Volgens mij was ik erbij toen dat topic op fok! ergens gepost werd, zoietsquote:Op maandag 30 december 2013 20:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oja shit!Ah jammer gemiste kans
[..]
JohWas dat niet voor jouw tijd?
![]()
Ik zeg in het dagelijks leven nog steeds soms "M'n ..... wat doe je?!" als ik iets laat vallenquote:Op maandag 30 december 2013 20:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij was ik erbij toen dat topic op fok! ergens gepost werd, zoiets
Maar kan me niet meer goed herinneren![]()
Daar maak ik me soms ook wel eens schuldig aan jaquote:Op maandag 30 december 2013 21:05 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg in het dagelijks leven nog steeds soms "M'n ..... wat doe je?!" als ik iets laat vallen
Ik zou mij pas zorgen gaan maken als het werktequote:Op maandag 30 december 2013 21:09 schreef Elvi het volgende:
Ik heb van schrik zelfs een keer 'Avada Kedavra' naar een spin geroepen![]()
Geen idee waarom dat het eerste was wat in me opkwam
Is Fok! niet sociaal genoeg?!quote:Op maandag 30 december 2013 21:10 schreef Elvi het volgende:
Als dat geen teken is dat ik een sociaal leven moet opbouwen dan weet ik het ook niet meer
Pics van je dijen en kont danquote:Op maandag 30 december 2013 20:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Er is niks mis met mn huidige dijen en kontEr is gewoon veel van, that's all
[..]
Ik ben er toch?!
Die heb ik al eens gepost. Je zit in het verkeerde subforumquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 jaar en ben nog nooit naar een meet gegaanDus nee
[..]
Jij eerst
Er zijn genoeg meets georganiseerd, dus meld je aan zou ik zeggenquote:Op maandag 30 december 2013 21:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er al 10 jaar en ben nog nooit naar een meet gegaanDus nee
[..]
Jij eerst
quote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dit soort dingen nou niet.
Faxie is een nette jongenquote:Op maandag 30 december 2013 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg dit soort dingen nou niet.
Wat niet weet, wat niet deert.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst maar eens achter komen of ze wel vrijgezel is niet?
En of ze in dezelfde divisie speeltquote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Denken dat Fax dat boeit.quote:Op maandag 30 december 2013 21:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een post van jou en dan denkt ze dat sowieso alquote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
Jongens hou op, straks gaat ze nog slechte dingen denken over me
Dat deed ze al vanaf het moment dat je om pics van haar dijen vroegquote:Op maandag 30 december 2013 21:24 schreef Faxie het volgende:
Jongens hou op, straks gaat ze nog slechte dingen denken over me
Niks mis meequote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Elvi het volgende:
Oh godI've made a huge mistake
Ik neem het terug, geen pics
Maar ik kan zo in deze clip![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |