Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 16:50 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Lengte is idd BS, maar een matig excuus voor je zelf.. wel een aantal keer gehad dat ik aan de praat raakte met een langere meid, gezellig lullen en vervolgens hoor ik "als je langer was he.."
okaydacht ik..
vaak gewoon weggelopen omdat als een meid sowieso al denkt, is ze me aandacht niet waard, zou ook een shit test kunnen zijn om te kijken hoe ik reageer.. maar houd sowieso niet van dat soort domme spelletjes die vrouwen spelen
.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Ze doet het niet bewust, ze wil gewoon weten of wat er tegenover haar staat ook echt is wat ze ziet.
Dat zijn echt bazen pick up acties!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik had van de week dat een meid een hard spelletje begon te spelen en tegen haar vriendengroep ging vertellen dat ik raar deed enzo. Ik dus mijn tong uitsteken naar haar, haar haren door de war doen alsof het mijn zusje was en haar vriendin naar me toe trekken en zeggen dat ze haar niet moet geloven en raar is. Heel die vriendengroep stond aan "mijn kant" en keken haar aan alsof ze een try hard was. Niemand geloofde haar en de drama was compleettwee knappere vrouwen van haar groep vonden het uiteraard wel leuk hoe ik haar zo speels dolde as my little play toy. Alles wat uit haar mond komt zijn mogelijkheden. Je had kunnen zeggen dat de seks idd niet handig zou uitpakken en dat soort random crap
Als ze bij je blijft staan heeft ze toch al interesse in je , dus het ging goed
Dat weet je niet voordat je het probeert. Mocht ze niet willen, dan deal je daar daarna mee. Geen problemen creeeren voordat ze voor je neus staanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 17:52 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]dat is wel een heldenactie
, maar daar heb ik de ballen (nog) niet voor.. de situatie word dan wel ERG awkward als ze je afwijst
.
Heeft op jou niet zo veel toepassing. Ga gewoon uit en ga met meisjes praten. Je hoeft niet alles te weten om ermee te beginnen.quote:
Nee dat is waar, maar aan de andere kant heb je ook niet echt signalen gekregen dat ze het wel wiltquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat weet je niet voordat je het probeert. Mocht ze niet willen, dan deal je daar daarna mee. Geen problemen creeeren voordat ze voor je neus staan
Opener van de dag, "ik ben mijn portemonnee kwijt, mag ik die van jou lenen?"quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:12 schreef kingtoppie het volgende:
Ik ben mijn portomonnee kwijt![]()
(zo wordt het nooit wat met versieren)
Hmm...quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:29 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Opener van de dag, "ik ben mijn portemonnee kwijt, mag ik die van jou lenen?"
Probeer daarmee een gesprek aan te knopen en vertel mij hoe het ging.
ik geloof in jequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
If i go out, I will, I promise.
Afwijzing hoort erbij. Meisjes die je aanspreekt hebben zo een beperkt beeld van je, dat ze onmogelijk gegrond kunnen zeggen dat je een slecht persoon ben. Waarom zou je je er iets van aantrekken?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 19:26 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar aan de andere kant heb je ook niet echt signalen gekregen dat ze het wel wilt. (misschien zou ik er niet echt op moeten wachten)
Ik vind (of misschien is het mijn verkeerde mindset of niet alpha genoeg of zo)
dat ik altijd echt wacht totdat het overduidelijk is, dus gewoon bij het afscheid nemen staat ze voor me, ik ben dronken heb schijt en merk dat ze wilt zoenen dan pas doe ik het.
Heb namelijk al een keer gehad dat ik met een meid had afgesproken thuis, gezellig, ik wou haar zoenen en ze duwde me van haar af.. nou dat gevoel dat ik toen kreeg he?!![]()
![]()
, ik was nog nooit afgewezen op zo een manier.. ik voelde echt alsof ik door de grond zakte, kreeg het warm van de schaamte, en ik stond echt op het punt om op te staan en zeggen "ja ik moet weg" zo erg vind ik afgewezen worden
....
paar minuten later sprong ze wel op me en werd het leuk, maar ik bedoel als ze dat niet had gedaan bleef ik met dat gevoel zitten...
![]()
Eigenlijk is de beste openingszin altijd "hey mijn naam is (vul eigen naam in) *steek je hand uit, stevige handdrukquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet hoor, maar tis een hele goede openingszin
Als jij je best doet kun je toch prima lullen denk ik?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Eigenlijk is de beste openingszin altijd "hey mijn naam is (vul eigen naam in) *steek je hand uit, stevige handdruk* je zag er leuk uit dus ik dacht jou wil ik wel leren kennen"
Zo ben ik vaker in gesprek geraakt maar viel het al gauw dood omdat ik niet echt goed kan lullen als ik nuchter ben.
ik heb wingman ervaring
pff ja en neequote:Op zaterdag 26 oktober 2013 21:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij je best doet kun je toch prima lullen denk ik?Waarom zou dat niet lukken als je nuchter bent?
Tis puur dopamine wat dat doet, je hebt het zo naar je zin.. Als ik mij enorm goed voel ben ik ook zo extravert als de tifus, komt dat liefdes gevoel van xtc ook nog eens bij kijken waardoor je in principe alle signalen die aantrekkingskracht laten merken opmerkt omdat je daar enorm op gefocust bent op die momenten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:01 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
pff ja en nee, ik heb bij veel dingen me babbeltje klaar staan (sollicitaties, random dingen die zich voordoen) en dat soort dingen gaan altijd goed.
Maar bij vrouwen kan ik dat niet, ik kan alleen versieren als ze bij mij op school zitten of op werk dan ligt de nadruk namelijk niet echt op het versieren, maar dan zijn we bezig met werk/school en maak ik gewoon grappen zonder de intentie te hebben om ze te versieren, en voordat ik het weet is er een klik en dan gaat het vanzelf.
OF, als ik een wingman ben, dan leid iemand anders het gesprek en dan na een tijdje kom ik in die babbel modus en dan kan ik het wel.. maar echt 1 op 1 is een no go..
Met alcohol is het al een stuk simpeler maar met xtc is het alsof ik een soort "god" mode heb..
echt no joke.. daarom ben ik bang om verslaafd te worden daar aan...
Het is letterlijk, ik loop door een club te spacen, voel me zooo lekker.. ik zie een meid kijken, ik stap op haar af, zeg hoi, zij zegt hoi terug, pak haar druk er tegen me aan en ga diep zoenen en loop weg omdat ik gewoon zwaar aan het spacen ben, regel veel nummers, leuke gesprekken allestotdat het is uitgewerkt
dan zijn me "super powers" weg
.
Ja dat weet ik!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis puur dopamine wat dat doet, je hebt het zo naar je zin.. Als ik mij enorm goed voel ben ik ook zo extravert als de tifus, komt dat liefdes gevoel van xtc ook nog eens bij kijken waardoor je in principe alle signalen die aantrekkingskracht laten merken opmerkt omdat je daar enorm op gefocust bent op die momenten.
Of je beter gesprekstof hebt betwijfel ik, maar je bent in ieder geval een stuk enthousiaster op die momenten wat het natuurlijk ook leuker maakt om met een persoon te praten.
Maarr dat kun je best pogen nuchter ook te doen.
Hoezo teleurstellingen in jezelf dan? Wat ging er mis.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ja dat weet ik!
ja heb ook van me dagen dat als alles goed gaat ik echt merk dat vrouwen dat merken..
eigenlijk ben ik als ik aan de xtc zit juist NIET gefocused met die signalen op te merken, maar gewoon aan het feesten, en dan kijk ik soms even om me heen zie ik een meisje, en dan is het alsof ik op automatische piloot sta, loop er op af doe me ding no problem.
Ja nuchter geprobeerd, maar dat eindigt vaak met diepe teleurstellingen in me zelf.. helemaal als ik met die groep vrienden ben en het hun wel lukt, dan ga je soms nog wel eens aan je zelf twijfelen en zo
.
Voorbeeldquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoezo teleurstellingen in jezelf dan? Wat ging er mis.
Keb de indruk dat de enige fout die je kunt maken is niet op iemand afstappen, maar soms heb je daar gewoon echt de stemming / fut niet voor.
Ohhhmmmquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Voorbeeld.
Was in de kroeg met 2 vrienden, gezellig, een van hun ziet wat meiden (dat is dus die PUA vriend), enhaalt ze erbij.
nja gewoon gezellig lullen en zono problem maar opgegeven moment hebben hun allebei een meisje voor de avond
, en dan gaan ze allemaal van "ey ze kijkt naar je ga der op af lul" ik proberen gaat het mis
, word je steeds chagerijniger
.. op een gegeven moment krijg je dit soort dingen te horen van die meiden "awwh komt wel goed" "je bent knap en breed komt vat wel een meisje voor jou" "had niet verwacht dat je verlegen zou zijn bij meiden?" "nja we vinden wel een meisje voor je hoor!"
Van dat soort opmerkingen waarin je merkt dat ze een soort van medelijden met je hebben omdat je zwaar aan het falen bent, op een gegeven moment heb je natuurlijk nergens zin in en zitten hun voor je neus helemaal elkaar van top tot teen af te lebberen terwijl jij een beetje aan het appen bent en nadenken of je gaat gamen als je thuis komt of fappen.
Bij het afscheid nemen is het al helemaal klote, omdat ik na een tijdje dus alleen naar stelletjes zit te kijken en vind het allemaal chill voor ze daar niet van, maar dan zeg ik ey ik ga er vandoor jongens en dan is het van "nee, nee we laten je niet gaan man dan gaan we ook weg!" alsof ik ze aan het cockblocken ben
.. en dan zo een 10 minuten durende gesprek van "als je wilt dat ik met je mee ga dan skip ik dat meisje wel hoor!" waarop ik altijd zeg en dat meen ik ook "nee man, ga lekker met die chick mee have fun en vertel me morgen maar hoe het was!
".
Onderweg naar huis toch altijd denken van "Waarom kan ik niet een meisje scoren?, ben ik nou toch echt zo een fail met vrouwen?", het meeste frustrerende is nog dat ik vroeger dacht dat als ik breed zou zijn ik meer zou scoren.. (nu is fitness gewoon een lifestyle geworden en niet meer om meiden te impressen maar goed).
Tegenwoordig ben ik nu een van de bredere van mijn vrienden groep en krijg ik daar vaak complimenten voor.. maar nog steeds 99% van de keren dat ik uitga altijd die ene jongen die alleen naar huis gaat..
And we have a winner!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ohhhmmm
Klink als ik.
Waarschijnlijk spreek je helemaal niet zoveel vrouwen aan en heb je er helemaal niet zoveel zin in op dat specifieke moment, en toch voel je je er kut onder omdat er iets structureels aan de hand zit wat dieper zit.
/ gokje.
Ik heb gewoon een negatief beeld / te weinig optimisme om moeite te gaan doen voor dames.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
And we have a winner!![]()
Nee ik spreek zelf ook helemaal geen vrouwen zomaar aan, alleen als ik met vrienden ben en in een gezellig bui ben.. dus veel grappen en zo en er loopt ineens een meid naast me dan spontaan lachen en zo grappen maken praten..
en idd zodra mensen me een beetje gaan forceren of zo uit medelijden voorstellen aan een vriendin in de hoop dat het klikt, dan heb ik er totaal geen zin in en ga ik me zelf soms saboteren door vet droog te doen of geen interesse te tonen omdat het echt geforceerd is..
heb jij dan al eens lopen analyseren wat jou probleem zou kunnen zijn?
Ik snap je helemaal manquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een negatief beeld / te weinig optimisme om moeite te gaan doen voor dames.
En tegelijkertijd wil ik wel eens wat liefde oid, maargoed, die combi is killing.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:49 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal man, en dan soms heb je van die dagen dat je ineens on fire bent..
Wat helemaal killing is voor mij, is dat ik altijd echt master advies geef aan vrienden om meiden te versieren..
ik weet wat er gedaan moet worden, geef goeie antwoorden, duw ze in de goede richting en door mij krijgen ze vriendinnen, duiken ze het bed in etc etc..
terwijl hun de nacht met een zoen van dat meisje afsluiten, sluit ik mijn nacht af door me Xbox uit te zetten..
Vroeger was ik zeer dik (woog 100 kilo en was 1,50quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar waar komt jouw negativiteit vandaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |