Neequote:
Oeh, zien er goed uit! Die staan ook nog op mijn to-do lijstje.quote:Op maandag 6 januari 2014 17:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Half blondie, half brownie
RECEPT!!!!quote:Op zondag 5 januari 2014 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dit topic ontdek ik nu voor het eerst![]()
De opmaak is om te janken, maar geeft wel een goed beeld van mijn baksels.
Zelfgemaakte beef jerky
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Pitjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bagels gebakken.
[ link | afbeelding ]
Op aanwijzing van dit Youtubefilmpje gemaaktquote:
oeh lekkerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 10:45 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bagels gebakken.
[ link | afbeelding ]
Neehoor, eigenlijk precies hetzelfde als normale broodjes. Alleen kook je ze een paar minuutjes voordat je ze bakt.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:28 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
oeh lekkerwas het nog moeilijk te maken?
Oh myyyyyyyy.....quote:Op zondag 5 januari 2014 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[ link | afbeelding ]
Chocoladetulband met witte chocoladesaus
En dit is dus lekker eten wat er lekker uit ziet.quote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef n0a het volgende:
Hier nog een burger met zelfgemaakte broodjes:
[ afbeelding ]
Heel toevallig die aflevering recent gezien.quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef etiket het volgende:
Na een oude 'Heroes'-aflevering eens geprobeerd om tomaatroosjes te maken...
Wat vinden jullie van het resultaat?
[ http://img839.imageshack.us/img839/8532/nr5m.jpg (copy/paste deze link) ]
(edit: waarom zie ik hier het prentje niet?)
Hier zie je hoe het moet (echt supergemakkelijk!):
Mooie broodjes! Recept?quote:Op maandag 6 januari 2014 17:03 schreef Redcoon het volgende:
Het was weer eens tijd voor hamburgers!
Gehakt gedraaid van runderriblap
[ afbeelding ]
Broodjes gebakken
[ afbeelding ]
Klaar voor de start...
[ afbeelding ]
Eindresultaat
(saus helaas te dun, achja dat mocht niet deren!)
[ afbeelding ]
Die van mij heb ik op oudjaarsdag gemaakt. Had de dag ervoor net mijn nieuwe fornuis binnen \o/.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef RobinOok het volgende:
Zit iedereen hier elkaar nou aan te steken met die hamburgers of is het toeval? :-)
Ziet er heerlijk uitquote:Op woensdag 8 januari 2014 13:15 schreef n0a het volgende:
Hier nog een burger met zelfgemaakte broodjes:
[ afbeelding ]
Ik vind ze erg leuk en goed geluktquote:Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef etiket het volgende:
Toeval, zal wel aan het weer liggen ofzoquote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef RobinOok het volgende:
Zit iedereen hier elkaar nou aan te steken met die hamburgers of is het toeval? :-)
Het recept kan je hier vinden, succes!quote:
Die zijn hier vandaag ook weer uit de oven!quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Het recept kan je hier vinden, succes!
http://www.broodbakshop.nl/blog/recepten/hamburgerbroodjes/
Grappig. Die zijn ook van Levine, maar ander recept. Die wat ik deed leken wat handiger qua hoeveelheden.quote:Op donderdag 9 januari 2014 16:20 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Het recept kan je hier vinden, succes!
http://www.broodbakshop.nl/blog/recepten/hamburgerbroodjes/
En ook echt een paar posts na de post waarin staat dat imageshack niet werktquote:Op donderdag 9 januari 2014 17:53 schreef regnavetto het volgende:
Rijst, Keema Matar en eigen naanbrood!
[ http://img844.imageshack.us/img844/1475/0hqi.jpg (copy/paste deze link) ]
edit: waarom werken de img tags niet?
edit 2:
zo dan:
[ afbeelding ]
Gemist :pquote:Op donderdag 9 januari 2014 22:01 schreef Nezhi het volgende:
[..]
En ook echt een paar posts na de post waarin staat dat imageshack niet werkt
Ik denk dat veel thuisbakkers recepten van Levine gebruiken. Kleine wereld.quote:Op donderdag 9 januari 2014 19:56 schreef n0a het volgende:
[..]
Grappig. Die zijn ook van Levine, maar ander recept. Die wat ik deed leken wat handiger qua hoeveelheden.
Ja, nou moest ik ook.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:52 schreef RobinOok het volgende:
24 Kitchen-recept toevallig?quote:
Ik vind het wel lief hoor!quote:Op donderdag 9 januari 2014 11:00 schreef etiket het volgende:
Haha yes! Ik bak echt praktisch nooit, vond dat daar wat verandering in mocht komen. Heb dat Rudolph boek gekregen dus vandaar het receptquote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:07 schreef minilot het volgende:
[..]
24 Kitchen-recept toevallig?
Is in elk geval een heel erg lekkere taart. Nooit zelf gemaakt, maar wel eens gegeten. Peer en frangipane:
Mooie vorm ook! Ik had helemala geen moeite gedaan ze plat te maken. Cool.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 19:05 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja, nou moest ik ook.![]()
Net uit de oven..
[ afbeelding ]
..en dat worden straks dubbele cheeseburgers.![]()
(Broodjes zijn volgens het recept dat een paar posts hierboven gelinkt staat)
Yup, dat eet namelijk veel handiger met een hamburger. Vinnik.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:02 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Mooie vorm ook! Ik had helemala geen moeite gedaan ze plat te maken. Cool.
Oe, daar willen we het eindresultaat natuurlijk ook van zien Robin!quote:
dan ook metalen stokjes gebruiken.quote:Op zondag 12 januari 2014 14:48 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Varkensschouder
Varkensschouder, nachtje gepekeld in mengsel van suiker, zout en water.
Staat nu in de oven. Vanavond eten, op zijn Koreaans.
quote:Op zondag 12 januari 2014 15:37 schreef minilot het volgende:
Niet mooi op de foto gezet, maar wél erg lekker:
Maan porrial (hertenvlees en kokos) en mattar paneer (erwtjes en kaas), allebei uit dit kookboek
[ afbeelding ]
& naanbrood naar eigen recept, ingekwast met ghee.
vergeten, maar het was ook niet helemaal gelukt (deed maar wat met het deeg, op het oog). wel kunnen eten, dat wel. volgende x beter.quote:Op maandag 23 december 2013 13:01 schreef Bortecinem het volgende:
Dank je wel!
@Deeltjesversneller, succes en post het resultaat hier!
ziet er goed uitquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef minilot het volgende:
Over RobinOok gesproken, ik maakte vanavond dit en dit:
[ afbeelding ]
(Het is steeds te donker buiten en ik heb 's avonds momenteel teveel honger vol goede foto's, maar het zij zo.
Het wordt vanzelf weer lente.)
Fack dat ziet er lekker uitquote:Op maandag 13 januari 2014 20:52 schreef minilot het volgende:
Over RobinOok gesproken, ik maakte vanavond dit en dit:
[ afbeelding ]
(Het is steeds te donker buiten en ik heb 's avonds momenteel teveel honger vol goede foto's, maar het zij zo.
Het wordt vanzelf weer lente.)
quote:Op zondag 12 januari 2014 16:32 schreef Nezhi het volgende:
[..]ziet er lekker uit!
Ben benieuwd naar het resultaat RobinOok!
O, echt? Was het een recept uit het Momofuku-kookboek toevallig?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:47 schreef RobinOok het volgende:
Bo Ssam
Vond het een beetje tegenvallen. Beetje saai.
Nee, nieuw Koreaans Kookboek. Binnenkort een recensie/beschrijving.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:50 schreef minilot het volgende:
[..]
O, echt? Was het een recept uit het Momofuku-kookboek toevallig?
Oe, jammer dat uit een kakelvers kookboek dan je bo ssäm tegenviel, want dat kan juist zo lekker zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 08:55 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Nee, nieuw Koreaans Kookboek. Binnenkort een recensie/beschrijving.
Koreaans koken in 3 stappen. Of zoiets.....
Vertaald uit het frans.
Zo dies mooi! Goed gelukt zeg. Soepje erbij en smullen maarquote:Op woensdag 15 januari 2014 17:08 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Focaccia met ui, oude kaas en rozemarijn.
Ik heb een cheap ass standmixer om te kneden. Echt heel fijn voor deeg.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:42 schreef minilot het volgende:
Oeeee, focaccia. Wel heel slap deeg altijd, ik vind dat moeilijk kneden. Knap dus!![]()
Ik bakte ook brood vanmorgen, te weten witte puntjes met griesmeel:
[ afbeelding ]
Hoe ze smaken weet ik niet, want ze zijn door andere lui opgegeten.
quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met golfer een banaan-chocoladecake gemaakt met een ganache van pure chocolade eroverheen
Ja, nu wil ik dit opeten.quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Samen met golfer een banaan-chocoladecake gemaakt met een ganache van pure chocolade eroverheen
quote:Op zondag 19 januari 2014 22:16 schreef RobinOok het volgende:
Vorige week maakte mijn lief een grote bak kimchi, maar ja, wat moet je ermee?
Kimchi pannenkoeken bakken natuurlijk!![]()
[ link | afbeelding ]
Kimchi jeon
Hmmmm heerlijk!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 09:33 schreef minilot het volgende:
Gisterenavond laat: chirashizushi
[ afbeelding ]
Wauw! Zo die moet ik eens maken, heb je een recept?quote:Op zondag 19 januari 2014 16:43 schreef Bluezz het volgende:
[ afbeelding ]
Zohee, die zijn voor een eerste keer wel héél erg goed gelukt! Prachtig!quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste zelfgemaakte soesjes.
Tnxquote:Op vrijdag 31 januari 2014 08:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Zohee, die zijn voor een eerste keer wel héél erg goed gelukt! Prachtig!
Wij keken er wel wat anders bij hoorquote:Op woensdag 22 januari 2014 10:04 schreef Redcoon het volgende:
Wauw! Zo die moet ik eens maken, heb je een recept?
Doet me trouwens heel erg denken aan die chocoladetaart scene in de verfilming van Matilda!
[ afbeelding ]
Soesjesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef n0a het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn eerste zelfgemaakte soesjes.
Klinkt goed, en een fijn simpel recept. (Al had ik er wat macadamia's doorheen gedaan omdat dat zo lekker is met witte chocolade..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
Ik maakte blondies. Omnomnom.
[ afbeelding ]
Inderdaad lunch, maar ik denk niet dat ik de rest van de dag nog wat hoefquote:Op zondag 2 februari 2014 15:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Toppie lunch Mini! (als het je lunch is)
Bij pasta (en rijst) mis ik alleen toch gauw een saus, pesto of olie wat alles bindt en waardoor het smeuïg wordt.
Ah altijd lekker!quote:Op zondag 2 februari 2014 15:32 schreef minilot het volgende:
[..]
Inderdaad lunch, maar ik denk niet dat ik de rest van de dag nog wat hoefIn het pastagerecht zit trouwens aardig wat olie en ik ben van het recept afgeweken door er aan het einde een flinke kluit boter doorheen te roeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |