Ik snap echt niet waarom jij het moeilijkste uitkiest om te doen. Internet dating is iets wat je kan doen, maar niet waar je hoop op moet vestigen. Echt tijdverspilling naar mijn mening.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hmm.. ze was een van de weinig die reageerde, heb wel meer dan 100+ benaderd (via site dan).
Er waren ook nog een paar andere waar ik iets van 10-20 berichtjes mee heb uitgewisseld maar het ging nooit over mij.
Dus je hebt geen enkel wetenschappelijk bewijs dat je me kunt laten zien dat op de juiste manier getoetst is. Als het in de praktijk getest is heb ik er best oog naar, maar niet van dit soort gebakkenlucht "Messi vs Ronaldo" wetenschappelijke "onderzoekjes".quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Net als een Jehova getuigen extreem in hun kleine denkwereldje vast zitten. Zit jij vast in eigen denkbeeld en ben je alles wat jij denkt als waarheid gaan zien.
Als jij een onderzoek die wereldwijd onder tienduizenden testpersonen op bijna alle mogelijke manieren getest is onafhankelijk van elkaar met keer op de keer de zelfde uitkomst en zelfs in dit geval al enkele jaren opnieuw getest is weg wuift als onwaar. En daar een "forum / gemeenschap" met de zelfde gedeelde interesse en eindresultaat en grotendeels de "grote" zelfde mensen aanbidden zegt al meer dan genoeg.
Heb wel weer genoeg tegen een plaat geluld. Kusje
Omdat iemand de "wetenschappelijk" label erop plakt geloof je het meteen? Dan ben jij diegene die gelovig is. Ik wil weten hoe ze aan het bewijs komen en hoe ze tot die conclusie tot stand zijn gekomen. Als je een uitspraak doet moet je die ook kunnen onderbouwen. Als je dat niet kan, ben je net zo'n jehova die mee praat met de margriet onderzoekjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:50 schreef Gray het volgende:
Het is alsnog wetenschappelijk, waar het Pua-dogma dat niet is.
Dat gezegd hebbende, ga je geloof maar weer verspreiden in je eigen topic, ff3.
Ik zeg niet dat ik het meteen geloof. Maar wetenschappelijk onderzoek geeft mij meer reden om te geloven dat het van feiten spreekt dan een sekte van horndogs.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:57 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Omdat iemand de "wetenschappelijk" label erop plakt geloof je het meteen? Dan ben jij diegene die gelovig is. Ik wil weten hoe ze aan het bewijs komen en hoe ze tot die conclusie tot stand zijn gekomen. Als je een uitspraak doet moet je die ook kunnen onderbouwen. Als je dat niet kan, ben je net zo'n jehova die mee praat met de margriet onderzoekjes.
Ligt eraan wie het het meest uit geprobeert heeft, van ontmoeten totaan seks/relatie. Ik denk ook dat de focus van het onderzoek meer gericht is op de begin fase en niet op hoe veel seks of relaties uit voortgekomen zijn. Het kan ook zijn dat de pua community het wetenschappelijker heeft aangepakt dan die wetenschapper die gewoon zijn quotum aan papers moet bereiken en maar een popie jopie paper schrijft omdat zijn eigen onderzoek te ingewikkeld voor hem blijkt. Het aantal waarnemingen is zeer belangrijk voor wetenschappelijk onderzoek, wat al eerder verteld is. Ik denk dat de community meer samples heeft verzameld dan wie dan ook, omdat een hoop niets anders doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 09:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het meteen geloof. Maar wetenschappelijk onderzoek geeft mij meer reden om te geloven dat het van feiten spreekt dan een sekte van horndogs.
Ik vind het an sich nogal ongewoon dat een man 1 bedpartner meer heeft gehad dan vrouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Nieuw onderwerp (mss niet juiste forum maar vond het wel leuk om met jullie te delen)
Ik heb een keer gehoord dat een vrouw gemiddeld 7 en een man gemiddeld 8 sexpartners in zijn leven heeft (gehad). Vinden jullie dat veel? Ik vind het op zich aardig wat voor een gemiddelde, omdat je laten we zeggen 30-40 jaar(?) sexueel actief bent, ik zeg maar wat heb werkelijk geen flauw idee. En daarvan zijn de meeste voor velen ook nog in een huwelijk.
Geloven jullie dit?
Dacht eerst ook dat het veel was, maar nu ik er zelf wat beter in wordt realiseer ik me dat als je gewoon goed in je vel zit je zoveel kunt neuken als je wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:52 schreef jelfrikandel het volgende:
Nieuw onderwerp (mss niet juiste forum maar vond het wel leuk om met jullie te delen)
Ik heb een keer gehoord dat een vrouw gemiddeld 7 en een man gemiddeld 8 sexpartners in zijn leven heeft (gehad). Vinden jullie dat veel? Ik vind het op zich aardig wat voor een gemiddelde, omdat je laten we zeggen 30-40 jaar(?) sexueel actief bent, ik zeg maar wat heb werkelijk geen flauw idee. En daarvan zijn de meeste voor velen ook nog in een huwelijk.
Geloven jullie dit?
Je vergeet even dat je er wel moeite voor moet doen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dacht eerst ook dat het veel was, maar nu ik er zelf wat beter in wordt realiseer ik me dat als je gewoon goed in je vel zit je zoveel kunt neuken als je wil.
Ahja dat is natuurlijk wel zo.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:18 schreef Cue_ het volgende:
Ik vind t zelf weinig, maar dat komt vooral doordat ik al tig jaar vrijgezel ben en dan kan t wel hard gaan.
Ja maar dat is dus inclusief alle gelovigen, uitgehuwde, geestelijk gehandicapten en zolderkamer autisten. Alle mensen.quote:
27 en 6 jaar vrijgezel nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:22 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ahja dat is natuurlijk wel zo.
Hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoelang al vrijgezel?
Nouja oke, qua gemiddelde snap ik wel. Genoeg mensen die er 1 of 2 hebben.. of geen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:26 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja maar dat is dus inclusief alle gelovigen, uitgehuwde, geestelijk gehandicapten en zolderkamer autisten. Alle mensen.
Losbandigaard.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja oke, qua gemiddelde snap ik wel. Genoeg mensen die er 1 of 2 hebben.. of geen.
Voor mezelf vind ik t weinig
Kieskeuriger wellicht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
raar dat mannen meer hebben
vrouwen kunnen veel makkelijker seks hebben
ze hoeven er niks voor te doen
De lekkere wijven jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
Een vrouw kan makkelijker seks krijgen, maar ehh, met wie dan ook weer? Oja een man.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:40 schreef Dimachaerus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |