Dus jij bent geen leuke jongen?..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik zou denken dat die vriend van jou dan gewoon een leuke jongen is.
Ik heb deze gezien en het is allemaal wel logisch wat hierin wordt verteld m.b.t. regelen van meisjes.
Dit.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 02:56 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom jij het moeilijkste uitkiest om te doen. Internet dating is iets wat je kan doen, maar niet waar je hoop op moet vestigen. Echt tijdverspilling naar mijn mening.
In real life kan je sneller zien wie je aantrekkelijk vind, anderen merken snel of je charming, grappig bent etc. Gooi die computer gewoon uit je raam man! Jij moet je social muscles oefenen in het echt. Je gaat niet trouwen met een scherm en toetsenbord.
Ik kom nooit in contact met meisjes, daarvoor zal ik alleen moeten uitgaan en dat lijkt me best gaar om eerlijk te zijn. Ik moet eerst vrienden maken om mee uit te gaan e.d.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:56 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Dus jij bent geen leuke jongen?..
Luister ik ga je ff soort van motivational speech geven, het is aan jou wat je er mee doet.. maar ik denk dat iedereen het wel met me eens is mits diegene echt pessimistisch is.
Okay, IEDEREEN heeft de potentie om goed met de dames te worden, het draait niet echt om looks (tenzij je echt misvormd bent, zwaar over/ondergewicht hebt of een gekke aandoening en zelfs dan nog kan het).
Het draait om hoe jij je presenteert, hoe gemakkelijk jij je voelt met die meiden en de gevoelens die jij bij haar kan triggeren!.
Je gaat me niet vertellen dat jij NOOIT iemand hebt laten lachen, als je dat zegt lieg je gewoon tegen je zelf.
Het kan allemaal maar je moet gewoon aan je zelf werken!.
Voorbeeld van me zelf het gaat nu dan niet over pick up, maar wel over aan je zelf werken.
Ik was 17, dik, weinig vrienden, enige wat ik deed was xboxen nadat ik van school kwam, trilde in de buurt van meiden, keek mensen nooit aan in hun ogen, en liet mensen over me heen lopen..
Totdat ik besloot dat het genoeg was, ik veranderde drastisch begon wat te praten met meiden in me klas, in de buurt die ik voorheen niet durfde aan te kijken, het was even moeilijk voor mij.. omdat ik me niet meer herkende, ik was die rustige jongen die bang was voor confrontatie en bang om te zeggen waar ik voor stond!..
Anyway long story short, ik ben helemaal veranderd ten opzichte van een paar jaar geleden, ik heb nu een paar vriendinnen gehad (ben nog steeds geen held met meiden hoor.. maar af en toe ontmoet ik er een en dan BAM!), ik doe dingen waarvan ik vroeger zou trillen als een bitch omdat ik bang was voor de mening/acties die iemand tegen mij zou hebben..
Dus als jij nu een doel hebt.. en dat is je wilt meiden versieren voor de lol, voor een relatie, of je wilt gewoon met veel meiden het bed in.. je weet dat je aan je zelf moet werken en als je dat niet doet, blijf je het zelfde..
Dus.. ga je aan je zelf werken, ook al gaat het soms kut zijn om later als je je doel hebt gehaald te denken wat ben ik blij dat ik dit heb bereikt?, OF blijf je nu in je kamer zoals je bent omdat het veiliger voelt om geen actie te ondernemen om je leven te maken zoals je het wilt..
Zeg het maar.
Op straat, in de klas, op het werk, familievrienden, sport, etcquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom nooit in contact met meisjes, daarvoor zal ik alleen moeten uitgaan en dat lijkt me best gaar om eerlijk te zijn. Ik moet eerst vrienden maken om mee uit te gaan e.d.
Jij maakt vrienden op straat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op straat, in de klas, op het werk, familievrienden, sport, etc
Doelde eigenlijk meer op de plekken waar je allemaal meiden kan ontmoeten.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:27 schreef kingtoppie het volgende:
Jij maakt vrienden op straat?
Naja prima
Ja ach..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doelde eigenlijk meer op de plekken waar je allemaal meiden kan ontmoeten.
Ga gewoon dingen doen die je leuk vindt en samen met andere mensen kunt doen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom nooit in contact met meisjes, daarvoor zal ik alleen moeten uitgaan en dat lijkt me best gaar om eerlijk te zijn. Ik moet eerst vrienden maken om mee uit te gaan e.d.
Genoeg gasten die in dezelfde situatie zitten als jij. Iedereen begint waar jij nu staat. Je bent geen special case waarvoor het anders is. Tienduizenden zijn je voorgegaan. Kan je zo doorverwijzen naar een forum waar je gasten kan ontmoeten om mee uit te gaan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Luister dan, je verzint nu smoesjes voor je zelfquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 10:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel maar ik durf het niet door te zetten -> angst. Heeft verscheidene redenen maar dat zijn gewoon smoesjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:04 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Maar jij!, jij probeert het, en je wilt het wel.. maar het lijkt alsof je het net niet genoeg wilt..
Ga anders nog een keer naar je oude werk tijdens de pauze, ga naar haar toe en vraag dan haar nummerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Leuk meisje op mijn werk. Ik werkte er pas, maar had het er niet naar mijn zin. Inmiddels een nieuwe baan gevonden en volgende week daar beginnen, dus vandaag laatste werkdag.
ik wilde zo graag haar nummer oid hebben. Echt. Vanmiddag en vanochtend in de pauzes ging ze telkens tegenover mij zitten. In de middag pauze hebben we een hele pauze gepraat over alles en nog wat.
ik dacht; vanavond als ik naar huis ga vertrekken we beide tegelijkertijd, dan kan ik vast wel even gedag zeggen en har nummer vragen. Maar ze was al weg. heb haar de laatste pauze ook niet gezien.
Nu probeer ik heel hopeloos heel Facebook rond te gaan maar ik vind haar maar niet.
Ik heb precies het zelfde manquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil het ook wel maar ik durf het niet door te zetten -> angst. Heeft verscheidene redenen maar dat zijn gewoon smoesjes.
Hoe vaker je dit soort fouten maakt, hoe eerder je denkt van "fuck it" en dan vraag je gewoon contact gegevens ook al doet de "perfecte situatie" zich niet voor. Je kan wel blijven wachten totdat andere mensen er niet bij zijn en dergelijke voordat je contact info vraagt, maar je ziet wat er gebeurd als je op de perfecte situatie wacht. Er is nooit een perfecte situatie.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:19 schreef Vlaggenroof het volgende:
Leuk meisje op mijn werk. Ik werkte er pas, maar had het er niet naar mijn zin. Inmiddels een nieuwe baan gevonden en volgende week daar beginnen, dus vandaag laatste werkdag.
ik wilde zo graag haar nummer oid hebben. Echt. Vanmiddag en vanochtend in de pauzes ging ze telkens tegenover mij zitten. In de middag pauze hebben we een hele pauze gepraat over alles en nog wat.
ik dacht; vanavond als ik naar huis ga vertrekken we beide tegelijkertijd, dan kan ik vast wel even gedag zeggen en har nummer vragen. Maar ze was al weg. heb haar de laatste pauze ook niet gezien.
Nu probeer ik heel hopeloos heel Facebook rond te gaan maar ik vind haar maar niet.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:23 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Waar ben je eigenlijk bang voor?.
DIT, heb al zo vaak gehad dat er een klik was maar ik dacht "okay, zodra wij 2 alleen zijn dan snel nummer vragen en klaar"quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:38 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoe vaker je dit soort fouten maakt, hoe eerder je denkt van "fuck it" en dan vraag je gewoon contact gegevens ook al doet de "perfecte situatie" zich niet voor. Je kan wel blijven wachten totdat andere mensen er niet bij zijn en dergelijke voordat je contact info vraagt, maar je ziet wat er gebeurd als je op de perfecte situatie wacht. Er is nooit een perfecte situatie.
Als je niet veel meer ervaring opbouwt, dan gebeurd volgende jaar precies weer hetzelfde en maak je weer dezelfde fout. Dit soort dingen moet je flink boos maken op jezelf, en dat is goed.
Dat is bij veel mensen overigens die weinig met vrouwen bezig zijn, ze zeggen dat ze niet actief zijn ermee, en doen ook vrij weinig. Zodra de situaties zich voordoen dan gaat het daardoor ook mis.
Ik ben 1,75, ik ben ook stil/kijk de kat uit de boomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Het is meer onzekerheid, ben maar 1.70m en een verlegen / stille jongen en ik maak weinig dingen mee en heb ook weinig te vertellen.
Ze doet het niet bewust, ze wil gewoon weten of wat er tegenover haar staat ook echt is wat ze ziet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lengte is idd BS, maar een matig excuus voor je zelf.. wel een aantal keer gehad dat ik aan de praat raakte met een langere meid, gezellig lullen en vervolgens hoor ik "als je langer was he.."
okaydacht ik..
vaak gewoon weggelopen omdat als een meid sowieso al denkt, is ze me aandacht niet waard, zou ook een shit test kunnen zijn om te kijken hoe ik reageer.. maar houd sowieso niet van dat soort domme spelletjes die vrouwen spelen
.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Ze doet het niet bewust, ze wil gewoon weten of wat er tegenover haar staat ook echt is wat ze ziet.
Volgende keer als je zo een zin hoort gewoon meteen bij haar nek pakken en zoenen, dan weet je vanzelf of ze het meent of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |