Volgens mij was ik erbij toen dat topic op fok! ergens gepost werd, zoietsquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja shit!Ah jammer gemiste kans
[..]
JohWas dat niet voor jouw tijd?
![]()
Ik zeg in het dagelijks leven nog steeds soms "M'n ..... wat doe je?!" als ik iets laat vallenquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik erbij toen dat topic op fok! ergens gepost werd, zoiets
Maar kan me niet meer goed herinneren![]()
Daar maak ik me soms ook wel eens schuldig aan jaquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg in het dagelijks leven nog steeds soms "M'n ..... wat doe je?!" als ik iets laat vallen
Ik zou mij pas zorgen gaan maken als het werktequote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Elvi het volgende:
Ik heb van schrik zelfs een keer 'Avada Kedavra' naar een spin geroepen![]()
Geen idee waarom dat het eerste was wat in me opkwam
Is Fok! niet sociaal genoeg?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Elvi het volgende:
Als dat geen teken is dat ik een sociaal leven moet opbouwen dan weet ik het ook niet meer
Pics van je dijen en kont danquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontEr is gewoon veel van, that's all
[..]
Ik ben er toch?!
Die heb ik al eens gepost. Je zit in het verkeerde subforumquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 jaar en ben nog nooit naar een meet gegaanDus nee
[..]
Jij eerst
Er zijn genoeg meets georganiseerd, dus meld je aan zou ik zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 jaar en ben nog nooit naar een meet gegaanDus nee
[..]
Jij eerst
quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dit soort dingen nou niet.
Faxie is een nette jongenquote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dit soort dingen nou niet.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst maar eens achter komen of ze wel vrijgezel is niet?
En of ze in dezelfde divisie speeltquote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat Fax dat boeit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een post van jou en dan denkt ze dat sowieso alquote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
Jongens hou op, straks gaat ze nog slechte dingen denken over me
Dat deed ze al vanaf het moment dat je om pics van haar dijen vroegquote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
Jongens hou op, straks gaat ze nog slechte dingen denken over me
Niks mis meequote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Elvi het volgende:
Oh godI've made a huge mistake
Ik neem het terug, geen pics
Maar ik kan zo in deze clip![]()
M'n orenquote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Elvi het volgende:
Oh godI've made a huge mistake
Ik neem het terug, geen pics
Maar ik kan zo in deze clip![]()
Er is hier altijd leven. Al ben ik hier ook al even niet meer geweest.quote:
Werk ze inderdaad.quote:
De vrouwen zijn bang denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Elvi het volgende:
En toen was het weer stil
Zeg waar zijn de andere vrouwen in dit topic? Of is dit eigenlijk alleen een slowchat voor mannen?
Komt door al dat gepraat over dijenquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwen zijn bang denk ik.
Serieus, ik heb geen idee
We komen en gaan..... Maar we zullen nooit vergaanquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Elvi het volgende:
En toen was het weer stil
Zeg waar zijn de andere vrouwen in dit topic? Of is dit eigenlijk alleen een slowchat voor mannen?
Dijenkletserquote:
lol recept van mij hebben???quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn ik moet nog steeds koken![]()
Edit: Een diepvriesmaaltijd met (je raadt het al...)kip!
Kipfiletquote:
hmms jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is een diepvriesmaaltijd man!
Die is al kant en klaar
Heb je trouwens alweer een woning enzo?quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms jadaar kom ik ook op neer meestal hoor.
Nouja soepjes etc.
En als ik dan eens echt kook (ja kan ik wel) dan hou ik zoveel over dat ik er nog een week van eet.
Alleen zijn sucks
Ja nou hangt af vanaf wanneer je t bekijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een woning enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |