abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132536618
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat geloof je er niet aan dan?
Dat als je veel vrouwen aanspreekt en praatjes mee maakt en nummers vraagt en op dates gaat en tijd in ze investeert dat je dan geen succes hebt?
Oh jawel dat geloof ik wel.

Maar al die trucjes, pick-up lines e.d.

Komt gewoon neer op zelfvertrouwen en een leidende rol spelen.
pi_132536661
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Dan ben jij verkeerd geinformeerd.

Pick up houdt puur in dat ze vrouwen pogen te regelen.
En ik denk dat dat ook vaak het beste werkt.

Beetje jammer soms dat je als man niet wat afwachtender kunt spelen.
Rustig aan.
pi_132536686
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

hun gebruiken geen pick-up lines.. ik zou zeggen kijk maar op youtube wat dingen van Real social dynamics.. het is echt belachelijk hoe die gasten meiden oppikken (je zal vooral filmpjes zien uitleg over waarom/en hoe mensen bepaalde dingen doen), je kan ook infield footage checken :P.

Een vriend van mij is in de pick up scene, en hij gebruikt geen lines of tricks.. die man heeft nog nooit zoveel meiden gehad in zijn leven, hij is zelfs op een punt dat hij meiden afwijst omdat ze hem echt lastig vallen om weer met hem naar bed te gaan.. JA zo goed is hij geworden..
Waz met jou!
pi_132536704
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje jammer soms dat je als man niet wat afwachtender kunt spelen.
Dat kan wel hoor, mits je bovengemiddeld aantrekkelijk bent.
pi_132536782
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

hun gebruiken geen pick-up lines.. ik zou zeggen kijk maar op youtube wat dingen van Real social dynamics.. het is echt belachelijk hoe die gasten meiden oppikken (je zal vooral filmpjes zien uitleg over waarom/en hoe mensen bepaalde dingen doen), je kan ook infield footage checken :P.

Een vriend van mij is in de pick up scene, en hij gebruikt geen lines of tricks.. die man heeft nog nooit zoveel meiden gehad in zijn leven, hij is zelfs op een punt dat hij meiden afwijst omdat ze hem echt lastig vallen om weer met hem naar bed te gaan.. JA zo goed is hij geworden..
Ik zou denken dat die vriend van jou dan gewoon een leuke jongen is.

Ik heb deze gezien en het is allemaal wel logisch wat hierin wordt verteld m.b.t. regelen van meisjes.

pi_132536899
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Krijg wel de indruk dat het voornamelijke gedrag bestaat uit: Een gesprekje openen, interesse tonen.... Zelfverzekerd zijn en eigenlijk een hoop in de banen ''leiden''

Initiatief komt volgens mij vrij weinig van de vrouw af... Beetje signalen sturen en daar het beste van maken als man om in haar broekje te komen.

Punt is alleen dat ik in die zin teveel van vrouwen wil.. Ik wil een relatie een meisje die mij leuk vindt en moeite wilt doen voor mij.

Et lijkt er een beetje op dat dat pas komt als je in haar broekje bent geweest, ik heb Drommeldaris (wat niet mijn favoriete Fok user is, dat geef ik je mee) horen zeggen dat vrouwen pas normaal doen als je met ze naar bed bent geweest... Ik weet niet hoe serieus hij daarin was, maar ik geloof serieus dat daar een kern van waarheid in zit.
Rustig aan.
pi_132537182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik zou denken dat die vriend van jou dan gewoon een leuke jongen is.

Ik heb deze gezien en het is allemaal wel logisch wat hierin wordt verteld m.b.t. regelen van meisjes.

Dus jij bent geen leuke jongen?..

Luister ik ga je ff soort van motivational speech geven :P, het is aan jou wat je er mee doet.. maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is mits diegene echt pessimistisch is.

Okay, IEDEREEN heeft de potentie om goed met de dames te worden, het draait niet echt om looks (tenzij je echt misvormd bent, zwaar over/ondergewicht hebt of een gekke aandoening en zelfs dan nog kan het).

Het draait om hoe jij je presenteert, hoe gemakkelijk jij je voelt met die meiden en de gevoelens die jij bij haar kan triggeren!.

Je gaat me niet vertellen dat jij NOOIT iemand hebt laten lachen, als je dat zegt lieg je gewoon tegen je zelf :P.

Het kan allemaal maar je moet gewoon aan je zelf werken!.

Voorbeeld van me zelf het gaat nu dan niet over pick up, maar wel over aan je zelf werken.

Ik was 17, dik, weinig vrienden, enige wat ik deed was xboxen nadat ik van school kwam, trilde in de buurt van meiden, keek mensen nooit aan in hun ogen, en liet mensen over me heen lopen :')..

Totdat ik besloot dat het genoeg was, ik veranderde drastisch begon wat te praten met meiden in me klas, in de buurt die ik voorheen niet durfde aan te kijken :'), het was even moeilijk voor mij.. omdat ik me niet meer herkende, ik was die rustige jongen die bang was voor confrontatie en bang om te zeggen waar ik voor stond!..

Anyway long story short, ik ben helemaal veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden, ik heb nu een paar vriendinnen gehad (ben nog steeds geen held met meiden hoor.. maar af en toe ontmoet ik er een en dan BAM! :* ), ik doe dingen waarvan ik vroeger zou trillen als een bitch omdat ik bang was voor de mening/acties die iemand tegen mij zou hebben..

Dus als jij nu een doel hebt.. en dat is je wilt meiden versieren voor de lol, voor een relatie, of je wilt gewoon met veel meiden het bed in.. je weet dat je aan je zelf moet werken en als je dat niet doet, blijf je het zelfde..

Dus.. ga je aan je zelf werken, ook al gaat het soms kut zijn om later als je je doel hebt gehaald te denken wat ben ik blij dat ik dit heb bereikt?, OF blijf je nu in je kamer zoals je bent omdat het veiliger voelt om geen actie te ondernemen om je leven te maken zoals je het wilt..

Zeg het maar :P.
Waz met jou!
pi_132541139
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 02:56 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom jij het moeilijkste uitkiest om te doen. Internet dating is iets wat je kan doen, maar niet waar je hoop op moet vestigen. Echt tijdverspilling naar mijn mening.

In real life kan je sneller zien wie je aantrekkelijk vind, anderen merken snel of je charming, grappig bent etc. Gooi die computer gewoon uit je raam man! Jij moet je social muscles oefenen in het echt. Je gaat niet trouwen met een scherm en toetsenbord.
Dit.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_132542621
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Dus jij bent geen leuke jongen?..

Luister ik ga je ff soort van motivational speech geven :P, het is aan jou wat je er mee doet.. maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is mits diegene echt pessimistisch is.

Okay, IEDEREEN heeft de potentie om goed met de dames te worden, het draait niet echt om looks (tenzij je echt misvormd bent, zwaar over/ondergewicht hebt of een gekke aandoening en zelfs dan nog kan het).

Het draait om hoe jij je presenteert, hoe gemakkelijk jij je voelt met die meiden en de gevoelens die jij bij haar kan triggeren!.

Je gaat me niet vertellen dat jij NOOIT iemand hebt laten lachen, als je dat zegt lieg je gewoon tegen je zelf :P.

Het kan allemaal maar je moet gewoon aan je zelf werken!.

Voorbeeld van me zelf het gaat nu dan niet over pick up, maar wel over aan je zelf werken.

Ik was 17, dik, weinig vrienden, enige wat ik deed was xboxen nadat ik van school kwam, trilde in de buurt van meiden, keek mensen nooit aan in hun ogen, en liet mensen over me heen lopen :')..

Totdat ik besloot dat het genoeg was, ik veranderde drastisch begon wat te praten met meiden in me klas, in de buurt die ik voorheen niet durfde aan te kijken :'), het was even moeilijk voor mij.. omdat ik me niet meer herkende, ik was die rustige jongen die bang was voor confrontatie en bang om te zeggen waar ik voor stond!..

Anyway long story short, ik ben helemaal veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden, ik heb nu een paar vriendinnen gehad (ben nog steeds geen held met meiden hoor.. maar af en toe ontmoet ik er een en dan BAM! :* ), ik doe dingen waarvan ik vroeger zou trillen als een bitch omdat ik bang was voor de mening/acties die iemand tegen mij zou hebben..

Dus als jij nu een doel hebt.. en dat is je wilt meiden versieren voor de lol, voor een relatie, of je wilt gewoon met veel meiden het bed in.. je weet dat je aan je zelf moet werken en als je dat niet doet, blijf je het zelfde..

Dus.. ga je aan je zelf werken, ook al gaat het soms kut zijn om later als je je doel hebt gehaald te denken wat ben ik blij dat ik dit heb bereikt?, OF blijf je nu in je kamer zoals je bent omdat het veiliger voelt om geen actie te ondernemen om je leven te maken zoals je het wilt..

Zeg het maar :P.
Ik kom nooit in contact met meisjes, daarvoor zal ik alleen moeten uitgaan en dat lijkt me best gaar om eerlijk te zijn. Ik moet eerst vrienden maken om mee uit te gaan e.d.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:17:18 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132543277
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik kom nooit in contact met meisjes, daarvoor zal ik alleen moeten uitgaan en dat lijkt me best gaar om eerlijk te zijn. Ik moet eerst vrienden maken om mee uit te gaan e.d.
Op straat, in de klas, op het werk, familievrienden, sport, etc
pi_132545087
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Op straat, in de klas, op het werk, familievrienden, sport, etc
Jij maakt vrienden op straat? :P

Naja prima
Rustig aan.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 12:39:28 #156
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_132545365
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef kingtoppie het volgende:

Jij maakt vrienden op straat? :P

Naja prima
Doelde eigenlijk meer op de plekken waar je allemaal meiden kan ontmoeten.
pi_132545408
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Doelde eigenlijk meer op de plekken waar je allemaal meiden kan ontmoeten.
Ja ach..

Ik moet maar eens gewoon nummers gaan vragen na 5minuten kletsen.
Ik denk dat als je studeert je het wel een stuk makkelijker hebt dan wanneer je werkt.

Oja en een ongeinteresseerde zak zijn helpt ook niet _O-
Mag ook wel een aandachtspuntje naartoe.
Rustig aan.
pi_132546825
quote:

[..]

Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt en samen met andere mensen kunt doen.
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 19:43:21 #159
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132558710
quote:

[..]

Genoeg gasten die in dezelfde situatie zitten als jij. Iedereen begint waar jij nu staat. Je bent geen special case waarvoor het anders is. Tienduizenden zijn je voorgegaan. Kan je zo doorverwijzen naar een forum waar je gasten kan ontmoeten om mee uit te gaan.

Uiteindelijk komt het allemaal neer op deze vraag. Hoe graag wil je dit?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_132566001
quote:

[..]

Luister dan, je verzint nu smoesjes voor je zelf :P.

Denkje dat ik contact had met meiden?..

Ik kwam in de klas, praatte alleen met me jongens vrienden omdat ik die meiden eng vond en dacht dat ze alleen in andere dingen interesse hadden (ik was echt een hardcore gamer.. alleen maar gamen gamen en nog eens gamen).

praatte alleen met meiden als ze me iets vroegen, en voor de rest alleen gamen met vrienden, jarenlang heb ik gevochten met het feit dat al die vrienden van me altijd met meiden aan het chillen waren en ik met een paar van mijn vrienden alleen met mannen die dezelfde passies als ons deelden (wietjes roken, gamen en fastfood eten).

Nja toen begonnen met werken, en zo langzaam steeds meer contact gaan maken, zowel met jongens als meiden, om gezellig mee uit te gaan wat te drinken, chillen.

Ik ben nog zeker geen held bij het versieren van vrouwen en laat nog zo vaak pogingen lopen omdat ik de ballen er niet voor heb.. en voorlopig ook geen zin om echt random op vrouwen af te stappen met het doel om ze te versieren (geen zin om angsten in de ogen aan te kijken nu :P)

Maar jij!, jij probeert het, en je wilt het wel.. maar het lijkt alsof je het net niet genoeg wilt..

Je moet je zelf echt willen veranderen/uit je schulp kruipen wil je op dit gebied veranderingen zien.
Waz met jou!
pi_132566657
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maar jij!, jij probeert het, en je wilt het wel.. maar het lijkt alsof je het net niet genoeg wilt..

Ik wil het ook wel maar ik durf het niet door te zetten -> angst. Heeft verscheidene redenen maar dat zijn gewoon smoesjes. :')
pi_132566734
Leuk meisje op mijn werk. Ik werkte er pas, maar had het er niet naar mijn zin. Inmiddels een nieuwe baan gevonden en volgende week daar beginnen, dus vandaag laatste werkdag.

ik wilde zo graag haar nummer oid hebben. Echt. Vanmiddag en vanochtend in de pauzes ging ze telkens tegenover mij zitten. In de middag pauze hebben we een hele pauze gepraat over alles en nog wat.

ik dacht; vanavond als ik naar huis ga vertrekken we beide tegelijkertijd, dan kan ik vast wel even gedag zeggen en har nummer vragen. Maar ze was al weg. heb haar de laatste pauze ook niet gezien.

Nu probeer ik heel hopeloos heel Facebook rond te gaan maar ik vind haar maar niet. :(
pi_132566855
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Leuk meisje op mijn werk. Ik werkte er pas, maar had het er niet naar mijn zin. Inmiddels een nieuwe baan gevonden en volgende week daar beginnen, dus vandaag laatste werkdag.

ik wilde zo graag haar nummer oid hebben. Echt. Vanmiddag en vanochtend in de pauzes ging ze telkens tegenover mij zitten. In de middag pauze hebben we een hele pauze gepraat over alles en nog wat.

ik dacht; vanavond als ik naar huis ga vertrekken we beide tegelijkertijd, dan kan ik vast wel even gedag zeggen en har nummer vragen. Maar ze was al weg. heb haar de laatste pauze ook niet gezien.

Nu probeer ik heel hopeloos heel Facebook rond te gaan maar ik vind haar maar niet. :(
Ga anders nog een keer naar je oude werk tijdens de pauze, ga naar haar toe en vraag dan haar nummer :Y
pi_132566963
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Ik wil het ook wel maar ik durf het niet door te zetten -> angst. Heeft verscheidene redenen maar dat zijn gewoon smoesjes. :')
Ik heb precies het zelfde man :P, ik heb me er nu bij neergelegd dat ik toch wat belangrijkere zaken heb aan me hoofd dan een ladies man te worden dus ik accepteer dat ik geen punani krijg de komende tijd :').

Maar als ik jou zie, je bent er toch al mee bezig.. dus waarom niet voor de volle 100% gaan en dan goed erin worden?, hierdoor word je alleen maar gefrustreerd.

Waar ben je eigenlijk bang voor?.
Waz met jou!
pi_132567623
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:

Hoe vaker je dit soort fouten maakt, hoe eerder je denkt van "fuck it" en dan vraag je gewoon contact gegevens ook al doet de "perfecte situatie" zich niet voor. Je kan wel blijven wachten totdat andere mensen er niet bij zijn en dergelijke voordat je contact info vraagt, maar je ziet wat er gebeurd als je op de perfecte situatie wacht. Er is nooit een perfecte situatie.

Als je niet veel meer ervaring opbouwt, dan gebeurd volgende jaar precies weer hetzelfde en maak je weer dezelfde fout. Dit soort dingen moet je flink boos maken op jezelf, en dat is goed.

Dat is bij veel mensen overigens die weinig met vrouwen bezig zijn, ze zeggen dat ze niet actief zijn ermee, en doen ook vrij weinig. Zodra de situaties zich voordoen dan gaat het daardoor ook mis.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132569031
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Waar ben je eigenlijk bang voor?.

Het is meer onzekerheid, ben maar 1.70m en een verlegen / stille jongen en ik maak weinig dingen mee en heb ook weinig te vertellen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 25-10-2013 23:18:10 ]
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 23:29:27 #167
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132569449
Mss wat nieuws op t pad. Morgen weer lekker de kroeg in en k zie wel maar weer.:)
pi_132575019
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoe vaker je dit soort fouten maakt, hoe eerder je denkt van "fuck it" en dan vraag je gewoon contact gegevens ook al doet de "perfecte situatie" zich niet voor. Je kan wel blijven wachten totdat andere mensen er niet bij zijn en dergelijke voordat je contact info vraagt, maar je ziet wat er gebeurd als je op de perfecte situatie wacht. Er is nooit een perfecte situatie.

Als je niet veel meer ervaring opbouwt, dan gebeurd volgende jaar precies weer hetzelfde en maak je weer dezelfde fout. Dit soort dingen moet je flink boos maken op jezelf, en dat is goed.

Dat is bij veel mensen overigens die weinig met vrouwen bezig zijn, ze zeggen dat ze niet actief zijn ermee, en doen ook vrij weinig. Zodra de situaties zich voordoen dan gaat het daardoor ook mis.
DIT, heb al zo vaak gehad dat er een klik was maar ik dacht "okay, zodra wij 2 alleen zijn dan snel nummer vragen en klaar"

Helaas gebeurd het dan altijd dat het meisje onverwachts weg moet, of je gaat met een grote groep mensen en je vraagt het niet omdat er mensen bij zijn!.

Voor iedereen die er aan wilt werken, GTFO of your COMFORT ZONE!. ;)
Waz met jou!
pi_132575100
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Het is meer onzekerheid, ben maar 1.70m en een verlegen / stille jongen en ik maak weinig dingen mee en heb ook weinig te vertellen.

Ik ben 1,75, ik ben ook stil/kijk de kat uit de boom :P maar zodra ik gewend ben aan je, ben ik vaak "die" wilde jongen :').

zoveel verschillen we niet van elkaar vriend.. ik zou zeggen, ga dingen doen!.

Ik ben bijvoorbeeld gaan paintballen, en toen is dat me passie worden (speelde competitief, en wil het weer gaan doen, ben met fitness begonnen, ben me beetje gaan verdiepen in de verschillende keukens van over de wereld en toen met vrienden naar restaurants om alles te proeven, films, naar feestjes gaan waar muziek word gedraaid die jij leuk vind (dan ga je dus los en heb je plezier, dan komen de meiden naar jou toe ;) )

Het moraal van het verhaal is..

Ervaar nieuwe dingen = nieuwe verhalen die je kan vertellen aan meiden = meiden die je interessant vinden = meer confidence in je zelf = succes bij vrouwen.

Maak eens een lijstje op je pc of schrijf het op, WAT wil je aan je zelf veranderen?, dingen die kunnen.. dus niet gaan zeggen.. "ja ik wil 1,85 worden bla bla " :').

Maar.. bijvoorbeeld als je overgewicht hebt en je denkt, okay er mag een beetje af.. FITNESS!.

etc etc.. en probeer dan langzaam die doelen die je hebt opgeschreven te bereiken, maak daarna nog een lijstje met dingen die je DAN weer kan verbeteren aan je zelf enzovoorts :P.

Je zal wel zelf de stap moeten nemen om het op gang te laten komen, op je kamer zitten FOK!ken gaat niet helpen om je social life voor uit te krijgen :).
Waz met jou!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 09:34:47 #170
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132576184
Hey ik ben ook 1,70 :D who cares. Vrouwen zijn vaak net zo groot/kleiner. En anders boeien.
pi_132576556
Een maat van me is zo'n 1.65 en had gisteren een meid van zo'n 1.80. Een meid waarmee ik een klik had gisteren was ook een stuk langer dan ik. Je kunt je kansen niet inschatten op lengte.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_132576603
Gare gasten in een net pak om te showen bij vrouwen, alle players gewoon hunzelf in meer casual kleding en tshirts omdat we toch weten dat het geen invloed heeft op je resultaat. Je hoeft maar 1% gezelliger te zijn en ze kijkt niet eens naar wat je aan hebt. Ze kijkt altijd in je ogen. Al die mensen in pak zaten smerig te loeren wat anderen deden en vrouwen na te kijken totdat ze zich naar voelden. Echt way to go lol. Valt me erg op hoeveel signaal zoekende bitches(gasten) er rondlopen.

[ Bericht 13% gewijzigd door firefly3 op 26-10-2013 10:43:22 ]
pi_132585102
Lengte is idd BS, maar een matig excuus voor je zelf.. wel een aantal keer gehad dat ik aan de praat raakte met een langere meid, gezellig lullen en vervolgens hoor ik "als je langer was he.. :D"

okay :W dacht ik..

vaak gewoon weggelopen omdat als een meid sowieso al denkt, is ze me aandacht niet waard :P, zou ook een shit test kunnen zijn om te kijken hoe ik reageer.. maar houd sowieso niet van dat soort domme spelletjes die vrouwen spelen :P.
Waz met jou!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 17:47:25 #174
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132586725
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lengte is idd BS, maar een matig excuus voor je zelf.. wel een aantal keer gehad dat ik aan de praat raakte met een langere meid, gezellig lullen en vervolgens hoor ik "als je langer was he.. :D"

vaak gewoon weggelopen omdat als een meid sowieso al denkt, is ze me aandacht niet waard :P, zou ook een shit test kunnen zijn om te kijken hoe ik reageer.. maar houd sowieso niet van dat soort domme spelletjes die vrouwen spelen :P.
Ze doet het niet bewust, ze wil gewoon weten of wat er tegenover haar staat ook echt is wat ze ziet.
Volgende keer als je zo een zin hoort gewoon meteen bij haar nek pakken en zoenen, dan weet je vanzelf of ze het meent of niet.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_132586839
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Ze doet het niet bewust, ze wil gewoon weten of wat er tegenover haar staat ook echt is wat ze ziet.
Volgende keer als je zo een zin hoort gewoon meteen bij haar nek pakken en zoenen, dan weet je vanzelf of ze het meent of niet.
_O- dat is wel een heldenactie :P, maar daar heb ik de ballen (nog) niet voor.. de situatie word dan wel ERG awkward als ze je afwijst :P.
Waz met jou!
pi_132587052
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:

Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleet :) twee knappere vrouwen van haar groep vonden het uiteraard wel leuk hoe ik haar zo speels dolde as my little play toy. Alles wat uit haar mond komt zijn mogelijkheden. Je had kunnen zeggen dat de seks idd niet handig zou uitpakken en dat soort random crap :) Als ze bij je blijft staan heeft ze toch al interesse in je , dus het ging goed :)
pi_132587061
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Wat bedoel je hiermee?
pi_132587386
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleet :) twee knappere vrouwen van haar groep vonden het uiteraard wel leuk hoe ik haar zo speels dolde as my little play toy. Alles wat uit haar mond komt zijn mogelijkheden. Je had kunnen zeggen dat de seks idd niet handig zou uitpakken en dat soort random crap :) Als ze bij je blijft staan heeft ze toch al interesse in je , dus het ging goed :)
Dat zijn echt bazen pick up acties! _O-

Hoe lang heb jij moeten "oefenen" voordat je uiteindelijk zo ging reageren op meiden?.

Ik heb namelijk dus dat ik alleen dit soort dingen doe als ik een meid al een lange tijd ken en me dus op me gemak voel. In de club scene of als iemand me aan iemand anders voorstelt dan neem ik alles gewoon serieus wat diegene zegt, tenzij diegene overduidelijk een grappenmaker is.
(heb er vanaf kleins af aan ingestampt gekregen dat je altijd zo zakelijk/serieus mogelijk moet zijn tegen mensen die je net kent.. wat soms handig is bij sollicitaties en mensen die op dat gebied iets voor je kunnen betekent, maar het werkt me heel erg tegen op het gebied van meiden omdat ik vaak te serieus ben :'). )

Dus als een meid zegt oh ik val niet op donkere/kleinere mannen dan reageer ik meestal van oh okay no problem, dan ga ik gewoon weg of dan verander ik me gedrag van het beetje flirten naar gewoon normaal vriendschappelijk wat dus vaak leid tot ongemakkelijke situaties (dat je echt kan merken dat er iets is veranderd).

Heb jij niet een youtubechannel of zo met pick up acties in NL? :P, dat zou namelijk best vet zijn om te zien.
Waz met jou!
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:19:45 #179
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132589269
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 17:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

_O- dat is wel een heldenactie :P, maar daar heb ik de ballen (nog) niet voor.. de situatie word dan wel ERG awkward als ze je afwijst :P.
Dat weet je niet voordat je het probeert. Mocht ze niet willen, dan deal je daar daarna mee. Geen problemen creeeren voordat ze voor je neus staan ;)
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 19:20:18 #180
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_132589283
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee?
Heeft op jou niet zo veel toepassing. Ga gewoon uit en ga met meisjes praten. Je hoeft niet alles te weten om ermee te beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')