SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken werk ik niet op woensdag, maar aangezien ik vandaag geen afspraken heb, vandaag maar niet gaan werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag de middag vrij willen nemen voor een mooie rit. Helaas krijg ik net vandaag een belangrijke klant op bezoek, ook nog eens laat in de middag. Dus kom er niet onderuit om netjes te zitten en pootje te geven.
Je hebt nu vanaf haarlem wel een mooie nieuwe omgeving om te fietsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef MarcoD het volgende:
En weer terug, ik vond de wind wel meevallen, lekker 4 uurtjes getoerd.
http://www.strava.com/activities/90619378
Armstukken en kniestukken. Kan evt. ook zonder als je in de zon blijft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Straks lang-lang of gewoon kort-kort?
Het is hier 23 graden hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Armstukken en kniestukken. Kan evt. ook zonder als je in de zon blijft.
Mwoah, het was niet echt een vraag, vandaar dequote:
Hop, op de fiets danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah, het was niet echt een vraag, vandaar de-smiley.
Het was meer een opmerking naar het ontzettend goede weer nu nog.
Het koelt wel weer snel af wellicht. De zon staat al laag aan de einder. Ik moet zo efkes naar Vlaardingen, ik doe een lange broek an en shirt km.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
Straks ga ik in kort-lang naar huis toe denk ik
Heb nog genoeg bij me om ook nog met tempraturen van rond het vriespunt thuis te komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het koelt wel weer snel af wellicht. De zon staat al laag aan de einder. Ik moet zo efkes naar Vlaardingen, ik doe een lange broek an en shirt km.
True, maar omdat ik nu voor of tijdens werk ga, kan ik niet heel intensief trainen, dat kan ik me niet veroorloven. Dus ik span me wel in, zweet goed, maar heb geen dagen nodig om te herstellen denk ik. Wel vandaag wat rustiger aangedaan dan gisteren, omdat ik gisteren vrij zwaar heb getrained op armen-borst-rug-buik. Ik denk dat ik nu het veel beter verteer omdat ik niet eind van de dag ga, dan heb ik de neiging om dom te trainen, want daarna ga ik toch naar huis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef kaasplankje het volgende:
Tja als je geen rust neemt na een intensieve trainingsperiode krijg je een dalende prestatiecurve en uiteindelijk ws. een blessure. Dat zou toch zonde zijn als je net zo lekker bezig bent.
Ja maar fiets er al weer een tijdje dus nu weer over wat nieuw terrein gefietst, rustige route en weinig stoplichten. En toch bij Scheveningen uitkomen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nu vanaf haarlem wel een mooie nieuwe omgeving om te fietsen
Doe je 45 min over omkleden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nog werken tot 16.00, om 16.45 spring ik op de fiets dan.
Het zou tot 19.00 boven de 20 graden blijven.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef Wombcat het volgende:
Overigens is tegen die tijd lang-lang waarschijnlijk wel verstandig.
In die tijd ben ik waarschijnlijk alweer thuis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
30 minuten naar huis inderdaad.
Ik vind 't wel een tof plan, ben je dat rood witte zat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef Tommeke het volgende:
Wat vinden jullie van de kleurstelling van deze fiets? Zal ik mijn fiets ook zo laten overspuiten? En dan zonder die Leopard kleuren, maar gewoon helemaal matzwart.
http://road-bikes.findthe(...)pard-Schleck-Edition
En dan met een setje lage velgen zoals H Plus Son TB14 en dan Veloflex Master wordt het wel een geile fiets lijkt me.
Ja, sommige flags zijn echt belachelijk...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:31 schreef Oksel het volgende:
Goeftedomme! (zoals Kaas zou zeggen). Mooi wind mee, frisse benen, dacht efkes KOM te scoren:
http://www.strava.com/activities/90630963#1897267322
45km/h gemiddeld. Had ik dus die KOM mee gepakt, is hij spontaan als gevaarlijk geflagged.. en dat terwijl het een rechte, brede weg is, zonder auto's of zijwegen![]()
Enniewee, in kort-kort met 18 graden gemiddeld keurig 90km gefietst.. Was echt lekker.
http://www.strava.com/activities/90630963
Niet echt, maar vind zwart tijdlozer en stijlvoller. Vind m'n fiets nu ook wel heel erg mooi hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik vind 't wel een tof plan, ben je dat rood witte zat?
Enne komen er dan geen transfers op?
Als je een frame profi wilt laten overlakken kost dat wel aardig poet. Die Lorini is voor niks gedaan door een autospuiter maar kwalitatief is 't niet vergelijkbaar met een profi fietsframe spuiter, en ws. ook niet zo hard. Nu haalt dat voor die Lorini niet zo heel veel uit want dat is toch mijn nieuwe winterwerkfiets. Ik kan me voorstellen dat voor die Trek je eiks een betere graad van afwerking wenst omdat je er ook mee koerst. Dan kost 't wel meer als je het netjes wil laten doen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 18:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Niet echt, maar vind zwart tijdlozer en stijlvoller. Vind m'n fiets nu ook wel heel erg mooi hoor.
Alleen het woord Trek op de schuine buis dan denk ik.
En mat is volgens mij nog lastiger om mooi te spuiten..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Als je een frame profi wilt laten overlakken kost dat wel aardig poet. Die Lorini is voor niks gedaan door een autospuiter maar kwalitatief is 't niet vergelijkbaar met een profi fietsframe spuiter, en ws. ook niet zo hard. Nu haalt dat voor die Lorini niet zo heel veel uit want dat is toch mijn nieuwe winterwerkfiets. Ik kan me voorstellen dat voor die Trek je eiks een betere graad van afwerking wenst omdat je er ook mee koerst. Dan kost 't wel meer als je het netjes wil laten doen.
Ook transfers moeten er ook nog op, is ze dat nog wel waard Toem?
hoogglas of metallic kun je met een paar lagen blanke lak en polijsten, een hoop verbloemenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
En mat is volgens mij nog lastiger om mooi te spuiten..
was een pittig windje hoor. Heb je nachtdienst?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:26 schreef Blik het volgende:
Werkritje afgerond, 42 km. Viel vies tegen door de vele stoplichten en de flinke wind tegen. Die nekte me op het einde aardig. En ergens zal die 2 maanden niet fietsen ook wel meetellen
Anyway, morgenochtend weer terug. Heb er zin in :S
Niet iedereen werkt van 9:00 tot 17:00quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
was een pittig windje hoor. Heb je nachtdienst?
Ik ga niet op no-name spul rijdenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:15 schreef kaasplankje het volgende:
Ja voor hetzelfde geld koop je mss een noname Taiwan frame matzwart. Van carbon.
Ik heb hier voor 1 vd jonges nog een matwart 7005 alloy framepje staan mooi met S bended achtervorken, nieuw en 50.- Euro was ze zonder vork dan bij CNC Cristophe Nies.
Oké dat is niet veel, maar in slechts 2 minuten vond ik al een nieuw zwart frame voor slechts 25.- meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:39 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik ga niet op no-name spul rijden
Ik ken een adresje waar ze dat professioneel doen voor 150 euro. Incl decals.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |