neem ondertussen een hap uit een kamerplant.
ik zou een uitzondering maken als ik jou wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag niet inderdaad.
Net zoals elke maandag.
Dat is niet slim.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afgelopen maandag niet inderdaad.
Net zoals elke maandag.
Is ook natuur dan, zo'n plantje. Als dat al zo is.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Puur natuur?
Is toch gewoon genetisch gemodificeerd?
Achja alle planten die we eten zijn genetisch gemanipuleerdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Puur natuur?
Is toch gewoon genetisch gemodificeerd?
Dan kijk je 'm terug wanneer je even geen leven hebt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een leven op maandagavond.
Ja en nu ik erover nadenk een dom idee, dan kan de smog helemaal niet meer wegquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lijkt me een SBS idee.
Denk eerder aan de scooters of andere oude barrels die daar rondrijden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:47 schreef SunChaser het volgende:
Je kan ook autos verbieden in peking
quote:
Hoi!quote:
Die verdient de Nipkovschijf.quote:
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zorgt ervoor dat de RR niet komt
Ik weet hetquote:
Ik heb het nog steeds niet gezienquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
Wat een magistraal goede serie was dat zeg.
Ik heb weinig niet-SF+F series maar BB was uitzonderlijk goed
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nergens over dit, kap er nou mee dijkshoorn.
Ga jij maar lekker dansmuziek luisteren.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Gaat nergens over dit, kap er nou mee dijkshoorn.
quote:
Verstond ik ook ja.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zei hij nou "magistraaljager"?
Dat was ik sowieso al aan het doen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dansmuziek luisteren.
Hier zit wat oud zeer!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker dansmuziek luisteren.
Jij ook!quote:
Komt zometeen vast ook nog wat dansmuziek.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al aan het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |