Die vraag beantwoord ik alleen op tinderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Charmander, squirtle of bulbasaur?
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggenquote:
21quote:
Volgens mij ben je een behaarde man van 40. Eerst foto dan oordelen wij welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
Die vraag beantwoord ik alleen op tinder
[..]
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggengewoon slank, blauwe ogen en bruin haar( geen pittig kort kapsel
)
[..]
21
Oke dan like ik je welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
Lastig om dat over jezelf te moeten zeggengewoon slank, blauwe ogen en bruin haar( geen pittig kort kapsel
)
[..]
21
Woon je in omg gelderland? Zo ja, ben ik je vast al voorbij gekomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:30 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
)
[..]
21
Nee, ik woon in omg. Groningenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Woon je in omg gelderland? Zo ja, ben ik je vast al voorbij gekomen
de afstand speelt ons de parten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En ik zoek jou, de brunette, nog steeds
Jammer, mijn settings staan op <15kmquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
Nee, ik woon in omg. Groningen
[..]
de afstand speelt ons de parten.
Oh dan zal ik je ws niet tegenkomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
de afstand speelt ons te parten.
Afstand? In Amerika praten we pas over afstanden. Die afstand tussen Groningen en mijn locatie kan geen parten spelen. Ik pleit voor een whatsapp match aangezien tinder ons niet bij elkaar brengt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
Het is toch niet limburg?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Afstand? In Amerika praten we pas over afstanden. Die afstand tussen Groningen en mijn locatie kan geen parten spelen. Ik pleit voor een whatsapp match aangezien tinder ons niet bij elkaar brengt.
Die bovenstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Revanches het volgende:
Deze kwamen net voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef Revanches het volgende:
Deze kwamen net voorbij![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nice!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:36 schreef Stroopwafels het volgende:
Die mayonaise en curry opening doet het goed!
Niks mis mee toch.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een paar keer een of ander vaag wijf gezien met in de beschrijving 'ja ik heb al een vriend maar wil gewoon nieuwe mensen leren kennen neuken '
Welke leeftijd heb je ingesteld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:47 schreef Revanches het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |