Sure. Zwart bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan mogen ze toch ook zelf weten welke kleur de schmink is?
En wat doe je met de liedjes? En de boeken die mensen nog thuis hebben?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een onzinargument, want over 6 jaar is er geen kind meer die nog in Sinterklaas gelooft en Zwarte Piet nog heeft meegemaakt.
Ook nog eens ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vooral omdat je dan impliciet toegeeft dat het discriminatie was.
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_banaantje.htmlquote:PRIMA. Wij zijn racisten, allemaal. En nu?
Zo, en nu de VN toch meelezen. Een blankenconfessie, hiero. Kom ons maar halen. Want een 'witte man' is wel het ergste dat men kan zijn in Nederland anno 2013, en een 'witte vrouw' staat tweedst in het Weg Met Ons-klassement.
Vooral witte mensen die financieel onafhankelijk zijn, ergo, een baan hebben, zijn het Kwaad. Werkelozen zijn zielige slachtoffers, namelijk. De slachtofferindustrie weet u wel, de enige bedrijfstak in Nederland die beslist niet racistisch is.
De witte mensen mag men ongestraft als groep bepaalde denkbeelden aanwrijven, zo is er bijvoorbeeld sprake van een 'boze witte mannen' debat. Wee degene die het heeft over een 'boze negerdebat', dat is een racist. Sowieso zijn witte mensen die grappen maken over negers, homos, joden, Turken, brildragers, dikke mensen, dunne mensen, roodharigen, vrouwen, mannen, politici, tokkies, moslims of kampers allemaal racisten.
Feiten, ook al zo'n racistisch construct om bevolkingsgroepen die bijvoorbeeld veel vaker misdaden plegen in een kwaad daglicht te stellen. De witte, zelfvoorzienende mens moet aangepakt worden. Zomaar een beetje het land draaiende houden en daarbij klagen over en spotten met handophouders, middeleeuwengelovers en kwetsbare zieligslachtoffers, hoe durven ze. Well fuck you. Als een witte, succesvolle burger weigert mee te gaan in het valse Dickens-sentiment waarin de criminele allochtoon een zielig slachtoffer is, dan is hij een racist.
Als Greet meningen heeft, noemen de Raad van Europa en boze bruine man Spong hem racist. Als witmensen proberen vast te houden aan HUN tradities in HUN land zijn het racisten. (En deze tradities moeten we respecteren, racist!)
Als witte mensen er op wijzen dat wie niks van zijn leven maakt en de racismekaart speelt om zijn falen goed te praten een samenlevingsaboterende hufter is, zijn het racisten. Prima. Weet je wat. Zijn wij toch lekker racisten.
Maak maar elke discussie dood met je 'racisme'-joker. Of nee, we doen het zelf wel. Ja wij zijn racist, en nu? Hebben we die subjectieve, lekker van het punt afleidende doch ideologisch heel fatsoenlijke ad hominem-duiding gehad. Kan het nu over de feiten, de problemen en de inhoud gaan dan?
Ja, want zwarte piet die rood is gaan kinderen echt snappen. Tenzij we alle oude sinterklaasliedjes verbranden en nieuwe maken...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Of rood. Of blauw. Dat is pas vrijheid
Dat verdwijnt wel. Ze hebben ook ooit die stoomboot verzonnen. Nu weten we niet beter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
En wat doe je met de liedjes? En de boeken die mensen nog thuis hebben?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin om een onschuldige, leuke, feestelijke traditie af te schaffen (dan wel te verkrachten), omdat een tiental mensen hier moeilijk over doen.
Wat valt er precies te snappen aan Sinterklaas. Ouwe baas met helpers deelt cadeautjes uit. That's it.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, want zwarte piet die rood is gaan kinderen echt snappen. Tenzij we alle oude sinterklaasliedjes verbranden en nieuwe maken...
Buk nog iets dieper, dan voelt het lekkerder aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef remlof het volgende:
We kunnen toch ook gewoon Kerst gaan vieren met de Kerstman net zoals de rest van de wereld?
Dat Sinterklaasfeest kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Waarom in hemelsnaam met dat slappe aftreksel van onzequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef remlof het volgende:
We kunnen toch ook gewoon Kerst gaan vieren met de Kerstman net zoals de rest van de wereld?
Door dit soort bullshit vind ik bijna jammer om in het pro-Sinterklaas kamp te zitten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef Scorpie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)g_een_banaantje.html
De helpers heten zwarte pieten. Die horen dus zwart te zijn. Lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat valt er precies te snappen aan Sinterklaas. Ouwe baas met helpers deelt cadeautjes uit. That's it.
Dat gebeurt toch ook al?! Wat een flapdrollen hier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan mogen ze toch ook zelf weten welke kleur de schmink is?
met zwarte lilliputtertjes als elfjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef remlof het volgende:
'Zwarte Piet ging uit fietsen'quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:21 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, want zwarte piet die rood is gaan kinderen echt snappen. Tenzij we alle oude sinterklaasliedjes verbranden en nieuwe maken...
Ik nam het ruimquote:
En dan gaat rode piet uit fietsen maar wat doet de groene dan op dat moment? En de blauwe?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
'Zwarte Piet ging uit fietsen'
MENEER ZWARTE PIET MAG NIET HET IS TEGENWOORDIG REGENBOOG PIET OF VN PIET OF RODE PIET ZWARTE PIET MAG NIET MEER VIEZE RACIST
Net als negerzoenen nu zoenen heten, noemen we ze dan Pieten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
De helpers heten zwarte pieten. Die horen dus zwart te zijn. Lijkt me logisch.
Jij hebt een ruggengraat van marsepein.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:20 schreef remlof het volgende:
ze hebben natuurlijk wel gewoon gelijk. zodra je een probleem benoemd ben je racist, zolang je blank bent en nergens in gelooft. Als je veel extra rechten wilt die de gemiddelde kaaskop niet heeft moet je jezelf even een religie aanmeten (liefst een zo agressief mogelijke) en keihard racisme roepen. Dan krijg je werkelijk alles voor elkaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door dit soort bullshit vind ik bijna jammer om in het pro-Sinterklaas kamp te zitten.
Dan noem je ze voortaan Piet. Van mij hoeft deze traditie ook niet te worden veranderd, maar kom dan niet aanschijten met argumenten van lik m'n reet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Danny het volgende:
[..]
De helpers heten zwarte pieten. Die horen dus zwart te zijn. Lijkt me logisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |