Een vrouw kan toch meerdere mannen tegelijk handelen terwijl de man bij die ene blijft haken bij wijze van.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een vrouw kan makkelijker seks krijgen, maar ehh, met wie dan ook weer? Oja een man.![]()
Ik weet ff niet of je aan het trollen was daar hoorKvind het geen brilliante fout namelijk.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Een vrouw kan toch meerdere mannen tegelijk handelen terwijl de man bij die ene blijft haken bij wijze van.
Jaaa, maar hun teller blijft op 1 haken terwijl meisje er 5 op de teller heeft staan, snappie.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm zelfs dan gaat het niet op.
5 nieuwe mannen hebben dan alle 5 ook een nieuw meisje.
Dus?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Jaaa, maar hun teller blijft op 1 haken terwijl meisje er 5 op de teller heeft staan, snappie.
Ja, dan ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik heb het over 1 enkele vrouw die 5 mannen bezigt.
En die 5 mannen elk 1 meisje, die enkele vrouw dus.
Hehe, ik bekeek het vanuit een ander perspectief, per individu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja, dan ook.![]()
5x geneukt, 5 nieuwe sekspartners erbij voor de vrouwelijke populatie en 5 voor de mannelijke.
Fixedquote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hehe, ik bekeek het vanuit een ander perspectief, per individu.
1 meisje 5 sekspartners (+5)
5 mannen waarvan elk 1 sekspartner (+1 * 5 = +5)
Ja maar daar ging het niet over he.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hehe, ik bekeek het vanuit een ander perspectief, per individu.
1 meisje 5 sekspartners (+5)
5 mannen waarvan elk 1 sekspartner (+1)
Omdat het om 5 mannen gaat? Waarom tel je 5 mannen als 1 man?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar die man krijgt toch maar 1 sekspartner erbij... hoezo +5 dan
Ehm....en de 2 andere vrouwen neuken dus niemand, dus nog +0 en +0 voor de vrouwen erbij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:20 schreef Dimachaerus het volgende:
roos neukt kees / henk / woensel (+3)
kees neukt roos (+1)
henk neukt roos (+1)
woensel neukt roos (+1)
De homo's neuken gewoon verrekte veel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm....en de 2 andere vrouwen neuken dus niemand, dus nog +0 en +0 voor de vrouwen erbij.
Simpele wiskunde, mijn jong!
Ik heb het alleen over roos, dus geen 2 andere vrouwen.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm....en de 2 andere vrouwen neuken dus niemand, dus nog +0 en +0 voor de vrouwen erbij.
Simpele wiskunde, mijn jong!
Neuken veel mannen prostituees dan?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De homo's neuken gewoon verrekte veel.![]()
Maar ik denk meer dat ze procentueel weinig prostituees hebben meegeteld in het onderzoek.
Of dat mannen simpelweg gewoon liegen kan ook.
Gaat er niet om of er veel mannen prostituees neuken, maar ik denk dat de gemiddelde hoerenloper vaker dan 1x gaat en meer dan 1 meisje neukt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over roos, dus geen 2 andere vrouwen.
[..]
Neuken veel mannen prostituees dan?
Nee nog niet. Ik geloof ook niet zo in PUA.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
ik ken redelijk veel vrienden, die waarschijnlijk meer neuken dan meiden hoor.. het lijkt alsof je hier een soort excuus verzint omdat jij geen pussy krijgt (wat overigens niet uitmaakt).
Heb je nou al dat PUA topic gecheckt, Dimachaerus?
Wat geloof je er niet aan dan?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee nog niet. Ik geloof ook niet zo in PUA.
Oh jawel dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat geloof je er niet aan dan?
Dat als je veel vrouwen aanspreekt en praatjes mee maakt en nummers vraagt en op dates gaat en tijd in ze investeert dat je dan geen succes hebt?
Dan ben jij verkeerd geinformeerd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh jawel dat geloof ik wel.
Maar al die trucjes, pick-up lines e.d.
Komt gewoon neer op zelfvertrouwen en een leidende rol spelen.
hun gebruiken geen pick-up lines.. ik zou zeggen kijk maar op youtube wat dingen van Real social dynamics.. het is echt belachelijk hoe die gasten meiden oppikken (je zal vooral filmpjes zien uitleg over waarom/en hoe mensen bepaalde dingen doen), je kan ook infield footage checkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh jawel dat geloof ik wel.
Maar al die trucjes, pick-up lines e.d.
Komt gewoon neer op zelfvertrouwen en een leidende rol spelen.
Dat kan wel hoor, mits je bovengemiddeld aantrekkelijk bent.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Beetje jammer soms dat je als man niet wat afwachtender kunt spelen.
Ik zou denken dat die vriend van jou dan gewoon een leuke jongen is.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hun gebruiken geen pick-up lines.. ik zou zeggen kijk maar op youtube wat dingen van Real social dynamics.. het is echt belachelijk hoe die gasten meiden oppikken (je zal vooral filmpjes zien uitleg over waarom/en hoe mensen bepaalde dingen doen), je kan ook infield footage checken.
Een vriend van mij is in de pick up scene, en hij gebruikt geen lines of tricks.. die man heeft nog nooit zoveel meiden gehad in zijn leven, hij is zelfs op een punt dat hij meiden afwijst omdat ze hem echt lastig vallen om weer met hem naar bed te gaan.. JA zo goed is hij geworden..
Krijg wel de indruk dat het voornamelijke gedrag bestaat uit: Een gesprekje openen, interesse tonen.... Zelfverzekerd zijn en eigenlijk een hoop in de banen ''leiden''quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 00:37 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hun gebruiken geen pick-up lines.. ik zou zeggen kijk maar op youtube wat dingen van Real social dynamics.. het is echt belachelijk hoe die gasten meiden oppikken (je zal vooral filmpjes zien uitleg over waarom/en hoe mensen bepaalde dingen doen), je kan ook infield footage checken.
Een vriend van mij is in de pick up scene, en hij gebruikt geen lines of tricks.. die man heeft nog nooit zoveel meiden gehad in zijn leven, hij is zelfs op een punt dat hij meiden afwijst omdat ze hem echt lastig vallen om weer met hem naar bed te gaan.. JA zo goed is hij geworden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |