Ja, was zeker even schrikken en ik ben al lekker stijf. Jammer, want ik wilde deze week eik nog 2 keer zwemmen, 1 keer hardlopen en een keer fietsen. Ik denk dus dat dit er een beetje doorheen gaat schieten, zwemmen gaat vanavond zeker niet lukken. Verder zien we wel hoe ver we komen. Ik hoop na het weekend weer herstelt te zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:43 schreef Tommeke het volgende:
Wow, das ff schrikken Superweber! Gelukkig valt het mee. Al stijf aan het worden?
@Kaas, mooie retro look die bandjes! Die Tomassini is echt wel p0rn!
-17 graden is idd mooi! Ik heb nu -8 ook op m'n Trek. Lijkt aardig horizontaal
Je hebt gelijk en daarom ben ik ook blijven liggenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsjah, misschien was het overdreven, maar je zal je rug maar breken en weer opstaan en zodoende nooit meer kunnen lopen. Dan maar even checken.
Hopelijk komt het allemaal goed
Doet warm water dan je spieren niet goed?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, was zeker even schrikken en ik ben al lekker stijf. Jammer, want ik wilde deze week eik nog 2 keer zwemmen, 1 keer hardlopen en een keer fietsen. Ik denk dus dat dit er een beetje doorheen gaat schieten, zwemmen gaat vanavond zeker niet lukken. Verder zien we wel hoe ver we komen. Ik hoop na het weekend weer herstelt te zijn.
[..]
Je hebt gelijk en daarom ben ik ook blijven liggen
Geen idee, ik ben nog aan het werk en zodra ik al het noodzakelijke af heb ga ik naar huis. Volgens mij hangt het een beetje van de oorzaak af wat het beste is, dus ik zal er straks nog even naar kijken. Ik denk dat het al wat laat is daarvoor, omdat het vanmorgen al gebeurd is. Waarschijnlijk heb ik gewoon een weekend spierpijn en daarna is het weer over...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doet warm water dan je spieren niet goed?
dat was het voornaamste wat mij opviel, zowiezo waarom schijfremmen? Velgremmen werken bij tot nu toe prima, en dat wil wat zeggen qua gewicht heuvelaf.quote:De afmontage heeft totaal geen evenwicht, wel Tubus en schijfremmen maar dan ook Sora. Zou ik helemaal anders doen.
Ga je dan naar de fabriek om je te laten meten, en na een tijd sturen ze het frame op?quote:En als ik het toch zelf doe, dan bestel ik gewoon een stalen randonneursframe op maat bij Bob Jackson.
Sterkte ouwe reus!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:58 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ja, was zeker even schrikken en ik ben al lekker stijf. Jammer, want ik wilde deze week eik nog 2 keer zwemmen, 1 keer hardlopen en een keer fietsen. Ik denk dus dat dit er een beetje doorheen gaat schieten, zwemmen gaat vanavond zeker niet lukken. Verder zien we wel hoe ver we komen. Ik hoop na het weekend weer herstelt te zijn.
[..]
Je hebt gelijk en daarom ben ik ook blijven liggen
En? Alles uitgekeerd? Of kan je nu een nieuwe stationsfiets voor een tientje kopen?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:28 schreef Yankee het volgende:
[..]
Sterkte ouwe reus!
Ik heb vandaag eindelijk een brief van de verzekering nav mijn valpartij in augustus
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En? Alles uitgekeerd? Of kan je nu een nieuwe stationsfiets voor een tientje kopen?
Uiteindelijk niet gelukkigquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:47 schreef kanovinnie het volgende:
Ben je er dan veel op ingeschoten? iig fijn dat je een (groot?) gedeelte terug krijgt.
Zag het op Facebook! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:08 schreef Freddeh het volgende:
Nieuwe baan, nieuwe kansen. Per 1 november begin ik bij m'n nieuwe werkgever in Meppel. Omgerekend zo'n 35km van huis. Ik ruik fietsafstanden!
Ja alleen das een hoop gedoe en een stickers is wel lekker makkelijk en ook goed te vervangen. Ik knal 'm strakkies toch tegen een paal.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Achteraf bedenk ik me nu, kon je niet een soort mal van de tekst maken en daar dan overheen spuiten zodat het er niet als een sticker uitziet maar net of het er op hoort.
Snap je wat ik bedoel?
Ik vind het mooi hoor, ook op sloping frames.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:56 schreef Patroon het volgende:
-17 is alleen mooi op klassieke frames. Niet op slooping frames.
[ afbeelding ]
Die wielen zijn van Marchisio en die zagen er wel aardig uit hoor. Ik had er ook ander zadel opgezet. Toch wel een vet frame, de kleurstelling was wel wauw, dat geel knalde er echt uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:52 schreef the_critic het volgende:
[..]
zelfde jammer telt ook voor de zadelpen, zadel (want geen selle san marco rolls) en die fabriekswielen. Had gewoon setje handgevlochten moeten zijn.
Wel weer een + voor de klassieke drinkbusIk mis alleen nog klassieke look pedalen (of toeclips
)
Netjes, dit is jouw winterfietsje toch geloof ik? Wat zit er op? 2x9?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
M'n Raleigh is bijna klaar.
[ afbeelding ]
Alleen nog andere wielen met die Lugano's die die kaasplankje d'r ook op heeft. En tzt de Tiagra shifter vervangen door een Ultegra.
Mooi frame. Maar er hoort eigenlijk een klassieke alu pen op te zitten.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vond het blauw ook wel mooi, maar 't was een beetje die Pina styling van 10 jaar geleden.
@Tommeke: idd luganos. Balen van je pols.
Ik was net even bij de FM hier op Zuid; wielerstudio. Ik moest nog een stuurlintje hebben.
Mooi fietsje gezien.![]()
[ afbeelding ]
Jammer vd witte stem en stuur, jammer teveel spacers en geen -17 graden pen.
Thnxquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:23 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Netjes, dit is jouw winterfietsje toch geloof ik? Wat zit er op? 2x9?
Ik zou ook wel zoon klassiek frame willen maar zou ze dan toch modern afmonteren peisk, met puristenkwesties kan je immers net zo lang doorgaan tot je erbij rijdt als een Eddy Merckx lookalike lookalike.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:37 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mooi frame. Maar er hoort eigenlijk een klassieke alu pen op te zitten.
Ik krijg met cantilevers de boel goed stil. Ook met 30-40kilo bagage.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
dat was het voornaamste wat mij opviel, zowiezo waarom schijfremmen? Velgremmen werken bij tot nu toe prima, en dat wil wat zeggen qua gewicht heuvelaf.
[..]
Ga je dan naar de fabriek om je te laten meten, en na een tijd sturen ze het frame op?
Als ik denk dat 't beter spul is monteer ik ook modern af. Dat is vooral bij verlichting het geval. Maar meestal ben ik er niet van overtuigd dat modern beter is.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zoon klassiek frame willen maar zou ze dan toch modern afmonteren peisk, met puristenkwesties kan je immers net zo lang doorgaan tot je erbij rijdt als een Eddy Merckx lookalike lookalike.
Dat frame is dik 5cm te klein.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:19 schreef Tommeke het volgende:
M'n Raleigh is bijna klaar.
[ afbeelding ]
Alleen nog andere wielen met die Lugano's die die kaasplankje d'r ook op heeft. En tzt de Tiagra shifter vervangen door een Ultegra.
Een ahead stuurpen en oversized stuurbocht is wel veel stijver dan een draadbalhoofd en oud type stuurpen. Stuurt beter op hoge snelheid. En aero wielen rijd je toch ook wel echt harder mee.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:42 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als ik denk dat 't beter spul is monteer ik ook modern af. Dat is vooral bij verlichting het geval. Maar meestal ben ik er niet van overtuigd dat modern beter is.
hoort ie 't es van een ander.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:43 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Dat frame is dik 5cm te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |