SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal gesproken werk ik niet op woensdag, maar aangezien ik vandaag geen afspraken heb, vandaag maar niet gaan werken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:06 schreef Gripper het volgende:
[..]
Tja, ik had ook graag de middag vrij willen nemen voor een mooie rit. Helaas krijg ik net vandaag een belangrijke klant op bezoek, ook nog eens laat in de middag. Dus kom er niet onderuit om netjes te zitten en pootje te geven.
Je hebt nu vanaf haarlem wel een mooie nieuwe omgeving om te fietsenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef MarcoD het volgende:
En weer terug, ik vond de wind wel meevallen, lekker 4 uurtjes getoerd.
http://www.strava.com/activities/90619378
Armstukken en kniestukken. Kan evt. ook zonder als je in de zon blijft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
Hmm. Straks lang-lang of gewoon kort-kort?
Het is hier 23 graden hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Armstukken en kniestukken. Kan evt. ook zonder als je in de zon blijft.
Mwoah, het was niet echt een vraag, vandaar dequote:
Hop, op de fiets danquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah, het was niet echt een vraag, vandaar de-smiley.
Het was meer een opmerking naar het ontzettend goede weer nu nog.
Het koelt wel weer snel af wellicht. De zon staat al laag aan de einder. Ik moet zo efkes naar Vlaardingen, ik doe een lange broek an en shirt km.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
Straks ga ik in kort-lang naar huis toe denk ik
Heb nog genoeg bij me om ook nog met tempraturen van rond het vriespunt thuis te komenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het koelt wel weer snel af wellicht. De zon staat al laag aan de einder. Ik moet zo efkes naar Vlaardingen, ik doe een lange broek an en shirt km.
True, maar omdat ik nu voor of tijdens werk ga, kan ik niet heel intensief trainen, dat kan ik me niet veroorloven. Dus ik span me wel in, zweet goed, maar heb geen dagen nodig om te herstellen denk ik. Wel vandaag wat rustiger aangedaan dan gisteren, omdat ik gisteren vrij zwaar heb getrained op armen-borst-rug-buik. Ik denk dat ik nu het veel beter verteer omdat ik niet eind van de dag ga, dan heb ik de neiging om dom te trainen, want daarna ga ik toch naar huis.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:52 schreef kaasplankje het volgende:
Tja als je geen rust neemt na een intensieve trainingsperiode krijg je een dalende prestatiecurve en uiteindelijk ws. een blessure. Dat zou toch zonde zijn als je net zo lekker bezig bent.
Ja maar fiets er al weer een tijdje dus nu weer over wat nieuw terrein gefietst, rustige route en weinig stoplichten. En toch bij Scheveningen uitkomen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nu vanaf haarlem wel een mooie nieuwe omgeving om te fietsen
Doe je 45 min over omkleden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nog werken tot 16.00, om 16.45 spring ik op de fiets dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |