Raar dat ik heel vaak lowlands of kilroy als overeenstemming heb en vaak ook dezelfde gedeelde vriend zie. Of niemand gebruikt het verder hier of die app is gewoon kut.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tinder is nog best wel oppervlakkig op zich. Ik zou bijvoorbeeld willen filteren op overeengekomen interesses. Natuurlijk is de kracht van Tinder ook wel de simpliciteit, maar toch. Een extra filter zou niet misstaan.
Beter dan een meisje in bikini op een paard op het strandquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Raar dat ik heel vaak lowlands of kilroy als overeenstemming heb en vaak ook dezelfde gedeelde vriend zie. Of niemand gebruikt het verder hier of die app is gewoon kut.
een wijf in bikini nu die aan het boogschieten is![]()
Absoluut een pareltje, een tien met een griffel.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit was dan ook een gesprek om in te lijsten
Vooral op paarden knap ik afquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:53 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beter dan een meisje in bikini op een paard op het strand
Ik heb een hekel aan paarden, die beesten zijn veel te groot en stinken en als een wijf lekker is dan rijdt ze alleen maar paard om op klaar te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:02 schreef Snoepje5 het volgende:
Waarom knappen jullie af op paarden?
Niet dat de dame in kwestie in een paard veranderd ofzo..
Tja, een paard in huis hoef ik ook niet. Als dat beest 10km verderop staat en het is iemand z'n hobby, geen probleemquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan paarden, die beesten zijn veel te groot en stinken en als een wijf lekker is dan rijdt ze alleen maar paard om op klaar te komen.
DM Revanches dan maar, ze is een brunette.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt weinig mooie brunettes. Ik heb denk ik een like-ratio van 1/50.
Hier hetzelfde probleem regio DH.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Echt weinig mooie brunettes. Ik heb denk ik een like-ratio van 1/50.
Nee indd, ii kijk sowieso alleen naar de foto. Zie daarna wel of het klikt of niet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Het enige waar ik op let is dat ze er leuk uit zien. Heb nu een chick waar ik 0 gedeelde intresses mee heb, maar dat komt omdat ze uberhaupt op facebook maar een paar likes heeft. Zegt niets
Idd, ik had ook amper wat geliked op FB. Nu maar wel ff gedaan om de 'interesses' wat bij te zetten maar voor de rest gaat het me er niet echt om. Wel als ik een wat minder mooi meisje zie die wel een 'obscure' interesse heeft, dan gaat hij ook in de likequote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Het enige waar ik op let is dat ze er leuk uit zien. Heb nu een chick waar ik 0 gedeelde intresses mee heb, maar dat komt omdat ze uberhaupt op facebook maar een paar likes heeft. Zegt niets
No shit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:40 schreef Snoepje5 het volgende:
Interesses
Dat zijn gewoon facebook like's..
Dat is dan het verlies en daar denk je niet aan. Er zijn er genoeg die en leuk zijn en veel likes hebben.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:43 schreef Wolfs het volgende:
Alhoewel als je beiden 'tineke's kinky webwinkel' leuk vind het natuurlijk wel een reden is om naar rechts te swipenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:51 schreef Nickske1912 het volgende:
Tinder is een vleeskeuring, niets meer en niets minder. Die gedeelde interesses zullen me een worst wezen. Alsof ik ineens over Best Vines ga beginnen in de chat omdat we die pagina allebei leuk vinden.
OkCupidquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mja, ik ben dan ook niet zo makkelijk. Ik heb gehoord dat OkCupid van hoger niveau is?
Alright. Zoek je dan enkel naar Nederlandse meisjes of ook buitenlandse in Nederland?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Alleen maar mannen en amper meiden, zit ook geen hond op of ik ben gek.
Gewoon alles zo ver ik weet. Then again gebruik ik het niet meer.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 18:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Alright. Zoek je dan enkel naar Nederlandse meisjes of ook buitenlandse in Nederland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |