Ik ben niet zo'n hardcore zwarte Piet aanhanger iig.quote:
Jij doet niet meer mee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef alors het volgende:
Spreek voor jezelf.
[..]
Ik ben niet zo'n hardcore zwarte Piet aanhanger iig.
Racist.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
Vaak zijn het toch ook fysiek sterke spelers?
Ja want als je er vragen bij hebt of open staat voor een discussie dan ben je meteen een landverrader, etc, etc.quote:
Die negers winnen toch altijd met rennen. Ligt dus aan kleurtje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:18 schreef OProg het volgende:
Vaak zijn het toch ook fysiek sterke spelers?
Inderdaad ja.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want als je er vragen bij hebt of open staat voor een discussie dan ben je meteen een landverrader, etc, etc.
Waz met jou?quote:
Vraag mij af hoe tolerant hij tegenover homo's in het algemeen staat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:20 schreef Latert het volgende:
Niks mis met mannen met ontblote achterwerken.... Aldus Spong.
Foutje van de plastisch chirurg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef alors het volgende:
Wie is die vrouw? Ze lijkt op een typetje uit Donald Duck? of iig een jeugdserie.
Ik niet, zwarte pieten zeuren niet en werken hard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef marcodej het volgende:
Die jankballen hebben mij wel tot een racist gemaakt. Ik zie nu in elke neger een zwarte piet.
Maar ze scoren nooit een technisch verfijnde goal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik niet, zwarte pieten zeuren niet werken hard.
Hij staat er open voor zodra hij bukt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe tolerant hij tegenover homo's in het algemeen staat.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij staat er open voor zodra hij bukt.
quote:
Ronaldinho.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Maar ze scoren nooit een technisch verfijnde goal.
Maar dat heeft hij altijd al gehadquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Spong heeft zo'n mislukte plastische ingreep hoofd.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Dat is volgens mij een vereiste eigenschap voor bekende strafpleiters.quote:
De zwarten gaan altijd eerst... Het is net een horrorfilm.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Zwarte Piet is de eerste die sneuvelt door de racismediscussie.
Gewoon, een typo.quote:
Dat zei hij niet. Hij vroeg slechts hoe hij het zou vinden om een kutmarokkaan genoemd te worden.quote:
Winston Bogarde! hij buigt voor niemand!quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef matthijst het volgende:
Zihni, pffff, wat boeit mij het of ze iemand een gespierde man noemen als hij scoort... ALS hij gvd maar scoort.
Moet je Bogarde opeens een technische speler gaan noemen.
Paul,quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef Specularium het volgende:
Slecht afgekapt hoor.
En dat noemen zich professionals.
Dat zeg ik ook altijd tegen vrouwen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef Morendo het volgende:
Mijn god, dit is historisch gezien nu eenmaal een witte mannen land. En anders flikker je maar op.
Mwah, als Spong geld meebrengt wel, tegenwoordig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Winston Bogarde! hij buigt voor niemand!
Ja, maar hij moet niet schijtlollig proberen te doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef marcodej het volgende:
Groenendijk lijkt me een sympathieke figuur.
Dat is net zo dom als iemand aan jou gaat vragen hoe je het zal vinden om een kut-Zwitser genoemd te worden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat zei hij niet. Hij vroeg slechts hoe hij het zou vinden om een kutmarokkaan genoemd te worden.
Ja en een heteroland, dus alle homo's gewoon opflikkeren (hihi ik zei flikker).quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:27 schreef Morendo het volgende:
Mijn god, dit is historisch gezien nu eenmaal een witte mannen land. En anders flikker je maar op.
Dit soort logica wordt dan ook gebezigd door juristen. En Herman Finkers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als iemand aan jou gaat vragen hoe je het zal vinden om een kut-Zwitser genoemd te worden.
"Ik ben een groot voorstander van pesten. Er kan mij niet genoeg gepest worden."quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat is net zo dom als iemand aan jou gaat vragen hoe je het zal vinden om een kut-Zwitser genoemd te worden.
Johannes, ik moet wel even wennen aan de switch. Eerst de verjaardag van boskamp naar Ruud gullit en nu dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoorde ik "zwarte kousen kerk".
Ik hoorde het ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoorde ik "zwarte kousen kerk".
Ik vind het een geinige man verder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, maar hij moet niet schijtlollig proberen te doen.
Waar heb je het over? Ik heb Albert Verlinde nog nooit horen klagen over blanke hetero-mannen. In tegendeel zelfs.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en een heteroland, dus alle homo's gewoon opflikkeren (hihi ik zei flikker).
Niet waar hoor, de hommels zijn er altijd geweest.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en een heteroland, dus alle homo's gewoon opflikkeren (hihi ik zei flikker).
Een kleinere overgang zal je bij Humberto zien.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:29 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Johannes, ik moet wel even wennen aan de switch. Eerst de verjaardag van boskamp naar Ruud gullit en nu dit.
Ik mis hier de kantineheld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef Monolith het volgende:
Hiermee vergeleken is VI intellectueel cabaret.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kleinere overgang zal je bij Humberto zien.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een kleinere overgang zal je bij Humberto zien.
[ afbeelding ]
Homo humor, maar niet ordinair.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Hij probeert niet in elk antwoord een gebbetje te bakken, dat pleit voor hem.
Is wel erg CDA, een verhaal zonder eind.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
Hij probeert niet in elk antwoord een gebbetje te bakken, dat pleit voor hem.
Ja God weet het beter, daarom is het ook zo goed geregeld overal ter wereld.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef marcodej het volgende:
Richard gaat nu onzin praten, vind ik persoonlijk.
Topshow.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, hebben ze jou weer opgegraven?
Dat soort Middeleeuws tuig claimt ook een alleenrecht op wat de Christelijke god allemaal zou willen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja God weet het beter, daarom is het ook zo goed geregeld overal ter wereld.
VI ook, zowel Aad300 als Bossie heten zelfs Witte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wie ben ik is ook een witte mannen show.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef chufi het volgende:
Mr Bean op leeftijd bij P&W?
[ afbeelding ]
Inmiddels niet meer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er zit een neger bij en een vrouw staat aan de leiding.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De enige fout van God is inderdaad dat hij ons een eigen wil heeft gegeven.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:36 schreef alors het volgende:
[..]
Ja God weet het beter, daarom is het ook zo goed geregeld overal ter wereld.
Andries zou je nu afmaken in de liveshow.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
De enige fout van God is inderdaad dat hij ons een eigen wil heeft gegeven.
En Volendam dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De enige fout van God is Katwijk.
Dit land kan zoveel beter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer.
Ik heb het gezien, ben daar niet trots op.
Uit elke fout kan ook iets moois groeien, en dat is Dirkie Kuijt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
De enige fout van God is Katwijk.
The Joker.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:42 schreef alors het volgende:
Zij lijkt echt op een cartoontypetje, alleen welke weet ik niet
Govert Goudglansquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Nee volgens mij is het een eend, maar niet van Donald Duck.
zwarte magicaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Of gewoon een willekeurige boze Disney stiefmoederquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Toen ze vertelde over haar megabult keek Jeroen ineens op.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:43 schreef OProg het volgende:
De vraag is nu of Pauw echt een keer voor het extreme gaat en deze mee naar de boot neemt.
Ja, die is ook blond.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die is het denk ik
[ afbeelding ]
Dat heeft wat gekost om er zo uit te zienquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ze heeft daarnaast ook nog wel het één en ander laten doen.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Zo noemt Pauw zijn penis ook. 'Permanente Filler'.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:47 schreef Latert het volgende:
Zo noemt Pauw zijn penis ook. 'Permanente Filler'.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Alberto Stegeman. Praatjesmaker die zijn eigen show wekelijks hyped en dan blijkt het weer saaie bende te zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Welke van deze personen is Alberto?
Ja, maar ik zag hem niet in de reportage en dat kan niet in Nederland.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alberto Stegeman. Praatjesmaker die zijn eigen show wekelijks hyped en dan blijkt het weer saaie bende te zijn.
PARDON?!?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:54 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alberto Stegeman. Praatjesmaker die zijn eigen show wekelijks hyped en dan blijkt het weer saaie bende te zijn.
Mr. Bigstar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die handgebaartjes. Alsof hij een elftal staat te coachen.
Ik was net serieus deze aan het luisteren:quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Tijd voor wat Bassie bij Jensen klassiekers om de avond te redden.
Ik luisterde die dat er kinderen bij de deur staanquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik was net serieus deze aan het luisteren:
Vanaf 1:00
Wat een klassieker![]()
De andere delen ook, Sinterklaas de pedo met tietenpiet.
#zinintwitter:wimdaniels twitterde op dinsdag 22-10-2013 om 17:57:22Vnvnd geef ik bij Pauw&Witteman (#PenW) het finale oordeel in discussie over #zwartepiet. VN is akkoord. Ik Het doel is 'n staakt-het-vuren. reageer retweet
Hoe oud ben jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:05 schreef xzaz het volgende:
Mogen helpen om je ma om zeep te helpen en er mee weg komen is gewoon moord, de cel er mee in.
Ik bedoelde dus echt hoe oud je bent.quote:
Ik ben het er mee eens dat je het onder begeleiding van een 2 medische experts mag doen, maar op deze manier zoals deze man het heeft gedaan is gewoon hulp bij doding en dus strafbaar. Rechter durft geen straf uit te delen, belachelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus echt hoe oud je bent.
Meestal stel je je mening later wat bij over dit soort onderwerpen.
Geen idee, ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hoe heten dat soort kraagjes die Roon heeft? Geen button down, maar zo ziet het er wel uit.
Omdat er geen andere mogelijkheden waren, gebrekkige wetgeving dus. Wat moet zo'n mens dan? Zich met rollator en al op het spoor leggen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik ben het er mee eens dat je het onder begeleiding van een 2 medische experts mag doen, maar op deze manier zoals deze man het heeft gedaan is gewoon hulp bij doding en dus strafbaar. Rechter durft geen straf uit te delen, belachelijk.
Die foute blauwe overhemden met witte boordjes van W. Frequin hadden dat ook altijd.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Hoe heten dat soort kraagjes die Roon heeft? Geen button down, maar zo ziet het er wel uit.
En dus de wet maar breken? Dat er geen andere uitweg is betekend nog niet dat je zomaar de weg mag breken. Ga dan de discussie aan voordat je daad verricht niet met een strafbaar feit de discussie aan gaan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat er geen andere mogelijkheden waren, gebrekkige wetgeving dus. Wat moet zo'n mens dan? Zich met rollator en al op het spoor leggen?
Best lelijk, alsof er achter die strop nog een elastiekje zit die dat boordje nog eens extra strak trekt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef Martinello het volgende:
[..]
Die foute blauwe overhemden met witte boordjes van W. Frequin hadden dat ook altijd.
Ik heb daar wel een mening over, maar die staat jou toch niet aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef alors het volgende:
[..]
Omdat er geen andere mogelijkheden waren, gebrekkige wetgeving dus. Wat moet zo'n mens dan? Zich met rollator en al op het spoor leggen?
Dat heeft hij ook gedaan, het is aangekondigd, gefilmd en alles.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
En dus de wet maar breken? Dat er geen andere uitweg is betekend nog niet dat je zomaar de weg mag breken. Ga dan de discussie aan voordat je daad verricht niet met een strafbaar feit de discussie aan gaan.
Wordt die mening wel gedeeld door de kerk?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een mening over, maar die staat jou toch niet aan.
En er vervolgens ongestraft mee wegkomen... ongeacht wat je er van vindt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft hij ook gedaan, het is aangekondigd, gefilmd en alles.
Die kreeg hij in zijn schoen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Kwam die baard van Roon ook door de schoorsteen?
Speelt gewoon de advocaat van de duivel. Pauw haat huillies.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Pauw zit duidelijk ook in het anti-Pietenkamp.
Pauw wil meer tietenpietenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
Pauw zit duidelijk ook in het anti-Pietenkamp.
Die probeert elke week een zwarte tiet af te schminken met zn tong, maar dat lukt dan niet.quote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef matthijst het volgende:
Een kind dat zwarte piet wordt genoemd. Och, och, of je voedt dan je eigen blagen even op?
Ik zou me kapot schrikken als kind.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
.........................
Word jij ook verplicht tot euthanasie dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:22 schreef marcodej het volgende:
Als ik tegen euthanasie ben, ben ik ook in de minderheid. Ik kan wel hard gaan janken, maar ik accepteer dat de groep die het anders wil nou eenmaal groter is.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
.........................
Wordt jij ook verplicht om dat feest met zwarte piet te vieren dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:23 schreef alors het volgende:
[..]
Word jij ook verplicht tot euthanasie dan?
Op school wel, laten we wel wezen, het is nogal een aanwezig feest in winkels en op tv.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wordt jij ook verplicht om dat feest met zwarte piet te vieren dan?
Dit, mijn god; heeft die gast nooit Sinterklaas mogen vieren van papa en mama.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef marcodej het volgende:
Leuk, die grapjes over de zak van Sinterklaas maakten we op ons 15e.
twitter:Woordhumor twitterde op zondag 20-10-2013 om 15:25:23BREAKING: Alle ophef is overbodig! Zwarte piet blijkt niet helemaal zwart! #zwartepiet http://t.co/2p896atwh1 reageer retweet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef marcodej het volgende:
Mocht je willen Daniels. Doen we niet.
Beetje jammer dat dit niet gewoon regionaal nieuws/ophef is gebleven inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dat alleen maar omdat wat idioten in 020 zich zogenaamd gekwetst voelen.
Ja vertel, dat ken ik nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:25 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Dacht vroeger wel vaak, als er maar geen zakje zout in mijn schoen zit..(zakje zout?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |