Heb je haar al op Whatsapp / facebook? Als het klikt dan kan het toch gewoon? Hoe langer je het uitstelt hoe minder de echte ontmoeting dadelijk kan zijn.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Na hoeveel dagen praten is het niet gek als je iemand vraagt om eens wat te gaan drinken?of eten..
Ik heb het pas na twee weken gedaan, maar kan natuurlijk ook sneller. Sprak die chick maar 1x per dag voor 20 minuten ofzo.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:34 schreef Snoepje5 het volgende:
Na hoeveel dagen praten is het niet gek als je iemand vraagt om eens wat te gaan drinken?of eten..
Damnquote:
En had ze ja gezegd dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:36 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Ik heb het pas na twee weken gedaan, maar kan natuurlijk ook sneller. Sprak die chick maar 1x per dag voor 20 minuten ofzo.
Jaquote:
Ja eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Heb je haar al op Whatsapp / facebook? Als het klikt dan kan het toch gewoon? Hoe langer je het uitstelt hoe minder de echte ontmoeting dadelijk kan zijn.
Het leuke is nu wel dat je wel resultaat ziet van al die foute openingszinnen die iedereen wel kentquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:40 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Geen idee, dit komt van de guitige Tinder pagina. Vond hem wel mooi
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Man... ik heb totaal 3 matches ofzo gehad in 1 week tijd denk ik? en geen gesprek uit gekomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik like alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.
Badkamer selfie.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:11 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Zonder foto kunnen we geen verklaring geven.
Op 10 foto's gaan er denk max 2 in de like.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:09 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoeveel vrouwen like je ongeveer ? %? Als je 10% liked of minder, dan is de kans dat die 10% jou ook liked wel klein.
Dan ben je ook wel extreem kieskeurig. Ik vind minstens 50% goed genoeg voor een groen hartje, en like over het algemeen alleen maar minimaal zevens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op 10 foto's gaan er denk max 2 in de like.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |