M'n orenquote:Op maandag 30 december 2013 21:25 schreef Elvi het volgende:
Oh godI've made a huge mistake
Ik neem het terug, geen pics
Maar ik kan zo in deze clip![]()
Er is hier altijd leven. Al ben ik hier ook al even niet meer geweest.quote:
Werk ze inderdaad.quote:
De vrouwen zijn bang denk ik.quote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Elvi het volgende:
En toen was het weer stil
Zeg waar zijn de andere vrouwen in dit topic? Of is dit eigenlijk alleen een slowchat voor mannen?
Komt door al dat gepraat over dijenquote:Op maandag 30 december 2013 21:46 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De vrouwen zijn bang denk ik.
Serieus, ik heb geen idee
We komen en gaan..... Maar we zullen nooit vergaanquote:Op maandag 30 december 2013 21:43 schreef Elvi het volgende:
En toen was het weer stil
Zeg waar zijn de andere vrouwen in dit topic? Of is dit eigenlijk alleen een slowchat voor mannen?
Dijenkletserquote:
lol recept van mij hebben???quote:Op maandag 30 december 2013 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Damn ik moet nog steeds koken![]()
Edit: Een diepvriesmaaltijd met (je raadt het al...)kip!
Kipfiletquote:
hmms jaquote:Op maandag 30 december 2013 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is een diepvriesmaaltijd man!
Die is al kant en klaar
Heb je trouwens alweer een woning enzo?quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef kree het volgende:
[..]
hmms jadaar kom ik ook op neer meestal hoor.
Nouja soepjes etc.
En als ik dan eens echt kook (ja kan ik wel) dan hou ik zoveel over dat ik er nog een week van eet.
Alleen zijn sucks
Ja nou hangt af vanaf wanneer je t bekijkt.quote:Op maandag 30 december 2013 23:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je trouwens alweer een woning enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |