Even lachen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dieuwertje Blok afgevoerd, ja leuk.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Celtic - Ajax #1: Kampioen tegen kampioen
Arsenal - Dortmundquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:10 schreef Cavaliers het volgende:
VBL / Celtic - Ajax #1: Kampioen tegen kampioen
Hij gaat als speculaaspop.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Morgen Specularium als Zwarte Piet bij DWDD.
Het was weer hilarisch hilaristisch met zijn megalomanie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:09 schreef alors het volgende:
Louis zou Louis niet zijn als hij zijn eigen werk nog even promootte
Wow, dan ga ik kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:55 schreef Arcee het volgende:
Morgen Specularium als Zwarte Piet bij DWDD.
Een tafelheer aan wie Matthijs gaat vragen hoe ze in Parijs kijken naar de Zwarte Piet discussie.quote:'Guilty Pleasures': Waylon en Ntjam Rosie‘Guilty pleasures’: wie kent ze niet. Van die liedjes uit je middelbareschooltijd die je nu stiekem luidkeels meezingt in de auto of zoetsappige crooners die je heimelijk onder de douche meeblèrt. Ook muzikanten hebben zo hun heimelijke, onverwachte en misschien wel pijnlijke muzikale genoegens, die wij dan weer graag met ze bespreken. Vanavond doen we dat met Waylon en Ntjam Rosie.
Tafelheer: Wilfred de Bruijn
Z'n zoon Tsjerk was international.quote:
Basketbal.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n zoon Tsjerk was international.
En we hebben een nieuwe Nederlandse held in Amerika.
Toronto is zijn favoriete club.
Hij haat voetbal.
15 jaar Armstrong als vriend beschouwd en beschermd tegen de beschuldigingen.
Kijken of Mathijs kritisch is en of La Smeets weer agressief wordt.
Moet ie wel vragen stellen over Bonds, Rodriquez, McWire en andere dopingzondaars.
Zeg maar de Ben Johnsons, Lance Armstrongs en Berry van Aerles van het honkbal.
Smeets was er matig in.quote:
Als jij zou komen zou ik het opnemen en achter elkaar blijven kijken!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen ik deze post las dacht ik dat ikzelf vanavond zou komen.
Z'n zoon Tjerk is wel teammanager van Ajax!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Z'n zoon Tsjerk was international.
Hij haat voetbal.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:23 schreef Karina het volgende:
En ja hoor, ze hebben weer een terugkerend itempje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |