Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grijp ze!
Ding heeft constant de GPS actief geloof ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
tvp.
Dat tinder trekt wel de accu leeg zeg ik je.
uitloggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:39 schreef kurk_droog het volgende:
tvp.
Dat tinder trekt wel de accu leeg zeg ik je.
Had ik net ook, was wel de eerste keer tough.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:09 schreef PG18 het volgende:
Hoe kan ik iemand van 17 ervoor krijgen als we alleen maar mensen vanaf 18 kunnen selecteren?
Misschien dat die gast zn facebook op vrouw heeft staan dan ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:12 schreef kenkerlekker het volgende:
Ik kreeg laatst een Martijn. Trust me, ik ben niet gay en ook geen pedo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef PG18 het volgende:
Wat is dit dan weer?he bij jou is ie nederlands. bij mij is die app engels..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zeg je nou? Ik begrijp er niks van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:33 schreef Silverdigger2 het volgende:
beter doen ze bij een volgende update dat je ook kan kiezen om meteen naar de chats te gaan![]()
nu eerst elke keer, langs zoeken in de buurt, terwijl je naar de chats wilt
hier postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:18 schreef kenkerlekker het volgende:
Is er al een topic waar de mooiste Tindermeisjes gepost kunnen worden? Ik heb gisteren een screenshot gemaakt van een bloedmooie griet
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:35 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Ik begrijp er niks van.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:16 schreef PG18 het volgende:
Wat is dit dan weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two-Face!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Kun je toch wel omzeilen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keer
beter?
Koop een degelijke telefoonquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
elke keer als je de app opent gaat de app zoeken naar nieuwe matches, terwijl ik liever meteen door ga naar de chats.. omdat het best lang duurt elke keer
beter?
Holy shit...quote:
Is de deathstar neergestort?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:42 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hier zo'n beetje gok ik ergens
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op je maag, al klik je hier
Meisje: maar speciaal is toch met uitjes?quote:Hallo, ik heb zelf geen tinder en ook geen interesse in.
Heb misschien wel een leuke openingszin voor mensen die 't willen proberen?
>Hé, hou jij van curry of mayonaise?
<Curry, hoezo?
>Ik hou van mayonaise, dan zijn we samen speciaal.
Iemand die 't wil proberen?
nee opeens was de chat weg, vet vervelend die appquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef Wolfs het volgende:
Zwanger met kind en man op de foto, hoe slecht kan het worden.
Is het nog wat met Marloes geworden?![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
mooien hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.let op je maag, al klik je hier
Hahaha! Ik heb Julia ook als match!! Zal ik het zelfde zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ze had helaas niet door dat sarah jessica parker een lelijke paardenbek heeft, dus van mij mag je derquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Hahaha! Ik heb Julia ook als match!! Zal ik het zelfde zeggen?
Oh dat is klote, nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
nee opeens was de chat weg, vet vervelend die app
Marloes blockte jouw? Hoe kan je het zo verneuken bij een op het oog lekker wijf ( gebaseerd op die foto van 3 pixels groot ) die begint met snoepje?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je iemand blockt, dan verdwijnt de chat uit je matches lijst
Das best jammer inderdaad. Zou mooi zijn als ze bewaard bleven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:07 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
Als je iemand blockt, dan verdwijnt de chat uit je matches lijst
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:13 schreef MAHL het volgende:
Zo irritant al die groepsfoto's. Moet je pics gaan vergelijken om te kijken welke dame je nou voor je hebt.
[ afbeelding ]
Zo'n beetje wel jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.
Haha ja was ook als grap bedoeld. Hiervoor zou ik wel naar de Eerste Hulp willen hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, behalve als alle vriendinnen lekker zijn wat je ook tegenkomt. Bij deze is 70% geefbaar.
Ik durf niet te kijken nuquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef pindaplukker het volgende:
Er komen wel veel meiden voorbij die op de eerste foto doable zijn, kijk je naar de volgende foto, blijkt het een obese draak te zijn met een leuk koppie
En is het wat?quote:
Wat doe ik nu verkeerdquote:
Ze heeft spijt en je al geblocked.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat doe ik nu verkeerdik krijg bovenin een melding van een mogelijke match en nu staat ze niet bij de chat?
lol. Had meer het gevoel dat ik het deed want ik drukte erop en zag toen haar foto weer en swipte naar links om die andere foto's te zien kwam er ineens een ander wijf weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:40 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ze heeft spijt en je al geblocked.
Vertel dat jezelf maar jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
lol. Had meer het gevoel dat ik het deed want ik drukte erop en zag toen haar foto weer en swipte naar links om die andere foto's te zien kwam er ineens een ander wijf weerEerst een like, toen deed ze de like en toen deed ik een dislike
Plaats maar een foto van der, dan bedenken wij wel watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef robben93 het volgende:
Iemand een grappige opening? Heb perongeluk een lelijkerd gematchd dus deze mag verpest worden
"Je bent te lelijk. Sorry."quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:56 schreef robben93 het volgende:
Iemand een grappige opening? Heb perongeluk een lelijkerd gematchd dus deze mag verpest worden
Je drukt bij iedereen op de like button ongeacht of ze chinees is of niet?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Jeeeh, mijn eerste tinder match. Godverdomme, is het een chineesachtig meisje die matcht..
Ditquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Plaats maar een foto van der, dan bedenken wij wel wat
Straks kent iedereen hemquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:04 schreef Snoepje5 het volgende:
Die mayonaise en curry grap wordt overigens wel goed ontvangen.
Nee, was niet echt chinees maar meer tropisch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:01 schreef PG18 het volgende:
[..]
Je drukt bij iedereen op de like button ongeacht of ze chinees is of niet?
Nja, dat wijf kwam gewoon weer tevoorschijn met een kruis en vinkje eronder dus zo raar is het niet.quote:
Heb je haar al op Whatsapp / facebook? Als het klikt dan kan het toch gewoon? Hoe langer je het uitstelt hoe minder de echte ontmoeting dadelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Na hoeveel dagen praten is het niet gek als je iemand vraagt om eens wat te gaan drinken?of eten..
Ik heb het pas na twee weken gedaan, maar kan natuurlijk ook sneller. Sprak die chick maar 1x per dag voor 20 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Na hoeveel dagen praten is het niet gek als je iemand vraagt om eens wat te gaan drinken?of eten..
Damnquote:
En had ze ja gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb het pas na twee weken gedaan, maar kan natuurlijk ook sneller. Sprak die chick maar 1x per dag voor 20 minuten ofzo.
Jaquote:
Ja eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je haar al op Whatsapp / facebook? Als het klikt dan kan het toch gewoon? Hoe langer je het uitstelt hoe minder de echte ontmoeting dadelijk kan zijn.
Het leuke is nu wel dat je wel resultaat ziet van al die foute openingszinnen die iedereen wel kentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Geen idee, dit komt van de guitige Tinder pagina. Vond hem wel mooi
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Man... ik heb totaal 3 matches ofzo gehad in 1 week tijd denk ik? en geen gesprek uit gekomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik like alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.
Badkamer selfie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zonder foto kunnen we geen verklaring geven.
Op 10 foto's gaan er denk max 2 in de like.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.
Dan ben je ook wel extreem kieskeurig. Ik vind minstens 50% goed genoeg voor een groen hartje, en like over het algemeen alleen maar minimaal zevens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op 10 foto's gaan er denk max 2 in de like.
Die vraag beantwoord ik alleen op tinderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Charmander, squirtle of bulbasaur?
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggenquote:
21quote:
Volgens mij ben je een behaarde man van 40. Eerst foto dan oordelen wij welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord ik alleen op tinder
[..]
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggengewoon slank, blauwe ogen en bruin haar( geen pittig kort kapsel
)
[..]
21
Oke dan like ik je welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggengewoon slank, blauwe ogen en bruin haar( geen pittig kort kapsel
)
[..]
21
Woon je in omg gelderland? Zo ja, ben ik je vast al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
)
[..]
21
Nee, ik woon in omg. Groningenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Woon je in omg gelderland? Zo ja, ben ik je vast al voorbij gekomen
de afstand speelt ons de parten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ik zoek jou, de brunette, nog steeds
Jammer, mijn settings staan op <15kmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nee, ik woon in omg. Groningen
[..]
de afstand speelt ons de parten.
Oh dan zal ik je ws niet tegenkomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
de afstand speelt ons te parten.
Afstand? In Amerika praten we pas over afstanden. Die afstand tussen Groningen en mijn locatie kan geen parten spelen. Ik pleit voor een whatsapp match aangezien tinder ons niet bij elkaar brengt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
Het is toch niet limburg?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Afstand? In Amerika praten we pas over afstanden. Die afstand tussen Groningen en mijn locatie kan geen parten spelen. Ik pleit voor een whatsapp match aangezien tinder ons niet bij elkaar brengt.
Die bovenstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Revanches het volgende:
Deze kwamen net voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Revanches het volgende:
Deze kwamen net voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha nice!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Stroopwafels het volgende:
Die mayonaise en curry opening doet het goed!
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een paar keer een of ander vaag wijf gezien met in de beschrijving 'ja ik heb al een vriend maar wil gewoon nieuwe mensen leren kennen neuken '
Welke leeftijd heb je ingesteld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
Afgezien van de (spel)fouten dan.quote:
Bij jou reageren ze tenminste nog.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Vrouwen zijn echt slecht in een gesprek beginnen
Hoi
Hey
Hoe gaat het?
Goed, met jou?
Ook goed
Zijn ze in het echt ook niet...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hoi
Hey
Hoe gaat het?
Goed, met jou?
Ook goed
Inclusief foto van de trouwkaarten? Ook langs zien komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
Net een chick met drie foto's van haar eigen trouwerij. Arme kerel.
Foto's van echo'squote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:01 schreef Fir3fly het volgende:
Net een chick met drie foto's van haar eigen trouwerij. Arme kerel.
Die inderdaadquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:13 schreef nietzman het volgende:
[..]
Inclusief foto van de trouwkaarten? Ook langs zien komen..
Vrouwen zijn ookkkgaar wat dat betreftquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:17 schreef Mortaxx het volgende:
Hoi
Hey
Hoe gaat het?
Goed, met jou?
Ook goed
Waar jij, - bent?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:33 schreef Nickske1912 het volgende:
- Hi there
* Hoiii!
- Volgens Tinder maken wij geweldige baby's. Wanneer zullen we?
Gesprek weg.
echt hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Foto's van echo'sof zo'n 'chick' van 22 met foto's van haar twee 'bikkels'
De schoenenwinkel met openingstijden ben ik ook tegengekomen
Goh wat raarquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:33 schreef Nickske1912 het volgende:
- Hi there
* Hoiii!
- Volgens Tinder maken wij geweldige baby's. Wanneer zullen we?
Gesprek weg.
Wel jammer dat die gesprekken niet behouden kunnen blijven in zulke gevallen. Match weg = gelijk het hele gesprek weg.quote:
Dit was dan ook een gesprek om in te lijstenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:45 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Wel jammer dat die gesprekken niet behouden kunnen blijven in zulke gevallen. Match weg = gelijk het hele gesprek weg.
Raar dat ik heel vaak lowlands of kilroy als overeenstemming heb en vaak ook dezelfde gedeelde vriend zie. Of niemand gebruikt het verder hier of die app is gewoon kut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder is nog best wel oppervlakkig op zich. Ik zou bijvoorbeeld willen filteren op overeengekomen interesses. Natuurlijk is de kracht van Tinder ook wel de simpliciteit, maar toch. Een extra filter zou niet misstaan.
Beter dan een meisje in bikini op een paard op het strandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Raar dat ik heel vaak lowlands of kilroy als overeenstemming heb en vaak ook dezelfde gedeelde vriend zie. Of niemand gebruikt het verder hier of die app is gewoon kut.
een wijf in bikini nu die aan het boogschieten is![]()
Absoluut een pareltje, een tien met een griffel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was dan ook een gesprek om in te lijsten
Vooral op paarden knap ik afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beter dan een meisje in bikini op een paard op het strand
Ik heb een hekel aan paarden, die beesten zijn veel te groot en stinken en als een wijf lekker is dan rijdt ze alleen maar paard om op klaar te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom knappen jullie af op paarden?
Niet dat de dame in kwestie in een paard veranderd ofzo..
Tja, een paard in huis hoef ik ook niet. Als dat beest 10km verderop staat en het is iemand z'n hobby, geen probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan paarden, die beesten zijn veel te groot en stinken en als een wijf lekker is dan rijdt ze alleen maar paard om op klaar te komen.
DM Revanches dan maar, ze is een brunette.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt weinig mooie brunettes. Ik heb denk ik een like-ratio van 1/50.
Hier hetzelfde probleem regio DH.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt weinig mooie brunettes. Ik heb denk ik een like-ratio van 1/50.
Nee indd, ii kijk sowieso alleen naar de foto. Zie daarna wel of het klikt of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Het enige waar ik op let is dat ze er leuk uit zien. Heb nu een chick waar ik 0 gedeelde intresses mee heb, maar dat komt omdat ze uberhaupt op facebook maar een paar likes heeft. Zegt niets
Idd, ik had ook amper wat geliked op FB. Nu maar wel ff gedaan om de 'interesses' wat bij te zetten maar voor de rest gaat het me er niet echt om. Wel als ik een wat minder mooi meisje zie die wel een 'obscure' interesse heeft, dan gaat hij ook in de likequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Het enige waar ik op let is dat ze er leuk uit zien. Heb nu een chick waar ik 0 gedeelde intresses mee heb, maar dat komt omdat ze uberhaupt op facebook maar een paar likes heeft. Zegt niets
No shit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Interesses
Dat zijn gewoon facebook like's..
Dat is dan het verlies en daar denk je niet aan. Er zijn er genoeg die en leuk zijn en veel likes hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Alhoewel als je beiden 'tineke's kinky webwinkel' leuk vind het natuurlijk wel een reden is om naar rechts te swipenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Nickske1912 het volgende:
Tinder is een vleeskeuring, niets meer en niets minder. Die gedeelde interesses zullen me een worst wezen. Alsof ik ineens over Best Vines ga beginnen in de chat omdat we die pagina allebei leuk vinden.
OkCupidquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, ik ben dan ook niet zo makkelijk. Ik heb gehoord dat OkCupid van hoger niveau is?
Alright. Zoek je dan enkel naar Nederlandse meisjes of ook buitenlandse in Nederland?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen maar mannen en amper meiden, zit ook geen hond op of ik ben gek.
Gewoon alles zo ver ik weet. Then again gebruik ik het niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright. Zoek je dan enkel naar Nederlandse meisjes of ook buitenlandse in Nederland?
klopt, maar aangezien alle vrouwen toch hoeren zijn, maakt het allemaal geen hol uit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:06 schreef PG18 het volgende:
Dat zijn toch allemaal van die sites die beweren dat ze gratis zijn, maar dat je uiteindelijk wel moet betalen om überhaupt met iemand in contact te kunnen komen?
Okc veel meisjes die aangegeven hebben op profiel die opzoek zijn naar 'short term dating'.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, ik ben dan ook niet zo makkelijk. Ik heb gehoord dat OkCupid van hoger niveau is?
Ja ik dacht eerst dat deze echt was...ik helemaal blij zijn.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
Ik heb de eindbaas niet gezien, maar het lijkt erop dat ik Tinder heb uitgespeeld...
Krijg sinds gisteren telkens dit scherm
[ afbeelding ]
Net even gekeken op 18-50+ en dan krijg je allemaal 18-jarigen etc.
Leuk hoor, maar niet waar mijn interesse naar uitgaat. Zet de minimale leeftijd weer op 30 dan komen er weer een paar vrouwen voorbij en is het weer uit met de pret.
Dit is trouwens een leuke, maar fake![]()
[ afbeelding ]
Die fake had ik ookquote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:32 schreef Drexciyan het volgende:
Ik heb de eindbaas niet gezien, maar het lijkt erop dat ik Tinder heb uitgespeeld...
Krijg sinds gisteren telkens dit scherm
[ afbeelding ]
Net even gekeken op 18-50+ en dan krijg je allemaal 18-jarigen etc.
Leuk hoor, maar niet waar mijn interesse naar uitgaat. Zet de minimale leeftijd weer op 30 dan komen er weer een paar vrouwen voorbij en is het weer uit met de pret.
Dit is trouwens een leuke, maar fake![]()
[ afbeelding ]
I see what you did there. Maar volgensmij is de app alleen 18+quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je ook een leeftijd instellen onder de 18 (17)?
bij opties staat dat ergensquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Alleen als je zelf onder de 18 bent.
Hoe verwijder je trouwens je profiel? Kan dat gewoon als je de app verwijderd?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:34 schreef pindaplukker het volgende:
Er komen wel veel meiden voorbij die op de eerste foto doable zijn, kijk je naar de volgende foto, blijkt het een obese draak te zijn met een leuk koppie
Serieus ik ben 20 en 17 is nog wel mijn doelgroepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:06 schreef Wolfs het volgende:
[..]
I see what you did there. Maar volgensmij is de app alleen 18+
Zet geen foto neer van jouzelf in de baarmoeder van je moeder.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef Rozzje het volgende:
Iemand tips voor tinder![]()
Ik ga het later deze week gebruiken
Of van je tractorquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:25 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zet geen foto neer van jouzelf in de baarmoeder van je moeder.
"Doelgroep"quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:13 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus ik ben 20 en 17 is nog wel mijn doelgroep
Als jij iemand liked, dan krijgt die persoon volgens mij jou vrij snel te zien. Ongeacht de afstand wellicht,quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef Ambicioso het volgende:
Ohja nog een vraagje hierover
Wanneer kan iemand jou liken? Als je bijvoorbeeld veel reist verandert je locatie constant. Dus dan ben jij alweer weg van die plek waar je haar likte en kan ze je niet terug liken?
Gewoon je gps uitzetten? Dan update de plaats waar je bent ook niet en je bespaard er veel batterij mee.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:26 schreef Ambicioso het volgende:
Ohja nog een vraagje hierover
Wanneer kan iemand jou liken? Als je bijvoorbeeld veel reist verandert je locatie constant. Dus dan ben jij alweer weg van die plek waar je haar likte en kan ze je niet terug liken?
Ja, dan heeft ze je geblokkeerd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Fir3fly het volgende:
Paar minuten geleden een match en nu keek ik weer en staat ze er niet bij? Ben ik dan geblokkeerd?
Dat was snel, ik heb nog geen woord gezegd!quote:
Game too slow man, game too slow.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was snel, ik heb nog geen woord gezegd!
Maar stel diegene kijkt pas uren nadat jij op die locatie was. En je bent nu 75km weg ofzo?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:30 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Als jij iemand liked, dan krijgt die persoon volgens mij jou vrij snel te zien. Ongeacht de afstand wellicht,
Dan moet je de max. leeftijd op 50+ zetten.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:03 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je ook een leeftijd instellen onder de 18 (17)?
Misschien bekeek ze je foto's goed?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat was snel, ik heb nog geen woord gezegd!
GPS staat uit maar hij update toch mijn locatiequote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gewoon je gps uitzetten? Dan update de plaats waar je bent ook niet en je bespaard er veel batterij mee.
aightquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Drexciyan het volgende:
[..]
Dan moet je de max. leeftijd op 50+ zetten.
Zag al een aantal meisjes die zeker nog geen 18 waren en die hebben dan een verzonnen leeftijd van 100 ofzo, maar daarmee krijg je ook vrouwen van 50 of ouder te zien
Als jij ze liked dan komen ze soms wel tevoorschijn bij iemand ookal valt het niet binnen de zone. Heb ik wel eens gehad, stel ik een zone in van 30km of zo en dan ineens komt er iemand voorbij van 50km verder, maar omdat zij mij dan geliked heeft stellen ze het aan mij voor.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:32 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Maar stel diegene kijkt pas uren nadat jij op die locatie was. En je bent nu 75km weg ofzo?
Dan krijgt diegene jou toch niet als suggestie?
Ah oke. Ja ik woon niet in een stad ofzo, studeer er alleen. Dus de mogelijke matches zijn hier wel snel over.. Maar als ik op school ben houdt het niet opquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:33 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Als jij ze liked dan komen ze soms wel tevoorschijn bij iemand ookal valt het niet binnen de zone. Heb ik wel eens gehad, stel ik een zone in van 30km of zo en dan ineens komt er iemand voorbij van 50km verder, maar omdat zij mij dan geliked heeft stellen ze het aan mij voor.
Heb twee keer match met 1quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:52 schreef El_Thijs het volgende:
Tinder is ook weer een beetje apart bezig. Ik ben al een paar dezelfde tegengekomen
Ah, haha, typoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Eentje die direct haar 06 geeft neem ik aan?
Nee hoor, als je echter een homo zou zijn dan zou je eerder Grindr in plaats van Tinder gebruiken.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:09 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ah, haha, typo
Ofja, misschien ben ik wel homo!? gaan we discriminerreeeee.![]()
Soms even telefoon opnieuw opstarten werkt bij mij. Anders even klooien met die zoekcriteriaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:20 schreef BramVM het volgende:
Heb echt een raar probleem. Vorige week had ik tot wel 10 matches per dag. nu heb ik me account gedelete en weer opnieuw aangemaakt, nu mag ik van geluk spreken als ik 1 match per dag krijg. Weet iemand hoe dit komt?
Al gedaan helaas. App verwijderd en opnieuw geinstalleerd, uitlogt en opnieuw weer ingelogt, gekloot met leeftijd en distance maar het mag allemaal niet baten. Nu wilt niemand meer matchenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:35 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Soms even telefoon opnieuw opstarten werkt bij mij. Anders even klooien met die zoekcriteria
Ik kwam je vriendin anders net nog tegen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Nemeosis het volgende:
Ik hield altijd wel van dit soort flirt shit (Tagged enz). Helaas voor mij werd Tinder net populair toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriendin.Nooit uitgeprobeerd dus.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik kwam je vriendin anders net nog tegen.
Superrr gezelligquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
Hoe kan je trouwens weer helemaal opnieuw beginnen? Als je de app eraf gooit?
helaas?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:55 schreef Nemeosis het volgende:
Ik hield altijd wel van dit soort flirt shit (Tagged enz). Helaas voor mij werd Tinder net populair toen ik een relatie kreeg met mijn huidige vriendin.Nooit uitgeprobeerd dus.
Ja, het spannende is er meteen af dan. Beter geen bekende of bekende van likenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef Dr.Smoke het volgende:
Net match met een meisje die ik volgens mij wel een keertje ergens gezien heb ergens op een feestje ofzoiets, ze was ook een vriendin van een vriendin van me. Dus ik vraag of we elkaar al eens ergens gezien zouden kunnen hebben, meteen weg na 5 minuten.
Haha dat wel, het is meer zo dat ik me realiseer dat dit waarschijnlijk een relatie voor heel lang (wellicht altijd) is en dat ik straks als oude snoepert terugkijk naar de tijd toen ik op jacht ging via internet/appsquote:
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoekenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ik zie zaterdag mogelijkheden als ik in Utrecht ga stappen![]()
Sowieso in de trein moet het ook werken toch? Dat als je een leuke chick ziet je haar hopelijk op tinder kan spotten.
Kan nogsteeds he! Een trio'tje..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Nemeosis het volgende:
[..]
Haha dat wel, het is meer zo dat ik me realiseer dat dit waarschijnlijk een relatie voor heel lang (wellicht altijd) is en dat ik straks als oude snoepert terugkijk naar de tijd toen ik op jacht ging via internet/apps
Ja, maar meer van yo.. ik ben in die kroeg, komt allenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoeken
haha ja maar dat is niet de bedoelingquote:
Account wissenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens weer helemaal opnieuw beginnen? Als je de app eraf gooit?
Laatste keer had ik daar iemand waarvan ik tot op de dag van vandaag twijfel of ze ouder was dan 16quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
In utrecht gaan stappen en dan via een app contact zoeken
Ja maarja we kennen mekaar dus niet eens, alleen via via misschien. Mja zal wel...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:46 schreef kurk_droog het volgende:
Ja, het spannende is er meteen af dan. Beter geen bekende of bekende van likenVerbaas me er wel over dat binnen 1 km zoveel lekkere wijven wonen waarvan ik niet wist dat ze hier waren
Had het gisteren ook...eerst een melding van dat je een match hebt en binnen 3 seconden doeiquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:51 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Ja maarja we kennen mekaar dus niet eens, alleen via via misschien. Mja zal wel...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze krijgen jullie ook maar, omdat ik die best wel badass vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:17 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Toch altijd fijn als mannen een ''professionele'' fotoshoot doen. Zien ze er meteen een stuk beter uit. Oh, wacht...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze krijgen jullie ook maar, omdat ik die best wel badass vondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 39% gewijzigd door Nickske1912 op 24-10-2013 00:01:07 ]
Gastquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Benieuwd naar het antwoord:
[ afbeelding ]
Als je serieus vrouwen wilt oppikken ga je toch gewoon een avondje stappen? Maak je meer kans mee dan via een standaard boring Tinder gesprekje. Eerder vanavond vroeg ik overigens aan een nieuwe match om haarzelf in 3 woorden te omschrijven, waarop zij kwam aanzetten met "houdt van hard". Wat verwacht je dan, dat we het vooral allemaal lekker serieus moeten houden?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:47 schreef Snoepje5 het volgende:
Als jullie er allemaal onzin mee gaan uithalen niet nee. Maar daar is het toch niet voor bedoeld..
Gewoon nog niet op tafel leggen die joker. Pas later misschien erover beginnenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:05 schreef Dr.Smoke het volgende:
Godverdomme, krijg ik weer een match met een meisje waarvan ik vaag weet wie het is, zat op dezelfde middelbare school aantal jaar geleden. Wat nu? Was net ook geen succes om te vragen waar we mekaar ookalweer van kenden
Als je zo bang bent, doe gewoon later in het gesprek ineens van dat je het gevoel krijgt dat je haar ergens van kent. Zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 01:23 schreef Dr.Smoke het volgende:
[..]
Weet niet of zij weet wie ik ben...
Je moet wat als het voetbal niet om aan te zien is, hè.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:51 schreef Silenus het volgende:
Was in Glasgow afgelopen dagen en daar Tinder effe opgegestart...krijg je dus ook Schotse vrouwen. En bij werkelijk ELKE vrouw die ik daar likete, had ik een match! Bizar.
Of de Schotse mannen zijn lelijk of die app klopt niet.Of ik ben gewoon superleuk, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Die laatste foto is heel makkelijk te vinden op google. Vriend van mij heeft die als omslag foto op facebook. Het is niet meneer ZaZaquote:
Ken ik jou niet ergens van is ook een uberslechte openingszin, dus als ze jou niet kende dacht ze waarschijnlijk dat je die zo bedoelde.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:05 schreef Dr.Smoke het volgende:
Godverdomme, krijg ik weer een match met een meisje waarvan ik vaag weet wie het is, zat op dezelfde middelbare school aantal jaar geleden. Wat nu? Was net ook geen succes om te vragen waar we mekaar ookalweer van kenden
Hoeveel foto's like je dan ongeveer? Heb je bijvoorbeeld na 10 al 3 matches?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:04 schreef RoW_0 het volgende:
Wel grappig. Ik trek als langharig altoturk alleen maar kunstmensjes aan 😅
Het klinkt misschien gek, maar ik like sowieso niet of heel weinig. En dan wacht ik een halve dag, en opeens krijg ik dan zo'n figuur voor me die mij dus eerder geliked heeft, en dan pas wordt het een match. Soms voel ik het gewoon van te voren aan, dus het lijkt wel of liken geen nut heeft.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:11 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoeveel foto's like je dan ongeveer? Heb je bijvoorbeeld na 10 al 3 matches?
Het is allemaal doorgestoken kaart denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2013 11:55 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Het klinkt misschien gek, maar ik like sowieso niet of heel weinig. En dan wacht ik een halve dag, en opeens krijg ik dan zo'n figuur voor me die mij dus eerder geliked heeft, en dan pas wordt het een match. Soms voel ik het gewoon van te voren aan, dus het lijkt wel of liken geen nut heeft.
Die kwam ik een aantal dagen geleden ook tegenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:29 schreef imikethat het volgende:
Net eentje met de tagline; "Ik wil best liegen over hoe we elkaar ontmoet hebben"
Vond hem wel origineel en een like waard
Geen misbruik van gemaakt dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:51 schreef Silenus het volgende:
Was in Glasgow afgelopen dagen en daar Tinder effe opgegestart...krijg je dus ook Schotse vrouwen. En bij werkelijk ELKE vrouw die ik daar likete, had ik een match! Bizar.
Of de Schotse mannen zijn lelijk of die app klopt niet.Of ik ben gewoon superleuk, dat zal het waarschijnlijk wel zijn.
Ja als dat binnen 100 miles is. Weet niet hoe populair Tinder is in Duitsland/België. Weet wel dat er veel Amerikanen en UK'ers op zitten. Had deze app ooit al eens 3-4 maanden geleden geïnstalleerd en toen zaten er alleen maar Amerikanen en Engelsen op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:06 schreef Ambicioso het volgende:
Kan je als je in Nederland bent ook over de grens ontvangen?
Oké. Ik woon best dicht bij de grens maar nog niets gevonden.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:12 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ja als dat binnen 100 miles is. Weet niet hoe populair Tinder is in Duitsland/België. Weet wel dat er veel Amerikanen en UK'ers op zitten. Had deze app ooit al eens 3-4 maanden geleden geïnstalleerd en toen zaten er alleen maar Amerikanen en Engelsen op.
Geen idee, ik heb mijn iphone sowieso op Engels staan, zou een verschil kunnen maken inderdaad. Ik krijg nu overigens alleen maar Nederlandse dames hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:20 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Oké. Ik woon best dicht bij de grens maar nog niets gevonden.
Heb de Nerderlandstalige app, zou dat iets uitmaken?
Nouja, ik kan toch geen Duitsquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:22 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb mijn iphone sowieso op Engels staan, zou een verschil kunnen maken inderdaad. Ik krijg nu overigens alleen maar Nederlandse dames hoor.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:54 schreef Silverdigger2 het volgende:
mooien hier
Hehe, die eerste ken ik. Leuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stond hij op om te kijken of hij dan meer vrouwen zou tonen met dezelfde 'interesses', maar nee dus. Gewoon random volgorde volgens mij, met degene die jou liken als eerste?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:46 schreef Fides het volgende:
Waarom zou je eigenlijk meer op dan 20 km zoeken? Ik zet m op 14 km en blijf een onuitputtelijke stroom suggesties (en elke dag ook nog wel matches) krijgen waarmee ik ook vrij eenvoudig ff op date zou kunnen. Alsof je voor een of andere Tinderdate het halve land door zou gaan reizen
Ja idd maar waarom doen ze dat? hunzelf + date voor de gek houden.. en dan op een eerste date door de mand vallen omdat je lelijk blijkt te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:05 schreef Fides het volgende:
Bhaha, grote klasse. Sommige chicks hebben ook alleen 3 selfies vanuit dezelfde hoek incl. filter. Ook wel mooi. Als ik even selfies oefen en met de filters speel zie ik er vast in 1 hoek ook wel uit alsof ik Brad Pitt ben.....en dat terwijl ik als 2 druppel waters op DiCaprio lijk:')
Ze willen een piemelpic van je. Duh.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Fides het volgende:
Mja ik heb ook al genoeg chicks gehad die me helemaal de oren van mijn kop lullen op die App (of al via de WhatsApp), maar als je dan wil daten 'durven' ze niet of lullen ze er om heen, waarom gebruik je dan die App vraag ik me af?
Heb ik nog niet gehad, maar heb van al mijn matches ook pas met 2 wat serieuzer contact dus tjahquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:09 schreef Fides het volgende:
Mja ik heb ook al genoeg chicks gehad die me helemaal de oren van mijn kop lullen op die App (of al via de WhatsApp), maar als je dan wil daten 'durven' ze niet of lullen ze er om heen, waarom gebruik je dan die App vraag ik me af?
Wtf Gastquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef robben93 het volgende:
Ik heb een super lekke chick gematchd!
Haar 1e foto:
[ afbeelding ]
Haar 2e foto:
[ afbeelding ]
Wtf is dit? waarom nemen die wijven de foto zo dat ze lekker lijken -.-
Holy shitquote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:57 schreef robben93 het volgende:
Ik heb een super lekke chick gematchd!
Haar 1e foto:
[ afbeelding ]
Haar 2e foto:
[ afbeelding ]
Wtf is dit? waarom nemen die wijven de foto zo dat ze lekker lijken -.-
Als ze een normale bek trok is t echt wel een lekkere chick hoor kneusquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wtf Gast
Die 1e foto is echt niet lekker, ben je op de stoeprand gevallen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Wtf Gast
Die 1e foto is echt niet lekker, ben je op de stoeprand gevallen.
Die eerste foto is net een downie man, laat ik maar niet beginnen over die 2e fotoquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:21 schreef robben93 het volgende:
[..]
Als ze een normale bek trok is t echt wel een lekkere chick hoor kneus
En zeker vergeleken met foto 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |